Citat:
Ursprungligen postat av Flipp-Flopp
Som du sa... de är inte dina vänner, men du känner dom? Eller vet vilka personer/individer det är?
Jag känner varenda entitet som verkar på jorden och utanför i denna tidsålder.
Citat:
Ursprungligen postat av Flipp-Flopp
Har du gjort något för att försöka stoppa dom?
Jag försöker öppna era sinnen varenda jävla dag för att bana väg för ett stopp av deras nuvarande influens på jorden och öppna för en influens som ger mänskligheten bättre förutsättningar för framtiden.
+ att jag tog en astral-fajt med det som religiösa kallar för "Lucifer" för ett par år sedan, men .. han sparkade min stjärt ordentligt.. Hans förståelse och tillämpning av den astrala världens dynamik var waaaay högre än min, så .. jag hade inte en chans i den fajten.
Enklare är att helt enkelt försöka öppna sinnena på de som släpper in honom i den 3-dimensionella världen så att hans portaler helt enkelt stängs ned.
----------
Det är inte kosmiskt olagligt att influera mänskligheten då det i slutändan är människan själv som väljer om hon vill eller inte vill genomföra det som föreslås. Det må vara "utomländska" krafter som ser till att krig fortgår på denna planet, men det är Människor som trycker på knapparna i slutändan. Skulle utomjordisk entitet ta Direkt aktion på jorden så skulle de omedelbart tillintetgöras av övriga entiteter som har intresse i denna dimension.
Direkt interaktion har testats förr, och det ledde till att en hel jävla planet flög i luften (Melona). Därefter skrevs lagar för att förhindra att något sådant händer igen..
Vilket i korthet innebär att: Direkt fajt mellan multidimensionella entiteter i 3-dimensionell värld är strikt förbjudet.
----------