2009-03-09, 21:30
Medlem
BattleBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
ska vi börja plinga på hemma hos er också? och säga "hej vi kommer från vanliga människor, vi har en liten tidning som vi ger ut och den heter snipertornet" hur skulle ni gilla det?

Beror väl på, har du Evigt liv att erbjuda så skulle jag lyssna o bjuda in dig!
Senast redigerad av BattleBitch 2009-03-09 kl. 22:24.
2009-03-09, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
ska vi börja plinga på hemma hos er också? och säga "hej vi kommer från vanliga människor, vi har en liten tidning som vi ger ut och den heter snipertornet" hur skulle ni gilla det?

Det gör ni ju redan, fast oftast ringer ni via telefonen och försöker slja försäkringar och annat skit, och inte slutar ni för att vi säger Nej tack.
2009-03-09, 22:24
Medlem
BattleBitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmohenke
Det gör ni ju redan, fast oftast ringer ni via telefonen och försöker slja försäkringar och annat skit, och inte slutar ni för att vi säger Nej tack.

Ännu en orsak till att man inte har fast telefon
2009-03-09, 22:47
Medlem
Schabo, varför är Nordens kung en irrlära?
2009-03-09, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leviticus
Schabo, varför är Nordens kung en irrlära?

Ursäkta att jag svarar men var inte Sovjet nordens kung? Som bekant så finns inte det landet längre så där rök den förutsägelsen. Men ledningen har säkert hittat en ny kandidat numera.....
2009-03-10, 14:47
Medlem
Benny, Nordens kung är en roll som olika världsmakter iklätt sig genom historien. Den senaste va Sovjet. Just nu finns ingen som tagit på sig rollen. Söderns kung däremot är och har länge varit AngloAmerika. Nordens kung ska vara med vid angreppet mot falsk religion, så han kommer att dyka upp igen. Enligt JVs tolkning av det hela. Daniels bok i bibeln (och Uppenbarelseboken) är spännande och historiskt träffande på många punkter. Sen kan ju var och en ha åsikter om tolkningar naturligtvis. Men en aning konfunderad kan man nog bli...:-)
2009-03-10, 15:01
Medlem
BattleBitch, vad har du för tankar kring detta aber med året 607, som JV är ensamma om att framhålla?
Förresten har du läst Samvetskris, av Raymond Franz, en fd medlem i Styrande kretsen?
2009-03-10, 15:05
Medlem
BattleBitchs avatar
Citat:
BattleBitch, vad har du för tankar kring detta aber med året 607, som JV är ensamma om att framhålla?
Förresten har du läst Samvetskris, av Raymond Franz, en fd medlem i Styrande kretsen?

aber?
Hur menar du med hur jag tänker kring 607? Att Jerusalem föll då...

Jag har inte läst Samvetskris, av en enkel anledning att ag inte ser meningen med det =)
2009-03-10, 15:15
Bannlyst
Du har all anledning att läsa Samvetskris, BattleBitch. Då skulle du få se hur "fina" de är i styrande kretsen...
2009-03-10, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBitch
aber?
Hur menar du med hur jag tänker kring 607? Att Jerusalem föll då...

Jag har inte läst Samvetskris, av en enkel anledning att ag inte ser meningen med det =)
Jag menade att det endast är JV som menar att Jerusalem föll 607. All annan historia pekar på...vad va de nu...539? 537?...äsch, nu fick jag hjärnsläpp. Hjälp, nån?
2009-03-10, 15:34
Medlem
BattleBitchs avatar
Citat:
Jag menade att det endast är JV som menar att Jerusalem föll 607. All annan historia pekar på...vad va de nu...539? 537?...äsch, nu fick jag hjärnsläpp. Hjälp, nån?

Hur har du kommit fram till det?

Allt jag har undersökt så är det 607. Men nu när du säger det så ska jag ta o forska lite o återkomma i ämnet!
2009-03-10, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBitch
Hur har du kommit fram till det?

Allt jag har undersökt så är det 607. Men nu när du säger det så ska jag ta o forska lite o återkomma i ämnet!

Det beror på att du endast har undersökt Sällskapets förklaringar.
Annars skulle du inte hålla fast vid 607.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in