Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Lustgas är ju också en dissociativ drog så det boostar på fint, så förbered dig på en jävla resa.
Inte testat med MXE men har testat det ihop med Ketamin för ett bra tag sedan och det var helt skruvat.
Kan intyga att det funkar extremt bra.
Undvik att blanda mxe med benso. Upptäckte att jag fick extremt svårt att andas, var tvungen att tänka på att andas för att inte sluta, vilket resulterade i att jag kände att döden var nära, och smart som man är så äter jag lite mdma för att "balansera" ut andning och hjärtrytm.
Började med kansek 100mg mxe och 5mg fm1, och senare 0.3g mdma och en jävla massa lustgas. Nu är jag säker på att jag vet hur universum skapades, dessvärre måste jag plugga kvantfysik för att kunna lösa det. För er som undrar så ska mänskligheten inte ha tillgång till en tidsmaskin, då energin för att skapa en tidsloop är så omfattande att den riskerar att utplåna tid och rum. Varpå universums kretslopp börjar om på nytt, nu behöver det inte vara just vår population som utför dådet, då vi inte är tillräckligt sofistikerade ännu. Det finns en större kraft som kontrollerar universum.
Jag vet inte om jag har förlorat förståndet, hoppas mest på att jag har fått tillbaka hoppet om en framtid. Och nu ska jag fan lösa det här!