Citat:
Ursprungligen postat av Silverax
Särskilt läskig är jag inte. Jag är inte heller nån stalker. Och jag är definitivt inte arg. (Men vad vet jag? Jag är ju inte beteendevetare.)
Jag påpekade bara att du verkade ha bildat dig en ganska god uppfattning om vad som hände redan när du dök in i tråden. Det känns lite konstigt när du flera gånger frågor om skador på andra byggnader när du tydligen redan har sett flera filmer om händelsen där både experter och andra diskuterar rasen. Och information om Pentagon och planet där har du uppenbarligen också redan tagit del av och bildat dig en uppfattning om. Det finns bilder av vrakdelar också, så du har bara råkat missa dem. Fast nu såg jag att du har ångat vidare mot kaparnas förehavanden istället, så du kanske redan har hittat dem.
Lite läskig är du.
Men jag ska förklara ändå.
Jag har inte hängt här i tråden eftersom jag inte riktigt visste vad jag tror egentligen.
Precis som de flesta så vill man väl tro gott om människan?
Självklart hade jag en uppfattning innan jag dök upp här. Men jag var och är inte säker.
Samtidigt vill jag inte bli lurad.
Mycket är ju väldigt märkligt, och då vill man ställa frågor.
Jag tror inte att den 11/9 är som de vill påskina i alla lägen.
Folk kan bli rabiata på olika håll, men jag vill ha en sanningsenlig beskrivning.
Den lär jag dock aldrig få....