tjenare skapade en tråd som blev flyttad till papperkorg

blev ist rekomenderad denna tråd. vilket jag nu fattar jag borde postat i.
började med att söka i tråden efter min fråga men hittade inget. sedan började jag lusläsa men efter ca 50 sidor gav jag upp. hittade visserligen en del information som var till bra hjälp..
såhär lyder min fråga..
Vi säger att jag har en flaska B-F spray (N-(1-(2-phenylethyl)-4-piperidinyl)-N-phenylbutyramide) hemma som jag då skulle ha beställt från t.e.x "sveazolam" vilket jag inte gjort eftersom jag är en laglydig och städad svensk medborgare. Kanske faktiskt är lagligt att beställa därifrån är inte insatt.
Till min första fråga.
Är denna farlig att blanda med benzo? anta att jag äter iktorivil (Roche 2mg).
1st varje morgon mot ångest. Är det då farligt att blanda med denna sprayen om jag ligger på en så låg dos som 2mg Roche om dagen. Skulle även säkert kunna gå ner till 1mg den dagen jag provar sprayen. Eller bör jag skippa ikton helt den dagen.
va ute på flugsvamp och läste om (Fentanyl Nässpray) Citat "Blanda inte med tex Alkohol och Benzo"
någon kunnig innom området som kan ge mig ett vettigt svar så vore jag jätte tacksam.
ja min andra fråga lyder. Sprayen från sveazolam (N-(1-(2-phenylethyl)-4-piperidinyl)-N-phenylbutyramide). Skiljer den sig mycket ifrån vanlig Fentanyl Nässpray som finns på apotek tex Instanyl? Då menar jag: Rus ,Smärtlindring och i den kemiska strukturen, uppbyggnaden? tror ni fattar vad jag menar
Antar att sveazolams spray är en mera hemmatillverkad RC form av Fentanyl spray och faller under RC. men det kanske alla deras produkter gör? Vore jhu helt kanon att bara ta en sprayning om det skulle hugga till i ryggen. Eller om man skulle bryta ett par ben när man e ute på hajk.
Hoppas ytterligare på fina svar från kunniga människor. jag vet att ni finns där ute.
Peace out / Pennok
ps: om någon har testat sveazolam´s spray. hur funkar den mot smärtlindring?