Citat:
Ursprungligen postat av Silverax
Eftersom du verkar vara tveksam till att byggnaderna kunde rasa till följd av skadorna från (eventuella) flygplanskrascher, vad tycker du verkar kunna vara en rimligare förklaring?
Jag tycker att Dr Judy Wood är mycket intressant.
http://youtu.be/ZWjktDuIhR8
Citat:
Ursprungligen postat av Flipp-Flopp
Varför lämnade du debatten om att en enorm byggnad 84 meter hög inte kan förstöra resten av byggnaden? Du hade ju inget mer att säga och blev totalt krossad. Dina argument var totalt fel och det har du nu insett...
Det är ingen mening att totalkrossa alla dina argument och sk. "bevis" då du ändå skiter i detta. Du har ju redan bestämt dig för att det var en CD.
Det är ingen mening att totalkrossa alla dina argument och sk. "bevis" då du ändå skiter i detta. Du har ju redan bestämt dig för att det var en CD.
Nej, jag har faktiskt inget mer att säga, du har ju redan från första början bestämt dig för att det var flygplanen som tog ner de 3 byggnaderna.
Citat:
Du får gärna förklara med egna ord var den brister... Eller låt mig gissa... du har antagligen inte ens läst den.
Sen så har vi inte diskuterat NIST och deras undersökning. Jag har förklarat varför alla era argument är felaktiga. Era argument är så lätta att debunka så det är skrattretande. Era argument kommer fortfarande vara helt fel oberoende av om NIST har dragit korrekta slutsatser om kollapsen.
Sen så har vi inte diskuterat NIST och deras undersökning. Jag har förklarat varför alla era argument är felaktiga. Era argument är så lätta att debunka så det är skrattretande. Era argument kommer fortfarande vara helt fel oberoende av om NIST har dragit korrekta slutsatser om kollapsen.
Det räcker ju med att titta på utredningens videorekonstruktioner för att förstå att den är högst bristfällig.
Citat:
Därför är det viktigt att man låter bevisen tala. Bevisen säger att jorden är rund. Sen kan man välja att hitta på något annat precis som ni gör.
Låt mig påminna att det inte finns ett enda litet bevis för att eran CD-teori är korrekt.
Låt mig påminna att det inte finns ett enda litet bevis för att eran CD-teori är korrekt.
Exakt!
Citat:
Ursprungligen postat av tradet
Hr var det nu med läsförståelsen? Om jag inte minns helt fel var fasaden på wtc ett bärande element. På windsor betongkärnan. Jag sitter på mobilen pga driftstörningar, så du får leta lite egna källor just nu. Google är inte det enklaste med telefon.
Vad har jag missuppfattat?