Citat:
Fyll på din kunskapsbank lite innan du ställer dessa "icke-frågor".
Men vi säger så här då, ta fram ett enda explosivt material som kapar balkar och som INTE smäller så en vanlig person som står 100 meter ifrån kan höra den:
Lycka till!
Nog finns det väl en hel del ögonvittnet som gått fram med att man hört explosioner i byggnaderna.
Något som fått mig förvirrad är vissa saker som man har svårt att förklara(läs det inte som om detta bevisar en konspiration) som tex
Slamväggarna i byggnadens absoluta botten som inte rört sig förut hade efter det här börjat luta innåt vilket de i filmerna påstår inte kan ske om det inte funnits något liknande en bomb i källarvåningarna, även här finns det ju människor som vittnar om explosioner i bottenvåningar (om dessa nu är sanna eller 15min of fame vet man väl inte..)
Även det faktum att hela innersta stålkonstruktionen bara "försvann", det som fanns kvar var exakta kopior på hur en 45graders sprängning mot balk ser ut, sen även 250tons järnbalkar utstickande i grannhusen, vad ger en sån kraft att så pass stora balkar bara slungas till grannhusen och fastnar utstickande från dessa hus? Smält metall osv
Sen hela wtc7 byggnaden är ju bara en skum historia i sig, att den ens rasade som den gjorde med tanka på de löjliga skadorna den fått. De organ som fanns placerade i det huset hade mycket känslig information, nu kan man säkert hitta olika exempel med olika mycket sanning men en grej som verkar stämma är det där elbolaget som lurat bort 70miljarder dollar..
Ni har säkert sett en hel del filmer om detta så jag gick inte in så hårt i detalj på allt men vad har ni hittat för "logiska" förklaringar på dessa?