2013-03-13, 16:47
Medlem
Ellises avatar
Sorry, postade i fel tråd.
Citera
2013-03-18, 00:03
Medlem
LightClouds avatar
Jag kom att tänka på en sak för någon kväll sedan.

Låt oss säga, självklart rent hypotetiskt, att jag blandar:

5-10 milligram 2C-P
1-3 milligram 25i-NBOMe
300 ug "Special"/LSD-derivat

Vad tror ni hade hänt med kropp och psyke? Hade man någonsin landat igen eller hade man gått in i en psykos? Tror ni att man hade dött av mixen?

Dessa droger är vad jag har hemma och därför kom jag att tänka på det. Jag har sammanlagt 0,5 gram 2C-P, 15 milligram 25i-NBOMe och 300 ug LSD-derivat. Hade man blandat samtliga doser med allt jag har hade man väl förmodligen tuppat av helt, men om man hade blandat samtliga droger i normala former kanske man hade överlevt, men hur hade psyket fungerat under och efter ruset?
Citera
2013-03-18, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud

5-10 milligram 2C-P
1-3 milligram 25i-NBOMe

Vad tror ni hade hänt med kropp och psyke? Hade man någonsin landat igen eller hade man gått in i en psykos? Tror ni att man hade dött av mixen?

Dessa droger är vad jag har hemma och därför kom jag att tänka på det. Jag har sammanlagt 0,5 gram 2C-P, 15 milligram 25i-NBOMe och 300 ug LSD-derivat. Hade man blandat samtliga doser med allt jag har hade man väl förmodligen tuppat av helt, men om man hade blandat samtliga droger i normala former kanske man hade överlevt, men hur hade psyket fungerat under och efter ruset?

Jag tror det bör gå bra. Du hamnar ju inte i psykos bara för att du blandar 3 väldigt potenta droger. Ruset kommer antagligen ha en helt annan karaktär och te sig på ett annat vis, men farligt? Nja.
Citera
2013-03-18, 13:59
Medlem
MissVendettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightCloud

5-10 milligram 2C-P
1-3 milligram 25i-NBOMe

Jag hade antagligen hamnat i psykos av den blandningen, haha.. men alla är vi olika, sen kan man ju inte veta hurvida det går bra eller dåligt att blanda RC's
Citera
2013-03-18, 16:13
Medlem
LightClouds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visualelite
Jag tror det bör gå bra. Du hamnar ju inte i psykos bara för att du blandar 3 väldigt potenta droger. Ruset kommer antagligen ha en helt annan karaktär och te sig på ett annat vis, men farligt? Nja.

Frågan är ju hur de interagerar med varandra, om den ena förstärker den andra, om den ena dödar den andra helt, om alla förstärker varandra etc, såväl gällande effekter som toxicitet. Hade varit intressant att veta, men jag är inte hardcore nog för att prova!

Citat:
Ursprungligen postat av MissVendetta
Jag hade antagligen hamnat i psykos av den blandningen, haha.. men alla är vi olika, sen kan man ju inte veta hurvida det går bra eller dåligt att blanda RC's

Haha, frågan är om inte jag också hade gjort det! Fan, 2c-p ger en sjuhejdans tripp ensam ju och de andra två är också väldigt starka, så de tre ihop hade inte varit snällt mot sig själv att dra i sig!
Citera
2013-03-19, 04:25
Medlem
Funkar det att ta 3st imovane och sen en halv 25i-nbome blotter
?
Citera
2013-03-19, 11:44
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slajen
Funkar det att ta 3st imovane och sen en halv 25i-nbome blotter
?
Om du vill döda trippen ja.
Citera
2013-03-19, 12:11
Bannlyst
tog 600mg dexofen igår, antar att det är i kroppen fortfarande.
Är det okej att ta 250mg tradolan?
halvstor grabb på ~110kg

Tar nu, kommer jag inte tillbaka så räkna mig som död
Senast redigerad av otkk 2013-03-19 kl. 12:18.
Citera
2013-03-19, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Om du vill döda trippen ja.
Döda trippen säger du.. har aldrig varit med om en bättre trip i hela mitt liv.
Citera
2013-03-19, 12:46
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slajen
Döda trippen säger du.. har aldrig varit med om en bättre trip i hela mitt liv.
Härligt att det funkade! Dock använder man ju just benzo och z-analoger för att "döda" trippar med Dvs till att reducera effekten med.

Själv undrar jag vilka mängder det är ok att blanda Baklofen och Subutex? Har intagit 50mg Baklofen och även en liten mängd gabapentin på 400mg.

Mvh
Citera
2013-03-19, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av visualelite

Nu är det ju dock RC´s och ingen kan säga säkert vad kombinationen skulle leda till. Kan ju bli allt från en grym tripp till att han odlar fram en siameisk tvilling i örat...
Citera
2013-03-19, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Härligt att det funkade! Dock använder man ju just benzo och z-analoger för att "döda" trippar med Dvs till att reducera effekten med.

Själv undrar jag vilka mängder det är ok att blanda Baklofen och Subutex? Har intagit 50mg Baklofen och även en liten mängd gabapentin på 400mg.

Mvh

Vet inte vad jag ska säga riktigt.. tog en hel blotter förut och det blev bara för mycket. man visste inte vart man skulle ta vägen, konstiga känningar i kroppen och mindfuck som bara den (helt omöjligt att kommunicera).

Igår drog jag i mig 4 imovane och tydligen var det en bra ide att trippa också tyckte jag.
tog 3/4 av en blotter och satte mig med shpongle.
Jag var helt nykter kändes det som, förutom extrem eufori och extrema visuals(inge mindfuck alls).
Med musiken så flöt färgerna på tapeterna ihop o dansade och sen ut i rummet, där de sen hängde kvar i luften.. dåligt förklarat men.. långa trådar med färg som flyter runt i rummet som jag kunde plocka upp i handen. En gång kände jag tom att handen blev blöt.. bra kväll

Edit: just det här med att jag kände mig i kontroll var det jag älskade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in