2009-02-15, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LB542
Nu vet jag inte om detta vart uppe i tråden redan, isåfall får jag ber om ursäkt.

I alla fall, kollade ett par klipp från "ae911truth", det första av de på denna länk:

http://www.youtube.com/watch?v=V0GHVEKrhng&feature=channel_page

Ligger det något i det filmskaparen säger? På sätt och vis lät det hans sa övertygande, men då kan jag verkligen INGENTING om ämnet och har ju dessutom bara hört en sida i frågan.

Nej inte direkt. Det har tagits upp tidigare i tråden. SLOB skrev om den för länge sedan.

Hur skiljer man på en brand som slår ut bärigheten i en byggnad och bomber? I båda fall försvinner bärigheten. Han väljer ju fritt att välja när kollapsen har påbörjats.
Citera
2009-02-18, 21:32
Medlem
Azzabrazzas avatar
Bin laden är inte ens lyst för 9/11, vilket FBI hävdar är pga avsaknaden av bevis mot honom. Tycker det säger det mesta.
Citera
2009-02-18, 21:39
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azzabrazza
Bin laden är inte ens lyst för 9/11, vilket FBI hävdar är pga avsaknaden av bevis mot honom. Tycker det säger det mesta.
Att NWO glömde att säga till FBI att de skulle efterlysa honom?
Citera
2009-02-18, 21:57
Medlem
Azzabrazzas avatar
Förstår inte riktigt vart du vill komma men jag antar att du är ute efter att göra dig lustig. Hursomhelst, några bevis mot honom finns inte. Den som säger sig kunna presentera några sådana ljuger. En suddig video med någon som nästan liknar honom håller liksom inte.
Citera
2009-02-18, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
Har läst en hel massa om 9/11 sett massor av olika dokumentärer, samt konspirations teorier.
Så om du menar att detta är att sitta hemma i kammaren så, är det så

Så du menar att familjen bin Ladin bröt med Usamah för att USAs blivande president åtskilliga år senare skulle ha någon att skylla attackerna mot WTC på? Vad tror du förresten jänkarna tjänade för pengar på att WTC blåstes ut? SÅg det bra ut för deras ekonomi åren som följde tycker du?
Citera
2009-02-18, 22:25
Medlem
Azzabrazzas avatar
http://www.fbi.gov/wanted/terrorists/fugitives.htm
Står inte ett ord 9/11. Hmm, undrar varför?
Citera
2009-02-18, 22:32
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Förstår inte riktigt vart du vill komma men jag antar att du är ute efter att göra dig lustig. Hursomhelst, några bevis mot honom finns inte. Den som säger sig kunna presentera några sådana ljuger. En suddig video med någon som nästan liknar honom håller liksom inte.
Jag gör mig inte lustig. Jag frågar eftersom jag undrar om konspiratörerna glömde att ta med FBI i konspirationen och att vi därmed kan lita på alla uppgifter lämnat runt 9/11.
Eller är FBI med på det fast de glömde att efterlysa boven i dramat?
Är inte frågan berättigad?
Citera
2009-02-18, 23:04
Medlem
Targenors avatar
Citat:
http://www.fbi.gov/wanted/terrorists/fugitives.htm
Står inte ett ord 9/11. Hmm, undrar varför?

Redan i dom första raderna noterade jag 11 september 2001 nämnas, men visst det är ju inte direkt siffrorna 9/11.

Förövrigt står också detta om man läser på Bin Laden

Citat:
Usama Bin Laden is wanted in connection with the August 7, 1998, bombings of the United States Embassies in Dar es Salaam, Tanzania, and Nairobi, Kenya. These attacks killed over 200 people. In addition, Bin Laden is a suspect in other terrorist attacks throughout the world.

Detta har varit uppe förut och är fortfarande ett lika stort skämt.

Att lista allt som Bin Laden misstänks för skulle nog ge en otroligt stor sida, tror inte du det?

Men visst, vi kan ju se de från din sida med.

USA/NWO planerar och genomför attacken

* Dom glömmer placera kaparna på planen
* Dom glömmer efterlysa sitt "offer" offentligt

Listan över sånna här "misstag" som man tror på om man inte tror på den officiella versionen kan göras längre, och det blir lika pinsamt varje gång man läser den, att de finns folk som inte tänker längre än näsan räcker.
Citera
2009-02-18, 23:27
Medlem
Azzabrazzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Jag gör mig inte lustig. Jag frågar eftersom jag undrar om konspiratörerna glömde att ta med FBI i konspirationen och att vi därmed kan lita på alla uppgifter lämnat runt 9/11.
Eller är FBI med på det fast de glömde att efterlysa boven i dramat?
Är inte frågan berättigad?
Tycker du ställer helt fel frågor. Vad som är intressant är hur och varför man kan ha lyckats utan det minsta tillstymelse till bevis, som annars verkar hållas så högt på detta forumet, tuta i dig och resten av världen att denne man är skyldig till ett brott, som har använts som förvändingen till att starta två krig. Finner du svaret på den frågan kommer dina frågor besvara sig själv.
Senast redigerad av Azzabrazza 2009-02-18 kl. 23:31.
Citera
2009-02-18, 23:39
Medlem
bernad_laws avatar
Citat:
Tycker du ställer helt fel frågor. Vad som är intressant är hur och varför man kan ha lyckats utan det minsta tillstymelse till bevis, som annars verkar hållas så högt på detta forumet, tuta i dig och resten av världen att denne man är skyldig till ett brott, som har använts som förvändingen till att starta två krig. Finner du svaret på den frågan kommer dina frågor besvara sig själv.

Förstår att du tycker att det är fel frågor då de klart och tydligt visar det absurda i konspirationsteorin. Är FBI involverade (som resten av USAs myndigheter) är det anmärkningsvärt att man misslyckats att lysa den påhittat skyldige bin Ladin.

Alla dessa teorier utgår från att man först bestämmer vad som är sant och sedan söker bevisa detta med alla tillgängliga medel, inte tvärt om......... Hir vet du tex att inga bevis finns?
Citera
2009-02-18, 23:40
Medlem
Pads avatar
Citat:

Två krig? Vilka tänker du på då?
Citera
2009-02-18, 23:58
Medlem
Azzabrazzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Redan i dom första raderna noterade jag 11 september 2001 nämnas, men visst det är ju inte direkt siffrorna 9/11.

Förövrigt står också detta om man läser på Bin Laden

Detta har varit uppe förut och är fortfarande ett lika stort skämt.

Att lista allt som Bin Laden misstänks för skulle nog ge en otroligt stor sida, tror inte du det?

Men visst, vi kan ju se de från din sida med.

USA/NWO planerar och genomför attacken

* Dom glömmer placera kaparna på planen
* Dom glömmer efterlysa sitt "offer" offentligt

Listan över sånna här "misstag" som man tror på om man inte tror på den officiella versionen kan göras längre, och det blir lika pinsamt varje gång man läser den, att de finns folk som inte tänker längre än näsan räcker.

Förstår faktiskt inte riktigt vad du pratar om. Vadå glömma? Vadå misstag? Det finns inga bevis mot Bin Laden medverkan i 9/11 oavsett vad FBI säger eller inte. Men sen att de själva har varit tvungna att erkänna detta understrycker ju enbart att det är något inte stämmer.

Du vet lika väl som jag att det inte finns något vattentätt scenario för hur 9/11 planerades och utfördes. Men vad de flesta människor över tolv vid det här laget borde ha fattat är att den officiella konsipirationsteorin är den minst trovärdiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in