Citat:
Ursprungligen postat av Lienno
Att de har erkänt det är min definition, eftersom de inte har tagit med samtalet. Hade det ägt rum hade de tagit med det.
Du hittade på alltså. Du påstod att de erkänt vilket de inte hade.
Att du trodde att de erkände har att göra med att du inte förstod hur FBI redovisade samtalen i rättegången - att fyra samtal var ospårade, att FBI genom att intervjua samtliga anhöriga uteslutit att dessa fyra skulle gått till någon av dem och att några av dem med all sannolikhet var Ted och Barbaras samtal. Det var ju heller inte ett samtal - som du påstår - utan två. Det framgår ju till och med på den sida du själv länkar till:
Citat:
Olson began this process of undermining by means of self-contradictions. He first told CNN, as we have seen, that his wife had “called him twice on a cell phone.”
Citat:
Ursprungligen postat av Lienno
Varför tycker du jag ska peka ut någon annan som kapat planen? jag säger ju att de inte blev kapade.
Aha. Så då kanske du, för att vi ska slippa sitta och gissa oss till vad du anser hände, kan berätta vad du tror hände? Är alla döda passagerare fejk? Och så vidare. Så kan vi fortsätta därifrån.