Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Det gör jag inte alls. Det står ju i rapporten vad de röda chipsen består av klart och tydligt. Ämneskaraktären stämmer väl överrens med känd nanothermite. Läs.
Varför hittar man då inte:
Mangan
Koppar
Mangan
Han redovisar INTE dessa ämnen!
Citat:
Du förutsätter alltså att hela rapporten är fejkt eftersom den strider emot vad du inbillat dig, att den o s stämmer. Du haaar bliiiviit luuurraad ååhåå. Ta det inte ut på mig eller rapporten tack.
Du får ha vilken åsikt som helst men när du nu redigerar i citaten från mig har du tagit ett kliv i fel riktning, fast det enda det bevisar på att du inte har argument nog att kunna försvara dina åsikter med. Jävligt lågt gjort.
Jag skrev följande.
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Så fejk är den nog inte däremot så drar dom falska slutsatser som du också helt utan kunskap köper. SOPA
Så för din egen del om du har någon heder kvar i kroppen skall du citera så gör det rätt.
Citat:
suck
testerna visar inte enbart stora likheter med Kända nanothermite ämnen det reagerar också snarlikt. Exakt vilken typ av nanothermite vet man dock inte iddag, ytterligare studier krävs. Vilken del av detta fattar du inte? Så komplicerat är det inte.
Ja, det finns likheter mellan deras analyser och "nanothermite".
Aluminium, järn, kisel. Men dom ämnena som borde finnas där har dom inte hittat! Så jag håller med dig, det finns "likheter" men inga BEVIS.