Citat:
Ursprungligen postat av IsgrimnuR
Fick du vatten på din kvarn nu? Ateisten #1.
Undrar vem som håller på med påhopp. Sitter och snackar skit om ens sätt att diskutera istället för att diskutera själva ämnet för att du inte har något att tillägga när det gäller Bibeln just för att dina teologiska kunskaper lyser med sin frånvaro. När man lägger fram ett argument så börjar du jiddra om cirkelargumentering eller vad det var för irrelevant tjatter. Lär dig studera Bibeln istället, för att försöka klappa dig själv på bröstet för att du har på papper att du kan tjattra. Stolthet och fördom. Det är du bra på. Ödmjukheten lyser också med sin frånvaro. Sen att du sitter och hetsar, t o m förföljer mig i andra trådar för att hugga på mig när jag pratar med andra i andra trådar för att ytterligare komma med din "vishet" det låter vi vara osagt... Alla vet att evolutionsteorin är kvalificerat skitsnack ändå. Men tyvärr så har du inte insett det för du är så uppe i ditt högmod att du får svindel när du tittar ner. Stackars dig. Samla dina skatter här på jorden du, så samlar jag mina i himlen.
kram

Jag har inte gjort annat än diskuterat ämnet här, och det vet du. Jag har visat på alla möjliga sätt att ditt och JV's påstående om 24 jordbävningar mellan 856 och 1914 är fel, och du tjattrar som en hjärndöd kakadua om att det är skitsnack. Inga förklaringar, inga motargument, och definitivt inga källor som visar att mina källor är fel.
Studera bibeln? Vad har det med saken att göra?
Du hävdar att 24 jordbävningar inträffat, jag visar att det är fel. Var kommer bibeln in?
Högmod? Jojo, hoppas väggarna i glashuset är skottsäkra, lillen.