Citat:
Ursprungligen postat av Silverax
Undseende, jag är imponerad av hur snabbt du, trots din brist på expertkunskaper och grundläggande information, bildar dig uppfattningar.
Kanske borde du leta lite mer i tråden eller på internet. Där finns beskrivet hur plan kan "försvinna" och bli till småbitar. Det finns till och med bilder på vrakdelar från planet som kraschade in i Pentagon.
Kl. 11.00 visste du inte hur många offer som dog på olika ställen.
Kl. 13.22 intygar du att du inte är nån expert och undrar hur tvillingtornen och WTC7 kunde rasa på exakt samma sätt. Du får veta att de inte gjorde det.
Kl. 13.38 är du ganska övertygad om att husen fälldes med sprängmedel.
kl. 13.47 påpekar du att du inte vet om andra byggnader än WTC7 träffades av rasmassor.
Kl. 13.49 har du kommit fram till att byggnaderna bara rasade på liknande sätt.
Kl. 14.01 vet du fortfarande inte mer om skador på byggnaderna. Du har däremot tydligen redan läst på om ägarförhållandena.
Kl. 14.14 påpekar du att du har sett en 2 timmar och 20 minuter lång (om det nu är den filmen) sammanställning av olika experters syn på rasen. De har tydligen övertygat dig eftersom det "egentligen inte [finns] så mycket att diskutera".
Kl. 14.42 vet du fortfarande inte hur andra byggnader har påverkats.
Kl. 14.52 vet du fortfarande inte hur andra byggnader har påverkats.
Kl. 15.09 är du ganska säker på vad som hände med tvillingtornen och WTC7, så du undrar istället vart flygplanet i Pentagon tog vägen.
Kl. 15.16 skrattar du åt att planet skulle ha gått sönder i småbitar.
Kl. 15.28 tycker du att det borde vara mer kvar av planet i Pentagon eftersom vi inte lever i "twiligtzone".
Kl. 13.22 intygar du att du inte är nån expert och undrar hur tvillingtornen och WTC7 kunde rasa på exakt samma sätt. Du får veta att de inte gjorde det.
Kl. 13.38 är du ganska övertygad om att husen fälldes med sprängmedel.
kl. 13.47 påpekar du att du inte vet om andra byggnader än WTC7 träffades av rasmassor.
Kl. 13.49 har du kommit fram till att byggnaderna bara rasade på liknande sätt.
Kl. 14.01 vet du fortfarande inte mer om skador på byggnaderna. Du har däremot tydligen redan läst på om ägarförhållandena.
Kl. 14.14 påpekar du att du har sett en 2 timmar och 20 minuter lång (om det nu är den filmen) sammanställning av olika experters syn på rasen. De har tydligen övertygat dig eftersom det "egentligen inte [finns] så mycket att diskutera".
Kl. 14.42 vet du fortfarande inte hur andra byggnader har påverkats.
Kl. 14.52 vet du fortfarande inte hur andra byggnader har påverkats.
Kl. 15.09 är du ganska säker på vad som hände med tvillingtornen och WTC7, så du undrar istället vart flygplanet i Pentagon tog vägen.
Kl. 15.16 skrattar du åt att planet skulle ha gått sönder i småbitar.
Kl. 15.28 tycker du att det borde vara mer kvar av planet i Pentagon eftersom vi inte lever i "twiligtzone".
Kanske borde du leta lite mer i tråden eller på internet. Där finns beskrivet hur plan kan "försvinna" och bli till småbitar. Det finns till och med bilder på vrakdelar från planet som kraschade in i Pentagon.
Vad gulligt, jag har en stalker!
Undrar just vem det är fel på, dig eller mig?
Jag dyker in i tråden och försöker ta reda på vad som händer här och bilda mig en uppfattning.
Du för protokoll?!
Själv lever jag mellan två världar, de som tror och de som inte tror.
Du blir arg för att jag tvivlar.
Varför?
Har inte jag, liksom andra, rätt att få bilda mig en egen uppfattning?
Du är läskig.