2011-11-04, 21:39
Medlem
Har tatt 50 mg tramadol i förmiddags, kan jag suga i mig ca 30 mg 4-ho-met utan farligheter?
Citera
2011-11-04, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Ja den lär bli bortkastad och "glad och uppåt" borde du bli på metylfenidatet så varför blanda? Sen är tram känd för sina biverkningar vilket inte är ett plus. Man ska inte blanda uppåt och neråt droger.

Jo, jag vet. Men faktum är att jag blir mest lugn, vaken och lite tjatig av metylfenidat, så därför tänkte jag att lite tram kanske gör susen och får igång mig lite mer?

Jag har käkat tram till och tillbaka i snart 10år så det vet jag allt riskerna med, det var därför jag funderade på en så låg dos
Citera
2011-11-04, 21:46
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Jo, jag vet. Men faktum är att jag blir mest lugn, vaken och lite tjatig av metylfenidat, så därför tänkte jag att lite tram kanske gör susen och får igång mig lite mer?

Jag har käkat tram till och tillbaka i snart 10år så det vet jag allt riskerna med, det var därför jag funderade på en så låg dos

Okej men kör på då. Bättre än att vara nykter en fredagkväll
Citera
2011-11-04, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Okej men kör på då. Bättre än att vara nykter en fredagkväll

Yeah, får se om det blir nå kul
Citera
2011-11-04, 23:44
Medlem
Sorry för dubbelposten men jag vill bara stämma av ang tram och metylfenidat.

Dont do it, tramadolen blev totalt överkörd av metylfenidatet (möjligen fick jag lite starkare muskelspänningar av det, yaay ).
Citera
2011-11-05, 18:44
Medlem
Jag tänkte ta 100mg 6-apb, men orkar inte vara uppe hela natten. Kan jag ta en citodon för att lättare somna sen utan att det har några konsekvenser?
Citera
2011-11-10, 20:18
Medlem
saftad_burks avatar
Methoxetamin + mycket låg dos etizolam = ingenting att oroa sig över?
Citera
2011-11-11, 15:38
Medlem
Keyness avatar
Sitter pa en hel hog med ketamin, tramadol, valium och cannabis. Finns det nagot mysigt man kan astadkomma med detta? Lag tolerans pa allt kan tillaggas!
Citera
2011-11-11, 15:53
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keynes
Sitter pa en hel hog med ketamin, tramadol, valium och cannabis. Finns det nagot mysigt man kan astadkomma med detta? Lag tolerans pa allt kan tillaggas!

Lagom mängd av allt utom ketaminet skulle jag föreslå
Citera
2011-11-11, 17:05
Medlem
Keyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Lagom mängd av allt utom ketaminet skulle jag föreslå

Verkar bli något dylikt.
Citera
2011-11-11, 21:11
Medlem
Monorailcats avatar
Lite halvstekt, men frågar ändå. Tagit 30mg Diazepam, en 50cl 7.0:a men uppnår ingen mysig effekt (tolerans). Käkar även Mirtazapin i låg dos. Är det ok att trycka i sig lite tramadol (ingen tolerans alls) på detta? Hittar väldigt motstridiga uppgifter vad gäller serotonergt syndrom när man blandar tramadol och Mirta.
Citera
2011-11-15, 18:43
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monorailcat
Lite halvstekt, men frågar ändå. Tagit 30mg Diazepam, en 50cl 7.0:a men uppnår ingen mysig effekt (tolerans). Käkar även Mirtazapin i låg dos. Är det ok att trycka i sig lite tramadol (ingen tolerans alls) på detta? Hittar väldigt motstridiga uppgifter vad gäller serotonergt syndrom när man blandar tramadol och Mirta.

Några säger att mirta kan häva serotonergt syndrom och några säger att det kan framkalla det.
Jag skulle inte blanda, speciellt inte när du har intagit alkohol samt benzo med.

Min fråga!

Knapprat lyrica idag, något som börjar bli en vana 3-4 dagar i veckan. Det handlar om utsprida doser under dagen och taket är 600mg, Kan jag mysa till det lite mer med Diazepam nu på kvällen?
Känner mig fortfarande go på lyrican med vill öka lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in