2011-06-30, 01:19
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Du får ett extremt dåligt balanssinne...

Men det är ju det bästa med lyrica, du går rakt o bra sen helt plötsligt faller du hejdlöst åt nått håll utan o fatta varför. Underbart
Citera
2011-06-30, 01:43
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Men det är ju det bästa med lyrica, du går rakt o bra sen helt plötsligt faller du hejdlöst åt nått håll utan o fatta varför. Underbart
Om du tycker sånt är kul rekomenderar jag fenobarbital starkt, mysig och skön under ruset, NOLL balans dagen efter, jag fick krypa till toaletten från sängen, och lyckades ändå ramla omkull minst tjugo gånger på vägen.
Citera
2011-06-30, 22:14
Medlem
TheVoids avatar
Har Valium, Lorazepam , Bromazepam, Alkohol i mängder samt röka och undrar hur jag bäst blandar för att få en trevlig fredagseftermiddag/kväll. Har kanske lite tolerans mot valium då jag käkade nån karta förra veckan men innan dess så var det längesen.
Vill nog inte bli för borta dock om det blir grillning/kortspel med polarna men ni kan ju tipsa om 2 alternativ, 1 för att bli skön och social med folk och 1 för att må så bra som möjligt så bekvämt som möjligt med andra likasinnande
Citera
2011-07-02, 18:07
Medlem
dknerks avatar
Kan man blanda lyrica med ritalin,stesolid,zopiklon och eventuellt zyprexa och theralen?
Ingen erfarenhet av lyrica.
Citera
2011-07-09, 16:13
Medlem
Psychoramas avatar
Om man intagit valium igår på dagen, sub tidigt på morgonen är det då lugnt att köra något uppåt senare på kvällen? Tänkte antingen E eller 5-APB, troligtvis endel bärs på detta... Valium för att komma ner på senare, låter det lugnt?

Bör tilläggas: Har hög benzo tollerans men hyffsat låg opiod tollerans.

Borde veta detta, men tacksam för ett seriöst svar hyffsat snabbt

Mvh
Citera
2011-07-09, 16:58
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dknerk
Kan man blanda lyrica med ritalin,stesolid,zopiklon och eventuellt zyprexa och theralen?
Ingen erfarenhet av lyrica.

Ritalin och lyrica har jag blandat, 200mg ritalin och okänd mängd lyrica. Har dock hört att det är en dålig blandning. Zoplikonen kan du nog spara till AT´n slår på. Theralenen om du inte somnar.

Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Om man intagit valium igår på dagen, sub tidigt på morgonen är det då lugnt att köra något uppåt senare på kvällen? Tänkte antingen E eller 5-APB, troligtvis endel bärs på detta... Valium för att komma ner på senare, låter det lugnt?

Bör tilläggas: Har hög benzo tollerans men hyffsat låg opiod tollerans.

Borde veta detta, men tacksam för ett seriöst svar hyffsat snabbt

Mvh

Sub håller ju länge och det är ju inte jättebra för hjärtat att köra opioider/opiater och uppot. Men h'änder det inte för ofta är det nog lugnt. Vet inte om det är så bra att ta valium när man har både sub och alkohol i kroppen. Men du kan ju hoppas.
Citera
2011-07-10, 13:58
Medlem
Tja, jag har käkat och rökt flunisar nu i tre dagar, dock inga större mängder (3-4mg/dag).

Vågar man sig på att käka 2-300mg kodein senare ikväll?

Halveringstiden på flunisar är ganska lång har jag läst men jag känner mig inte det minsta påverkad och senaste intag var strax efter 12slaget natten till idag.
Citera
2011-07-10, 15:25
Medlem
Jag räknade lite på halveringstiden och fick fram att jag har ungefär 2-2,5mg flunitrazepam kvar i kroppen (eller snarare metaboliter då).

Då kanske man borde hoppa kodeinet eller vad tror ni?
Citera
2011-07-10, 20:33
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Jag räknade lite på halveringstiden och fick fram att jag har ungefär 2-2,5mg flunitrazepam kvar i kroppen (eller snarare metaboliter då).

Då kanske man borde hoppa kodeinet eller vad tror ni?

Det är lugnt eftersom det gått så många timmar, krävs mkt större mängder innan det blir farligt. Sitter själv med kodein, somadril, valium o baklofen i mig just nu, intagit 400 mg kodein.
Senast redigerad av Slingshot 2011-07-10 kl. 20:35.
Citera
2011-07-10, 22:58
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Ritalin och lyrica har jag blandat, 200mg ritalin och okänd mängd lyrica. Har dock hört att det är en dålig blandning. Zoplikonen kan du nog spara till AT´n slår på. Theralenen om du inte somnar.

Sub håller ju länge och det är ju inte jättebra för hjärtat att köra opioider/opiater och uppot. Men h'änder det inte för ofta är det nog lugnt. Vet inte om det är så bra att ta valium när man har både sub och alkohol i kroppen. Men du kan ju hoppas.
Det gick suveränt. Hade sub i kroppen, tog mer diazepam, drack groggar, absinth i mängder, 150mg 5apb tog senare både ikto och diazepam senare för att "komma ner". Gick dunderbra och vaknade helt utan AT/baksmälla. Enda negativa bieffekten var väl att jag svettades en del under kvällen och även nu dagen efter halva dagen. Annars inget speciellt... Tror dock suben tog bort lite av euforin man annars ska få på 5-apb, men skev blev man självklart. Inga fel alls i alla fall

Mvh
Citera
2011-07-12, 23:16
Medlem
SmexXs avatar
Frågar här i stället för att starta en ny tråd.

Tog en lyrica 100mg igår Och har fått Tryptizol 10mg Tänkte ta en sådan tablett nu men kanske bättre att vänta tills imorgon?
Citera
2011-07-13, 00:27
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmexX
Frågar här i stället för att starta en ny tråd.

Tog en lyrica 100mg igår Och har fått Tryptizol 10mg Tänkte ta en sådan tablett nu men kanske bättre att vänta tills imorgon?

Helt lugnt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in