Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Jag är ledsen men jag har inte läst Al manar.
Och ändå skriver du EXAKT samma sak som dom gör!!!! Är hela du en konspiration. Eller är det så att du gått på myten UTAN att tagit reda på fakta?
Det har ju aldrig en foliehatt gjort förr!
Citat:
Men de skriver väl ändå att det är i och kring tornen samt Pentagon? Eller du hävdar att det inte befann sig en enda israelisk jude i tornen trots att en dog. Varför ljuger du?
DU skriver att det skulle ha befunnit ca 4000 Israeliska judar kring tornen, exakt samma lögnaktiga påstående som Al manar skriver att Jerusalem post skriver.
Felet och det hela grund felet med detta är att Jerusalem post INTE skrivit detta.
5 st Israeler dog i 9/11 attackerna. Namn finns i tidigare inlägg.
Citat:
Du måste missat mitt tidigare svar angående detta så jag postar det igen, bara för din skull. Fast nu tror jag ju inte riktigt att du missade det utan försöker febrilt att döda diskussionen genom att tjaffsa om hur jag missade att skriva att några av de 4000 israeliska judarna också kan ha befunnit sig vid Pentagon. Eller ljög och felciterade som du väljer att kalla det.
Nej, varken du, jag, Jerusalem post eller Al manar VET hur måna Albaner, svenskar, turkar eller israeler som befann sig vart den 9/11, detta hävdar ingen här heller INTE ens Al manar, det DU och Al manar gjort är att ljuga om vad Jerusalem post skriver.
Rätta till detta och du skall se saken klarare.
Men din ryggrad ligger nog inte direkt i sträck här utan du försöker ducka och flytta målet hela tiden. jag går inte på detta.
Du skrev....
Citat:
Men om vi ska lämna skrönornas värld och se hur det verkligen gick till. Den 12 sept. skrev Jerusalem Post om hur Israels utrikesminister mottagit en lista på 4000 israeliska judar som tros ha befunnit sig i eller kring tornen, tusentals befaras vara döda.
Du kräks upp samma lögn som Al manar skrev.
Du CITERAR att Jerusalem post skrivit detta. Detta är en LÖGN. Du till och med målar upp det ytterligare med att du minsann skall visa oss sanningen, och så ljuger du rakt ut.
Rätta nu till din fadäs så kan du gå vidare.....