Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
JUrsprungligen postat av Dr Tinnitus
Du kan tycka att det inte bör kallas nanothermite hur mycket du vill, du kan ha personliga åsikter om Jones, det ändrar inte på det faktum att Nanothermite uppenbarligen hittats till 100%.
Citat:
Fatta det här. Det handlar inte om vad man tycker. Du kan tycka att det bör kallas nanowhatever. Men då kan du lika gärna tycka att det skall heta vaniljthermite. Båda namnen är fullständigt felaktiga.
Oooops där svarade jag på helt fel citat ser jag såhär i efterhand. Sorry. Det var inte ditt inlägg jag svarade på.
Dags för påsen igen då. Två ggr på mindre än en dag.
-->
Citat:
Ursprungligen postat av torden
Jodå jag förstår precis (tror jag), jag skiter fullständigt i hans rapport men nyss började någon annan yra om att nanotermit inte ens fanns som begrepp..
Men vad fan? Jag svarade ju på ett inlägg från MaxDL? Något är väldigt mystiskt här. En miss ok, men tre stycken?
Edit: ok, jag tror jag hittat svaret. Det är när jag svarar från min ipod det blir fel. Troligtvis blir sidan uppdaterad i bakgrunden och det inlägg jag tror jag svarar på blir ett helt annat. Jag skall inte skylla på den då det är jag som använder den och jag borde varit noggrannare.
Sorry för O.T.