Citat:
Att du hoppar över mitt förrförra inlägg säger väl en hel del om diskussionsviljan hos herr Silverax.
Ursprungligen postat av Silverax
Eftersom ytterligare diskussion om saken tydligen är onödig ser jag med spänning fram emot den kommande utredningen och rättegången när det ska bevisas när och hur dessa okända förövare lyckades borra sig ner under byggnaderna och placera sina kärnvapen där. Men det kommer självklart aldrig att hända.
Du kanske skulle prova att läsa lite mindre på internet och tänka själv istället för att blint lita på alla som sprider kritisk propaganda om makthavare i allmänhet och judar i synnerhet, oavsett hur osannolika deras teorier är. Men det kommer du självklart aldrig att göra.
Sättet som du konstant undviker att försöka förklara logiska luckor genom att anmärka på andra användares formuleringar, låtsas att inte förstå eller säga att när, var, hur, vilka och varför egentligen inte är så viktigt visar så tydligt att du själv egentligen inser att teorierna inte håller. Men det kommer du självklart aldrig att erkänna.
Fantasin är ju så mycket roligare än den tråkiga verkligheten.
Du kanske skulle prova att läsa lite mindre på internet och tänka själv istället för att blint lita på alla som sprider kritisk propaganda om makthavare i allmänhet och judar i synnerhet, oavsett hur osannolika deras teorier är. Men det kommer du självklart aldrig att göra.
Sättet som du konstant undviker att försöka förklara logiska luckor genom att anmärka på andra användares formuleringar, låtsas att inte förstå eller säga att när, var, hur, vilka och varför egentligen inte är så viktigt visar så tydligt att du själv egentligen inser att teorierna inte håller. Men det kommer du självklart aldrig att erkänna.
Fantasin är ju så mycket roligare än den tråkiga verkligheten.
Det fanns tunnlar under byggnaderna, vilket du vetat om du ägnat lite tid åt att läsa länkarna i stället för att debattera substanslös smörja och min person.
Åratal av studier hur makteliten manipulerar folkmassan har gett ett resultat som uppenbarligen inte faller dig på läppen, vilket sannolikt kan förklaras med ett flockmentalitetstänkande som övergår ditt eget förstånd.
Återigen förfalskar du mina utsagor. Beror det på argumentationstorka? Jag bad om en trovärdig förklaring till varför dessa ”muslimer” skulle vilja pulverisera några byggnader i New York, en förklaring mer trovärdig än min, där makteliten är förövaren. Vad skulle den muslimska världen tjäna på det?