2012-01-19, 21:56
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Ippskiff, tre svar i rad och ändå inget svar. Hur har du mage att trolla runt på ett diskussionsforum och aldrig diskutera utan bara ständigt propagera? Dags för lite dialektik kanske?

Det vore trevligt, förutsatt att det är Hegels dialektik du eftersöker. Du kanske skulle föregå med gott exempel, det är ju ett sätt att forma diskussionen.
Citera
2012-01-19, 22:05
Medlem
Flipp-Flopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Nope, du finns på min "ignore" för att du är korkad. Elakhet ser jag inte som något större problem.. Jag har vänner som besitter en betydligt högre förmåga till ondska än du, och de är fortfarande mina vänner.

Dina vänner utomjordingarna som ligger bakom 911? Har jag rätt?
Citera
2012-01-19, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flipp-Flopp
Dina vänner utomjordingarna som ligger bakom 911? Har jag rätt?

De som ligger bakom 911 är sannerligen inte mina vänner.
Jag väljer mina vänner med mer omsorg, och ett huvudkriterie är att de jobbar för frigörandet av människan, inte förslavandet av dem, och SANNERLIGEN inte för en ökad aggressionsbörda hos mänskligheten.
Citera
2012-01-19, 22:34
Medlem
De som ligger bakom 9/11 är samma människor som jobbar för NWO, dvs: Bilderberggruppen, CFR och Trilateral Commission och alla dessa styrs i slutändan av Illuminati (De som ligger bakom centralbankssystemet samt Merovingians blodslinje och Vatikanen...

http://www.disclose.tv/action/viewvideo/38209/FIGHT_THE_NEW_WORLD_ORDER/
Citera
2012-01-19, 22:44
Medlem
Citat:
You wouldn't believe me if I told you... Informationen skulle trigga en serie av förnekanden i din hjärna som i slutändan skulle göra mer skada än nytta för dig.
Bättre är att låta alla dessa ondheter drabba dig så att du får se dem i dess råa form istället.
I'll just sit back and watch you learn the world.
Oj, så spännande. Berätta ändå. Tråden är ju ganska tunn på ny information. Och eftersom jag tydligen redan är så korkad spelar det väl ingen roll att jag tar mer skada? Men om du inte har nåt vettigt att bidra med förstår jag att du hellre låter bli.

Citat:
Nope, du finns på min "ignore" för att du är korkad. Elakhet ser jag inte som något större problem.. Jag har vänner som besitter en betydligt högre förmåga till ondska än du, och de är fortfarande mina vänner.
Vad hände med de "intelligenta svar som inte innehåller påhopp och idiotförklaringar" som du tidigare efterfrågade? Filmningen har vi ju en annan tråd för, men du påstår dig veta vilka som är ansvariga, så det vore ett synnerligen passande ämne att diskutera. Men du ägnar dig hellre åt idiotförklaringar av nån som du har satt på ignore. Apropå att vara korkad, alltså.

Citat:
De som ligger bakom 911 är sannerligen inte mina vänner.
De är inte dina vänner, men de är alltså utomjordingar? Kan du specificera dig lite?
Senast redigerad av Silverax 2012-01-19 kl. 22:46.
Citera
2012-01-19, 22:46
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Det vore trevligt, förutsatt att det är Hegels dialektik du eftersöker. Du kanske skulle föregå med gott exempel, det är ju ett sätt att forma diskussionen.

Citat:
Uuuuuh!!! Tar galenskapen aldrig slut?

Inte det nej.
Citera
2012-01-19, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Silverax
De är inte dina vänner, men de är alltså utomjordingar? Kan du specificera dig lite?

De som ligger bakom 9/11 är människor, de som lade planen för det är det inte.
Citera
2012-01-19, 22:56
Medlem
Citat:
Uuuuuh!!! Tar galenskapen aldrig slut?
Icke! Här presenteras The Merovingian bloodline...

Edit: Lyssna särskilt vid 6 min när George W Bush säger till drottning Elisabeth: " She gave me a look that only a mother could give a child."
Senast redigerad av BloodNGuts 2012-01-19 kl. 22:58.
Citera
2012-01-19, 23:07
Medlem
Akronyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BloodNGuts
Icke! Här presenteras The Merovingian bloodline...

Edit: Lyssna särskilt vid 6 min när George W Bush säger till drottning Elisabeth: " She gave me a look that only a mother could give a child."

AAAAH nu fattar jag. Shit, alla bitar föll på plats. Du är totalt BnG.
Citera
2012-01-19, 23:23
Medlem
Flipp-Flopps avatar
Citat:
De som ligger bakom 9/11 är människor, de som lade planen för det är det inte.

Som du sa... de är inte dina vänner, men du känner dom? Eller vet vilka personer/individer det är?

Har du gjort något för att försöka stoppa dom?
Citera
2012-01-20, 01:07
Bannlyst
Citat:
Som du sa... de är inte dina vänner, men du känner dom? Eller vet vilka personer/individer det är?

Jag känner varenda entitet som verkar på jorden och utanför i denna tidsålder.

Citat:
Har du gjort något för att försöka stoppa dom?

Jag försöker öppna era sinnen varenda jävla dag för att bana väg för ett stopp av deras nuvarande influens på jorden och öppna för en influens som ger mänskligheten bättre förutsättningar för framtiden.

+ att jag tog en astral-fajt med det som religiösa kallar för "Lucifer" för ett par år sedan, men .. han sparkade min stjärt ordentligt.. Hans förståelse och tillämpning av den astrala världens dynamik var waaaay högre än min, så .. jag hade inte en chans i den fajten.

Enklare är att helt enkelt försöka öppna sinnena på de som släpper in honom i den 3-dimensionella världen så att hans portaler helt enkelt stängs ned.

----------
Det är inte kosmiskt olagligt att influera mänskligheten då det i slutändan är människan själv som väljer om hon vill eller inte vill genomföra det som föreslås. Det må vara "utomländska" krafter som ser till att krig fortgår på denna planet, men det är Människor som trycker på knapparna i slutändan. Skulle utomjordisk entitet ta Direkt aktion på jorden så skulle de omedelbart tillintetgöras av övriga entiteter som har intresse i denna dimension.

Direkt interaktion har testats förr, och det ledde till att en hel jävla planet flög i luften (Melona). Därefter skrevs lagar för att förhindra att något sådant händer igen..
Vilket i korthet innebär att: Direkt fajt mellan multidimensionella entiteter i 3-dimensionell värld är strikt förbjudet.
----------
Senast redigerad av Ippskiff 2012-01-20 kl. 01:10.
Citera
2012-01-20, 01:23
Medlem
BackFlashads avatar
3st intressanta videoanalyser av David Chandler (dem 2 sista länkarna är med svensktext):
Rockets at the World Trade Center (3min)
South Tower Smoking Guns (2min)
South Tower Smoking Guns Follow-up (3min)

Finns det andra hypoteser till det vi ser här eller är Chandler inne på rätt spår?
Skulle vara väldigt intressant att höra vad det som skulle kunna få bråte som slungas bort från byggnaden att ändra riktning i luften utan att krocka med något, och hur det kommer sig att vi ser bråte som "faller" fortare än fritt fall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in