Citat:
Ursprungligen postat av torden
Jag erkänner glatt att jag inte läst den, men kan du påpeka vad som är ofullständigt med den?
Du gör många svepande påståenden men säger inget konkret.
det finns så fruktansvärt myket, ett exsempel som inte är bevis men i en rättsal skule du tyka det var skumt.
silverstean köpte WTC complexet alltså alla 6 bygnader han inte redan ägde (han ägde redan bygnad 7 före det) för 3,2 bil dollar
med allt som skule updateras skule det kosta runt 5,6 bil dollar för att ta bort aspestis och andra saker som skule updateras i complexen, för mig att han köpte det 4-6 väckor före 9/11 och omarbetade försäkrings kontraktet för att inehåla terorist attacker.
efter detta så håler han nu på att ploka ut 7bil bollar, och håler på att byga ett nyt torn vid namn "Freddom tower" som komer att bli en myket mer "Economisk" bygnad till skilnad från WTC 1 och 2 som var stora förlust bygnader.
är inte expert men som Richard Gage sejer så är det myket/oerhört ovanligt att tilläga terrorist attacker i en försäkrings förhandling.
om deta hade varit en mord utredning i ett fal där en kvinna blivit mördad 3 väckor efter att henes man köpt live försökring till henne skule han bli UTAN tvekan första mistenkt.
silverstean nems knapast i 9/11 raporten
och moste jag nämna WTC 7 som inte näms alls.
där till och med eropas fremsta demolichen expert sejer att deta ser ut som controled demolichen.
det mesta jag stated nu är från Richard Gage föreläsning "how the towers fell"