Citat:
Ursprungligen postat av Leviticus
Vad menar du nu?!
Bara för att jag inte svarat än betyder det inte att jag inte någonsin ska svara. Jag har svarat på typ allt du undrat MER ÄN EN GÅNG så jag fattar inte hur du tänker. Vad Gud anser om mig är jag säker på att du inte vet ett dugg om. Hur var det nu med det där att döma andra????
Jag tänker inte svara på ngt mer om det vi diskuterat, har ingen lust till det längre. Du verkar vara nöjd med din inställning till det hela redan och du gnäller så fort du kan, så jag lägger inte ner mer energi på det.
Och ja antagligen så märker väl alla människor om de stod på rätt eller fel sida när Harmageddon kommer. Vad är konstigt med det??
Du kanske tror att det inte är ditt eget ansvar att ta reda på svar till dina frågor? Bara för att du inte får svar på sekunden av mig innebär det inte att du kan sitta och vänta och rulla tummarna. Jag är inte det enda JVt på jorden. Vill du veta ngt på riktigt tar du reda på det nånannanstans.
Den enda skillnaden är nog att jag anser inte att det är ett argument som
passar, "vi får väl se vem som har rätt när Harmageddon kommer"...
Det är ju som om att (om du nu tror du har sanningen) du njuter av att människor
som inte har fått den, dör i Harmageddon.. I brist på annan logik eller annat
argument kanske den är värd något? Men för mig är det ett svagt Argument
i det läget, när jag vill ta reda på sanningen om din nuvarande "sanning"
och min tidigare sanning....
Kan inte se något kristet i det tanke sättet och jag vet att jag hade den
okristna tanken när jag var aktivt Vittne... Vi får väl se vem som har rätt....
I ett ögonblick som detta känna en slags självbelåtenhet att man har
sanningen själv men de som inte har den... Hualigen. Okristet tanke sätt..
Mvh