Citat:
Ursprungligen postat av Azzabrazza
Vill du tror det så är det ditt problem. De teorier i kommissions rapporten som säger sig kunna förklara detta bevisar ingenting, utan är just bara teorier.
Hävdar du någonting annat ljuger du.
Här kommer vi till nästa problem. Om vi nu vill ha svar som inte bara bygger på teorier är det då inte viktigt att den kommission tillsätts att utreda detta är oberoende? Intressekonflikterna som har funnits bland kommissions medlemmarna är många och har bevisligen inte lätt till något vidare bra resultat. Därför tycker jag det är ganska patetiskt när man snackar om källkritik och trorvärdiga källor när man inte verkar ha någon koll på vem det egentligen är som står bakom de källor man hänvisar till och vad som skulle finnas problematiskt med dom, utan enbart blint verkar tror att det sa kommissons rapporten därför måste det vara sant.
Till skillnad från dig och andra foliehattar så tittar jag på mer än youtube för att bilda mig en uppfattning.
Jag har tex läst det mesta då det gäller officiella rapporter, du vet väl att det finns flera? Inte, nej just det du hade ju bara sett en film om 9/11 kommissionen. Då förstår jag ditt något snäva tänkande (om det nu finns något tänkande).
Du ljuger som en sann foliehatt när du skriver följande.
Citat:
T.ex så tror jag helt enkelt inte att stålbyggnader bara kan imlplodera av sig själv.
Att vara så in i helvete trångsynt att man ens har mage och skriva detta skit visar bara på hur "öppen" du är för detta.
Din beskrivning av händelsen finns inte beskrivet NÅGONSTANS av NÅGON myndighet eller i NÅGON rapport.
Du skriver detta för att du vill att det skall vara på detta viset.
Visst sitt och dröm om detta men tyvärr för din del blir det ALDRIG en sanning. VAKNAAAAAA!
Citat:
Vilken roll än Kevin Ryan spelade på Underwriters lab så tvingande hans avslöjande hursomhelst Nist att byta en fuskteori mot en annan.
Fel igen och du har som vanligt inte angett vad som är fel eller pekat på en länk till tex NIST rapporten där det klart framgår vad som bytts ut till vad.
Utan du tycker att det skall vara så.
Keep on dreaming.....