120mg oxycontin och 400mg lyrica , smälla på med 2mg xanor? alternativt iktorivil
Med riktigt opioidtolerans så kan det vara en riktigt dum blandning, skippa lyrican och ta 70mg oxy, med xanoren, sen tar du resten av oxyn när ruset börjar lägga sig. Självklart tar man oxyn i tvåan om inte iv.
Med riktigt opioidtolerans så kan det vara en riktigt dum blandning, skippa lyrican och ta 70mg oxy, med xanoren, sen tar du resten av oxyn när ruset börjar lägga sig. Självklart tar man oxyn i tvåan om inte iv.
ursäkta, förklarade fel!
Jag har redan intagit oxyn och lyrican , undrar ifall det är ok med antingen xan/iktorivil/imovane
Jag har redan intagit oxyn och lyrican , undrar ifall det är ok med antingen xan/iktorivil/imovane
Det är nog okej, oxyn har ju ganska kort halveringstid så när alprat slår så lär du inte vara på peaken, eller? Jag hade inte tvekat, men jag är ingen förebild med mina blandningar..
Hur är det att blanda butylone och/eller mdppp med subutex
Ska kanske ta mdppp för att hålla mej vaken under dagen sen sub för att slappa på kvällen?
funkar det? inte farligt eller så?
Hur är det att blanda butylone och/eller mdppp med subutex
Ska kanske ta mdppp för att hålla mej vaken under dagen sen sub för att slappa på kvällen?
funkar det? inte farligt eller så?
Den enda stimulanten jag har blandat med sub det va MDMA och det var riktigt nice. Tror att det kan vara lite påfrestande för hjärtat om man tar de samtidigt, annars så borde det inte vara så värst farligt. Med butylonet eller mdppp vet jag inte då jag ej har prövat dessa prep. Men det borde vara samma ungefär.