2011-07-13, 00:47
Medlem
tbukils avatar
mxe och lustgas, blir på bara mxe lite småillamående så det lär kanske resultera i spyor? men annars, någon som testat?
Citera
2011-07-13, 01:03
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tbukil
mxe och lustgas, blir på bara mxe lite småillamående så det lär kanske resultera i spyor? men annars, någon som testat?

Lustgas är ju också en dissociativ drog så det boostar på fint, så förbered dig på en jävla resa.

Inte testat med MXE men har testat det ihop med Ketamin för ett bra tag sedan och det var helt skruvat.
Citera
2011-07-13, 08:07
Bannlyst
Har dratt i mig 20mg oxycontin (4st*5mg) och 60mg oxynorm i 5mg också sen 8tiden på kvällen igår och rökt 2 jointar och nu vid 5tiden 1mg xanor och nu drog jag i mig 2mg xanor till.
Inte sovit något bör tilläggas (tror jag inte iaf) man ligger ju o noddar så vet inte faktiskt.

ska röka mig en joppe nu och lägga mig o softa till lite musik.

Farligt om jag somnar? har ätit oxy i 2-3 dagar nu med runt 30-50mg per dag o rökt o tagit nån benso, äter benso dagligen så har tolerans där men skulle de vara någon fara att dra i sig 10mg oxynorm i snoken o röka en fet till?
Citera
2011-07-14, 22:54
Medlem
Neuroleptikum tillsammans med 4MEC ger sämre effekt och höjer risken för kramp
Senast redigerad av LookaaH 2011-07-14 kl. 23:21.
Citera
2011-07-22, 00:34
Medlem
jag tog en flunis kl 3 idag typ, tänkte ta tjack snart så vill inte att roppen ska förstöra tjack ruset så är det lungt att ta det nu eller bör ja vänta?
seriösa svar tack! snabba svar ockdå tack ni snälla =)

Mvh
Senast redigerad av Nightlife 2011-07-22 kl. 00:43.
Citera
2011-07-24, 01:06
Medlem
SmexXs avatar
Tagit 1 st Tryptizol i en vecka och började med 2 om dagen igår märker att jag inte får "nått lugnande" rus av dom antagligen för jag ätit 2 st 100mg lyrica om dagen förr innan jag började med Tryptizol . Tog 2 stycken Tryptizol igår (Läs Fredag) på dagen.. Är det lungt om jag tar teralen inatt om jag får svårt att somna ? Mvh SmexX
Citera
2011-07-24, 18:52
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Lustgas är ju också en dissociativ drog så det boostar på fint, så förbered dig på en jävla resa.

Inte testat med MXE men har testat det ihop med Ketamin för ett bra tag sedan och det var helt skruvat.

Kan intyga att det funkar extremt bra.

Undvik att blanda mxe med benso. Upptäckte att jag fick extremt svårt att andas, var tvungen att tänka på att andas för att inte sluta, vilket resulterade i att jag kände att döden var nära, och smart som man är så äter jag lite mdma för att "balansera" ut andning och hjärtrytm.

Började med kansek 100mg mxe och 5mg fm1, och senare 0.3g mdma och en jävla massa lustgas. Nu är jag säker på att jag vet hur universum skapades, dessvärre måste jag plugga kvantfysik för att kunna lösa det. För er som undrar så ska mänskligheten inte ha tillgång till en tidsmaskin, då energin för att skapa en tidsloop är så omfattande att den riskerar att utplåna tid och rum. Varpå universums kretslopp börjar om på nytt, nu behöver det inte vara just vår population som utför dådet, då vi inte är tillräckligt sofistikerade ännu. Det finns en större kraft som kontrollerar universum.

Jag vet inte om jag har förlorat förståndet, hoppas mest på att jag har fått tillbaka hoppet om en framtid. Och nu ska jag fan lösa det här!
Citera
2011-07-25, 15:25
Medlem
twentyones avatar
har gått på lyrica ett tag, mellan 600-1200mg om dagen senast igår tog jag 600 morgon 600 kväll...
har försökt att hålla mig borta från att blanda med opiater men tänkte kolla med kramprisk från gårdagen? lugnt eller? 200mg tram depoer...
Senast redigerad av twentyone 2011-07-25 kl. 15:57.
Citera
2011-07-25, 20:22
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twentyone
har gått på lyrica ett tag, mellan 600-1200mg om dagen senast igår tog jag 600 morgon 600 kväll...
har försökt att hålla mig borta från att blanda med opiater men tänkte kolla med kramprisk från gårdagen? lugnt eller? 200mg tram depoer...
det är hel lugnt!
Citera
2011-07-25, 20:53
Medlem
twentyones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
det är hel lugnt!

ok men har redan poppat ett par =)
bara tänkte höra först då jag inte är så säker på hur länge lyrican sitter i pga tiden och mängden.
Citera
2011-07-25, 21:53
Medlem
amfetamin - venlafaxin,seroquel och orfiril?

alvedon - venlafaxin,seroquel och orfiril?
Senast redigerad av License.To.Thrill 2011-07-25 kl. 22:37.
Citera
2011-07-26, 01:34
Medlem
Cola och E? Kan man dra ladd tidigt på dagen och senare mot natten trycka några E? Ska man undvika dem totalt under ett dygn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in