Citat:
Ursprungligen postat av Leviticus
Om du backar några inlägg så kan du se att jag där skrev att jag vet det jag fått höra och du vet det du fått höra.
Har jag ändå inte erkänt att du vet ngt då????
Du fortsätter däremot att ifrågasätta det jag skriver i alla dina inlägg. Du kan lixom inte ge dig och inse att jag vet det jag fått höra! Du menar att de som pratat med mig lider av minnesförlust och har förträngt och har varit illojala. Du VET tydligen det.
Och då kan jag påstå att du menar att du vet allt i denna frågan (oxå).
Har jag ändå inte erkänt att du vet ngt då????
Du fortsätter däremot att ifrågasätta det jag skriver i alla dina inlägg. Du kan lixom inte ge dig och inse att jag vet det jag fått höra! Du menar att de som pratat med mig lider av minnesförlust och har förträngt och har varit illojala. Du VET tydligen det.
Och då kan jag påstå att du menar att du vet allt i denna frågan (oxå).
En sak som ibland kan få JV att erkänna att de faktiskt trodde på 1975 är att påminna om vad de själva sade i speciella situationer.
Har tex släktingar som var övertygade om att deras barn aldrig skulle hinna börja skolan, eftersom det då skulle vara år 1975.
När det ändå var dags, ville de att barnet skulle vänta ett år, för då skulle ju Harmageddon ha kommit innan!
När jag senare påminde om detta, då kom faktiskt ett erkännande!
När jag fick barn, och fick i mina öron förskräckliga namnförslag, så svarade jag att det skulle bli synd om mitt stackars barn om det kom till skolan med ett sådant namn. Svaret jag fick var ett mycket förskräckt: "du tror väl ändå inte att h-n hinner börja skolan i denna gamla världen?"
Det här aktuella JVt säger alltid att h-n egentligen aldrig trodde på 1975, men när jag påminner om det här tillfället kommer ett erkännande att det nog var så i alla fall!
Men nästa gång vi pratar om det är det glömt igen!