2014-07-19, 02:39
Medlem
Iixils avatar
http://www.drugs.com/interactions-check.php?drug_list=1034-14582,1770-2012,862-441,2061-1352
Verkar inte så farligt, om man kollar bara sildenafil delen.. vi får väl bara testa och se
Citera
2014-07-19, 18:12
Medlem
pennoks avatar
tjenare skapade en tråd som blev flyttad till papperkorg
blev ist rekomenderad denna tråd. vilket jag nu fattar jag borde postat i.

började med att söka i tråden efter min fråga men hittade inget. sedan började jag lusläsa men efter ca 50 sidor gav jag upp. hittade visserligen en del information som var till bra hjälp..

såhär lyder min fråga..

Vi säger att jag har en flaska B-F spray (N-(1-(2-phenylethyl)-4-piperidinyl)-N-phenylbutyramide) hemma som jag då skulle ha beställt från t.e.x "sveazolam" vilket jag inte gjort eftersom jag är en laglydig och städad svensk medborgare. Kanske faktiskt är lagligt att beställa därifrån är inte insatt.

Till min första fråga.
Är denna farlig att blanda med benzo? anta att jag äter iktorivil (Roche 2mg).
1st varje morgon mot ångest. Är det då farligt att blanda med denna sprayen om jag ligger på en så låg dos som 2mg Roche om dagen. Skulle även säkert kunna gå ner till 1mg den dagen jag provar sprayen. Eller bör jag skippa ikton helt den dagen.
va ute på flugsvamp och läste om (Fentanyl Nässpray) Citat "Blanda inte med tex Alkohol och Benzo"
någon kunnig innom området som kan ge mig ett vettigt svar så vore jag jätte tacksam.

ja min andra fråga lyder. Sprayen från sveazolam (N-(1-(2-phenylethyl)-4-piperidinyl)-N-phenylbutyramide). Skiljer den sig mycket ifrån vanlig Fentanyl Nässpray som finns på apotek tex Instanyl? Då menar jag: Rus ,Smärtlindring och i den kemiska strukturen, uppbyggnaden? tror ni fattar vad jag menar
Antar att sveazolams spray är en mera hemmatillverkad RC form av Fentanyl spray och faller under RC. men det kanske alla deras produkter gör? Vore jhu helt kanon att bara ta en sprayning om det skulle hugga till i ryggen. Eller om man skulle bryta ett par ben när man e ute på hajk.

Hoppas ytterligare på fina svar från kunniga människor. jag vet att ni finns där ute.

Peace out / Pennok

ps: om någon har testat sveazolam´s spray. hur funkar den mot smärtlindring?
Citera
2014-07-20, 12:15
Medlem
GulCitrons avatar
Finns det någo slags gräns när det gäller oxy och benzo, hur mycket kan jag käka som "nybörjare"?
Vilka mängder är absolut farligast?
Hur blir ruset?
Tack
Citera
2014-07-20, 15:43
Medlem
KringExs avatar
1200mg Gabapentin och 4mg Iktorivil.
Bra eller dåligt?

Mvh
Citera
2014-07-20, 16:00
Medlem
swagyolo420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulCitron
Finns det någo slags gräns när det gäller oxy och benzo, hur mycket kan jag käka som "nybörjare"?
Vilka mängder är absolut farligast?
Hur blir ruset?
Tack

Kan sluta hur som helst, vissa kolar på 20mg oxy och (insert random benzo here) andra verkar klara hur mycket som helst. Inte att rekommendera men vill du absolut prova så börja verkligen jättelågt med båda substanserna.
Citera
2014-07-21, 05:07
Medlem
Struisvogels avatar
Godmorgon,

Tänkte höra med er vad ni tror om att krydda morgonen med lite tramadol.
Började dagen med 5mg diazepam,drack några bira och tog sen två nycklar med tjack. Pillade i mig en liten mängd mdma och avslutade kvällen med lite koks för att komma hem och ta 25mg diazepam. Detta från 11 - 02 ca. Tänkte nog sova nu men är det lugnt imorgonbitti?
Citera
2014-07-22, 19:30
Medlem
Kommer jag sova igenom en hel natt 8 timmar med 1mg xanor + 1ml theralen? Tar jag endast X så vaknar jag Mitt i natten, efter 4 timmar.
Citera
2014-07-22, 19:52
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
1200mg Gabapentin och 4mg Iktorivil.
Bra eller dåligt?

Mvh
Gabapentin + benzo är en trevlig och ofarlig kombo. Säkert kört den kombon 50ggr.
Citat:
Ursprungligen postat av Struisvogel
Godmorgon,

Tänkte höra med er vad ni tror om att krydda morgonen med lite tramadol.
Började dagen med 5mg diazepam,drack några bira och tog sen två nycklar med tjack. Pillade i mig en liten mängd mdma och avslutade kvällen med lite koks för att komma hem och ta 25mg diazepam. Detta från 11 - 02 ca. Tänkte nog sova nu men är det lugnt imorgonbitti?
Det går bra. Dagen efter MDMA eller liknande när man fått lite sömn emellan är det lugnt att ta tramadol.

Mvh
Citera
2014-07-22, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Amunt
Kommer jag sova igenom en hel natt 8 timmar med 1mg xanor + 1ml theralen? Tar jag endast X så vaknar jag Mitt i natten, efter 4 timmar.
Troligen vaknar du då effekten utav Xanoren går ur. Du kan blanda dessa substanser, men jag hade själv skippat Xanoren till natten och endast kört Theralen. Du kommer sova hela natten på det.
Citera
2014-07-22, 22:53
Medlem
Brukar låg dos lyrica och heroin IV vara lugnt?
Citera
2014-07-25, 23:41
Medlem
FuGeeLalas avatar
40mg morfin meda runt 13:00, 2mg etiz runt 20:00
chill att ta en dos 3meopcp nu?
Citera
2014-07-26, 09:49
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala