Citat:
Ursprungligen postat av Flipp-Flopp
1. De har fel. Det är nästan fritt fall. Skillnaden är enorm
2. Krökts? Vad har du för belägg för det? Har du sett en enda byggnad i storlek som WTC7 krökas?
3. Jag ser många bilder/filmer när branden är kraftig
4. Spelar ingen roll att det liknar en CD. Det var ingen CD ändå. Det faller ihop rakt ner, det har inte mycket annat val. Är inget konstigt.
5. Jag tror att flera av dessa ljuger, precis som du tror att Bush ljuger
6. De går inte sönder exakt samtidigt. Titta på detta (sekund 14 kollapsar en större del av taket. Sen kan man se att lite mer följer med av taket för att vid tillslut vid sekund 21 då resten av byggnaden kollapsar):
http://www.youtube.com/watch?v=rawrAdoccDk&feature=related
7. Du har ingen kunskap om detta och borde heller inte påstå att det är omöjligt. Det imploderar inte på det sättet du säger.
1. Du hävdar att NIST har fel? Okej, då kan du alltså aldrig hänvisa till NIST igen, eftersom de har fel.
2. Med tanke på att NISTs datorsimulering visar hur huset kröks, så ja uppenbarligen?
3. Jag sa inte att det INTE brann i huset din mupp, jag sa att NIST ljuger i sin rapport om när/hur mycket det brann.
4. Så du övertygar mig att det inte var en CD genom att säga "Det var ingen CD". Inte direkt övertygande.
Underbart att 3 hus faller igenom sig självt på samma dag inom loppet av några timmar när det aldrig någonsin har hänt innan och massvis med experter hävdar att det är omöjligt.
5. Var har jag skrivit att Bush ljuger?
6. Så du menar att taket bara ramlar in? Till vilken våning? Isåfall ska de vara ett enormt ljud samt en djävulsk pust som slår ur alla fönster osv. Men förklara för mig hur taket kan ramla in då? Förloppet är ju följande:
Först rasar taket in, sen ser man massor med vindpustar/explosioner/glas som går isönder (välj en) sen rasar huset ihop utan någon form av motstånd överhuvudtaget, dvs fritt fall.
Hade det INTE varit i fritt fall så hade inte raset accelererat som de gjorde.
7. Jag behöver inte ha kunskap/utbildning för att ha en åsikt. Jag kan bara referera till vad jag har hört otaliga experter säga.
Tack för mig, god natt.