2009-10-23, 05:41
Medlem
schvamps avatar
haha vafan.... du ser inte själv hur du medger att du är hjärntvättad och allmänt lättlurad med andra ord fåret som följer herden.

**
Jag har gjort sanningen till min egen och när jag började stuerade så konfronterades jag med samma skitsnack som på det på forumet, så det bekommer mig inte, jag vet sanningen och tycker synd om dem som älter samma om och om igen.
**

det är inget skitsnack. du anar inte hur många gånger min plastmorsa bjöd in ert pack för att dem skulle svara på frågor. det slutade med att dem aldrig kommer tillbaka... dem kunde inte ge svar på dem enklaste frågorna ens..

Alla som är jehovas har ju blivit hjärntvättade från födseln av ert religösa skitsnack... det finns ingen "herre" gud eller whatever you want to call it....

men jag kan iallafall hoppas du gör illa dig och blir invalid... gå dö ditt religösa kräk
2009-10-23, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schvamp
haha vafan....

Bara det att du kallar på Satan Djävulen visar vem du tillhör.
Senast redigerad av Flexbärt 2009-10-23 kl. 05:51.
2009-10-23, 10:40
Medlem
man ska inte tro på nåt man inte sett så enkelt är det. Men det tycks kräva en del iq för att förstå det och tyvärr har ju inte alla tillräckligt med iq....
2009-10-23, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rusmannen
man ska inte tro på nåt man inte sett så enkelt är det. Men det tycks kräva en del iq för att förstå det och tyvärr har ju inte alla tillräckligt med iq....

Romarna 1:20
"Hans osynliga egenskaper ses nämligen tydligt alltifrån världens skapelse,
eftersom de uppfattas genom de ting som är gjorda, ja, hans eviga makt och
Gudomlighet, så de är oursäktliga."
2009-10-23, 10:58
Medlem
ConDodgys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusmannen

Tror du på atomer? Du har läst om dom i böcker och tidskrifter?

Du anser dig ha högre IQ än religiösa människor? Högmodig? =)
2009-10-23, 11:00
Medlem
ConDodgys avatar
Citat:
haha vafan.... du ser inte själv hur du medger att du är hjärntvättad och allmänt lättlurad med andra ord fåret som följer herden.

det är inget skitsnack. du anar inte hur många gånger min plastmorsa bjöd in ert pack för att dem skulle svara på frågor. det slutade med att dem aldrig kommer tillbaka... dem kunde inte ge svar på dem enklaste frågorna ens..

Alla som är jehovas har ju blivit hjärntvättade från födseln av ert religösa skitsnack... det finns ingen "herre" gud eller whatever you want to call it....

men jag kan iallafall hoppas du gör illa dig och blir invalid... gå dö ditt religösa kräk

Är du Pingstvän?
2009-10-23, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConDodgy
Är du Pingstvän?

Och du menar att en debattör är högmodig.
Vad ska vi då kalla ditt inlägg.
Förutom högmodigt är det fördomsfullt, fördömande, nedlåtande mm mm.
2009-10-23, 11:20
Medlem
ConDodgys avatar
Citat:

**
Jag har gjort sanningen till min egen och när jag började stuerade så konfronterades jag med samma skitsnack som på det på forumet, så det bekommer mig inte, jag vet sanningen och tycker synd om dem som älter samma om och om igen.
**

Citat:
Ursprungligen postat av Gitte
Och du menar att en debattör är högmodig.

Jag tänkte vänta med att kommentera schvamp´s inlägg innan du hade skrivit men jag orkade inte vänta.

schvamp skriver alltså detta ovan med avslutningen "men jag kan iallafall hoppas du gör illa dig och blir invalid... gå dö ditt religösa kräk"

Vad väljer då du att kommentera? Du kommenterar mig och jag har ALDRIG skrivit något liknande.

Jag visste att Gitte skulle blunda för schvamp´s duktigt idiotiska uttalande och istället kommentera mig. Det var därför jag ville vänta med att skriva överhuvudtaget.

Nu vet jag till 100% vad du är för en människa. Du anser det är helt ok att skriva att någon ska gå och dö, så länge det är ett JV man skriver det till. Tack för att du avslöjar dig.
2009-10-23, 11:29
Medlem
ConDodgys avatar
Citat:

Vilket inlägg? Menar du det inlägget där jag kommenterar att personen ifråga antyder att vissa inte har tillräckligt hög IQ för att fatta att man inte ska tro på något man inte sett?

Att anse att folk som är religiösa har lågt IQ, vad kallar du det?
2009-10-23, 11:35
Medlem
Citat:
Jag tänkte vänta med att kommentera schvamp´s inlägg innan du hade skrivit men jag orkade inte vänta.

schvamp skriver alltså detta ovan med avslutningen "men jag kan iallafall hoppas du gör illa dig och blir invalid... gå dö ditt religösa kräk"

Vad väljer då du att kommentera? Du kommenterar mig och jag har ALDRIG skrivit något liknande.

Jag visste att Gitte skulle blunda för schvamp´s duktigt idiotiska uttalande och istället kommentera mig. Det var därför jag ville vänta med att skriva överhuvudtaget.

Nu vet jag till 100% vad du är för en människa. Du anser det är helt ok att skriva att någon ska gå och dö, så länge det är ett JV man skriver det till. Tack för att du avslöjar dig.

Nej, du tar helt fel.
Inlägg som Schvamps besvarar jag aldrig, eftersom de är allt för låga att ta på allvar, och att offra tid på.

Att jag svarade dig i stället beror på att frågan om Schvamp är Pingstvän.
Tycker att det var en grov förolämpning mot alla pingstvänner!
Och nej, jag är inte pingstvän.
2009-10-23, 12:03
Medlem
ConDodgys avatar
Citat:
Nej, du tar helt fel.
Inlägg som Schvamps besvarar jag aldrig, eftersom de är allt för låga att ta på allvar, och att offra tid på.

Att jag svarade dig i stället beror på att frågan om Schvamp är Pingstvän.
Tycker att det var en grov förolämpning mot alla pingstvänner!
Och nej, jag är inte pingstvän.

Det var inte en grov förolämpning mot alla JV att säga som schvamp gjorde? Sen var min fråga om vederbörande var pingstvän ett skämt, för ett inlägg likt hans anser jag vara ett stort skämt och han fick ett skämt tillbaka.
2009-10-23, 12:10
Medlem
Citat:
Det var inte en grov förolämpning mot alla JV att säga som schvamp gjorde? Sen var min fråga om vederbörande var pingstvän ett skämt, för ett inlägg likt hans anser jag vara ett stort skämt och han fick ett skämt tillbaka.

Ok, du vill ha sandlådenivå här!

Det vill inte jag, därför nonchalerar jag alltid inlägg som schvamps.

Kan inte heller se hur hans förolämpning av JV kan ge dig rätt att förolämpa all pingstvänner?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in