Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Sedär, ett försök i alla fall.
Det är inte bara ett försök. Du har helt enkelt inte låtit min kommentar sjunka in riktigt än. Men bra försök till att försöka se mitt inlägg som ett försök! Jag förstår att det är svårt för dig..
Du tror att vingarna skall göra mer skada. Har du räknat på det eller funderat på varför flygplanskroppen skulle kunna tänkas tränga in i byggnaden men inte vingarna?
[/quote]
ganska uppenbart att byggnaden åtminstone skulle bli skadad utefter vingarna. spelar ingen roll hur mkt rörelseenergi som genereras. isåfall skulle det ju bara bli mer skada. tror inte planet kan fungera som en stilettkniv vid vingarna direkt.
Jag ser också att du nu ändrat "inga vrakdelar" till "för få vrakdelar"...
[/quote]
du ser fel jag har skrivit lite vrakdelar. dessutom var vrakplatsen jag pratat om tidigare inte samma.
Hur skulle man kunnat placera ut dessa menar du?
[/quote]
som jag sa väldigt lite vrakdelar.. dom spärrade av området dessutom. kan nog inte ha varit allt för svårt om man haft alla delar redo. oavsett så är det fortfarande oklart var alla vrakdelar som ett plan består av skulle vara. för dom fanns inte på platsen. förklaring?
matchat vrakdelar med rätt flygplansmodell
[/quote]
en flygplansdel typ. påstår inte loose change att motorn dessutom var av fel typ som man ser på bilderna?
Sen att ett jetplan kan åka in i en kontorsbyggnad utan att papper brinner upp presis i kanten på hålet är ju bara löjligt. såg du eldkloten som uppstod i varje fall vid kollision av tornen?
Sen är dom magiska manövrarna magiska. Piloter har ju tillockmed vittnat om hur detta ser omöjligt ut. Som om att någon hittat på det.
Smaka på den du din lymmel!