Citat:
Ursprungligen postat av Flipp-Flopp
Bra.. Svara inte med några egna argument. Skicka en länk till några påstådda "experter". Du har själv noll kunskap och har gått på deras lögner/okunskap...
Man behöver inte vara demoleringsexpert för att se att byggnaderna inte rasade på något omöjligt sätt
Kan du inte ge ett exempel på en lika stor byggnad som vippat?
Eftersom min kunskap inom arkitektur och kontrollerade sprängningar är något begränsad vänder jag mig gärna till experter som bevisligen besitter den nödvändiga kunskapen, det är rätt uppfattat.
I dagsläget kan man vända sig till antingen NIST eller A&E, gärna båda. Själv tycker jag att A&E på ett övertygande vis förklarar varför NIST har fel, och att de bevisligen bröt mot lagen med sin undermåliga utredning.
Som jag skrev tidigare har en stålkonstruerad skyskrapa aldrig tidigare kollapsat pga brand och jag kan därför inte visa dig en sådan vipp.
Däremot kanske du kan förklara skillnaden på dessa båda byggnader där den ena är en kontrollerad sprängning och den andra enligt dig faller på grund av små, isolerade, utslocknade kontorsbränder.
http://www.youtube.com/watch?v=73qK4j32iuo