Citat:
Ursprungligen postat av Lienno
Med konspirationsteorierna menar jag i det här fallet alltså att det är ett insidejobb. Om det inte är ett AA-plan så är det ett insidejobb, är vi inte överens om det?
Det här är lite intressant. I ena stunden finns det inga plan. Nu är det ett annat plan. Ni skjuter ju vilt omkring er så det blir omöjligt att se vad ni egentligen tycker.
Vad skall vi vara överens om? Att NWO i realtid fixade alla tv-kameror så vi fick se ett fejkat plan med en fejkad tjosanhejsan undertill?
Citat:
Ursprungligen postat av Lienno
Kan du försöka bemöta det jag säger istället för att snacka om kanelbullar så kanske vi kommer lite längre
Men det är det jag gör, jag bemöter dig genom att komma med en teori om vad den där bullen är för något. För de flesta andra framgår det rätt tydligt att teorier om fjärrstyrda fejkade hologramflygplan, eller vad du nu påstår det är vi ser, är exakt lika löjligt som kanelbullar. Skillnaden är att de flesta andra förstår poängen med att göra en fånig jämförelse för at påvisa hur dåliga argument du har.
Och varför skulle jag berätta vad den där bullen egentligen är för något? Du kommer ju bara säga "jahaaaa men de har naturligtvis bytt ut innanmätet". Det är ju inte så att du vill veta. Egentligen.