Citat:
Ursprungligen postat av söderb
"Nejdå det har bevisats att den faller i frifallshastighet." Är det det klassiska ignorera så har det inte hänt du använder dig av eller? Det faller ju inte i frittfall men nästan. Uträkningarna ligger ju på cikra 6% långsammare än frittfall. Vilket är 0.5s på 10s. Svårt att uppfatta med ögat?
Är inte bara taket som faller in först, 1/4-5 del (ena kanten) som rasar innan, det antar jag att du sett men du kör väl "lalallalalalla hör/ser inte" på det med?
Är inte bara taket som faller in först, 1/4-5 del (ena kanten) som rasar innan, det antar jag att du sett men du kör väl "lalallalalalla hör/ser inte" på det med?
Hänvisar till ett gammalt inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av AD
Det här med fritt fall har ju diskuterats flitigt och så fort någon har nämt något om att en byggnad föll i fritt fall har de som tror på den officiella konspirationsteorin direkt varit där och huggt. Det säger jag inget om iofs då fritt fall inte ska ha kunnat uppstå enligt den officiella konspirationsteorin. För att fritt fall ska ha kunnat uppstå måste allt material under det som kommer fallande redan vara på väg ner, annars kommer det definitivt stoppa upp massorna som kommer ovanifrån.
Så min fråga till de som tror på den officiella konspirationsteorin är: Hur ställer ni er till att AE911 truth nu har belagt NIST med att i bästa fall ha begått ett allvarligt misstag, i sämsta fall medvetet ha farit med osanning i utredningsmaterialet? Även enligt NIST faller alltså WTC7 nu i fritt fall. Inte inte i fritt fall, inte nästan i fritt fall, inte nära fritt fall, utan i fritt fall.
Till er som tror på den mer logiska konspirationsteorin, att någon form av explosivt material användes, tror ni detta kan vara det som behövs för att en ny utredning ska göras eller kommer det bortförklaras och sopas under mattan?
[COLOR=#000000]http://www.youtube.com/watch?v=V0GHVEKrhng&feature=PlayList&p=6EE84471444 6D9AC&index=0[/COLOR]
Så min fråga till de som tror på den officiella konspirationsteorin är: Hur ställer ni er till att AE911 truth nu har belagt NIST med att i bästa fall ha begått ett allvarligt misstag, i sämsta fall medvetet ha farit med osanning i utredningsmaterialet? Även enligt NIST faller alltså WTC7 nu i fritt fall. Inte inte i fritt fall, inte nästan i fritt fall, inte nära fritt fall, utan i fritt fall.
Till er som tror på den mer logiska konspirationsteorin, att någon form av explosivt material användes, tror ni detta kan vara det som behövs för att en ny utredning ska göras eller kommer det bortförklaras och sopas under mattan?
[COLOR=#000000]http://www.youtube.com/watch?v=V0GHVEKrhng&feature=PlayList&p=6EE84471444 6D9AC&index=0[/COLOR]
Så tar vi NIST slutrapport för säkerhets skull.
Citat:
Ursprungligen postat av NIST
This free fall drop continued for approximately 8 stories or 32.0 m (105 ft), the distance traveled between times t = 1.75 s and t = 4.0 s.
Ursprungligen postat av NIST
This free fall drop continued for approximately 8 stories or 32.0 m (105 ft), the distance traveled between times t = 1.75 s and t = 4.0 s.
Så ställer jag samma fråga till dig, du ignorerar så har det inte hänt?