2009-10-10, 19:34
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smash3r
Inga problem, men inget jag rekommenderar! Du kommer få en ganska mörk tripp och förmodligen inte speciellt givande.

Easy meat..

Blev mycket riktigt en ganska jobbig tripp. Tog runt 3 gram torkad svamp och det snurrade på rejält blev jävligt jobbit till slut så jag slängde i mig 3 imovane till och drack lite rödvin och efter en halvtimma var trippen som bortblåst så då var det bara att fortsätta supa och dra in till stan istället

Men jävlar vad vilken flödderfylla man fick
Citera
2009-10-10, 20:52
Medlem
father Ls avatar
Testar om det finnes någon kunnig här.

Har druckit en packe folkisar samt testade 1 ml theralen för ca 6 timmar sedan har nu några nitrazepam 5mg att tillgå är dem något att hänga i granen? kan tillägga att jag aldrig äter bz, har typ testat stes vid 2 tillf.
Främst undrar jag om det funkar att blanda nitra med puk?

Alltså röka dem tillsammans med prasset, typ chubang el burk. Och om det är lugnt med tanke på theralenet nyligen. Tacksam för svar.. Ha en strålande Lördag!
Senast redigerad av father L 2009-10-10 kl. 21:00.
Citera
2009-10-10, 23:43
Medlem
Earthblinds avatar
Har lite bråttom! Vi har tagit tram och diazepam (Benzo). Kan vi blanda med lite tjack? Tack för svar!
Citera
2009-10-11, 06:48
Medlem
gurrahhs avatar
heroin och ost? vissa säger det är farligt med mjölkprodukter men vad säger ni?
Citera
2009-10-11, 10:33
Medlem
frukosteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrahh
heroin och ost? vissa säger det är farligt med mjölkprodukter men vad säger ni?

Kör hårt om du nu måste... Lita dock inte på mig, är flöddrad och har själv aldrig provat den kombinationen. Vill inte vara ansvarig om du nu skulle ODa.

Citat:
Ursprungligen postat av Earthblind
Har lite bråttom! Vi har tagit tram och diazepam (Benzo). Kan vi blanda med lite tjack? Tack för svar!

Ja för fan!
Citera
2009-10-11, 13:43
Medlem
Smash3rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adk
Blev mycket riktigt en ganska jobbig tripp. Tog runt 3 gram torkad svamp och det snurrade på rejält blev jävligt jobbit till slut så jag slängde i mig 3 imovane till och drack lite rödvin och efter en halvtimma var trippen som bortblåst så då var det bara att fortsätta supa och dra in till stan istället

Men jävlar vad vilken flödderfylla man fick
Usch fyfan! Jag hade stannat hemma! Fast ja, imovanen tog väl död på trippen! Alkohol kan få en att må piss under en svamp tripp, speciellt för dig som redan hade börjat med alkohol och imovane, nja inget bra upplägg, men ja nu vet du ju hur det känns! Bästa trippen får man nog om man mår bra innan man kastar i sig svampen, men visst man kan skölja ner med lite öl också, för det där lilla extra!
Citera
2009-10-11, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av odugling
concerta + 2cb + benso, är detta safe?

jag bumpar min fråga

Benson är ifall något skulle gå snett, vill ju inte noja opp sig över fantasier om att det skulle kunna skada mig.
Citera
2009-10-12, 19:35
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smash3r
Usch fyfan! Jag hade stannat hemma! Fast ja, imovanen tog väl död på trippen! Alkohol kan få en att må piss under en svamp tripp, speciellt för dig som redan hade börjat med alkohol och imovane, nja inget bra upplägg, men ja nu vet du ju hur det känns! Bästa trippen får man nog om man mår bra innan man kastar i sig svampen, men visst man kan skölja ner med lite öl också, för det där lilla extra!

Japp så är det. Vet dock inte om det blir några fler trippar för mig. Tror jag pajjat mitt psyke på hallucigener för jag har märkt att jag sneat varenda gång typ dom 5 senaste gångerna jag trippat så jag har nog lekt färdigt med den sortens droger. Tycker inte det är så intressant längre. Blir nog bara alkohol, gräs och visa opiater i fortsättningen

Kanske lite tjack nån gång om andan faller på.
Citera
2009-10-15, 16:05
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odugling
jag bumpar min fråga

Benson är ifall något skulle gå snett, vill ju inte noja opp sig över fantasier om att det skulle kunna skada mig.
Förmodigen är det ofarligt. Benso används ganska flitigt till att landa på diverse substanser, och toxcicitetshalten är väldigt låg. Det kluriga blir concertan, som jag inte har någon aning om hur den fungerar med de andra drogerna. Med benso är det förmodligen lugnt, benso funkar ju med allt. 2cb är dock lite lurigare.

Kanske spara concertan till någon annan dag? Eller får du det utskrivet?
Citera
2009-10-17, 16:14
Medlem
simonpimonpoos avatar
Kan man blanda 4-ho-met med methedron?

Hade tänkt mig 33mg 4-ho-met med 2 x 250 mg methedronbomber på en konsert.

Tacksam för svar!
Citera
2009-10-17, 17:06
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonpimonpoo
Kan man blanda 4-ho-met med methedron?

Hade tänkt mig 33mg 4-ho-met med 2 x 250 mg methedronbomber på en konsert.

Tacksam för svar!
Svårt att veta med rc:s. De flestas effekter är ännu ganska okända. Vissa vet man inte ett skit om i stort sett.

Om du testar så får du skriva i tråden hur det gick!
Citera
2009-10-17, 20:45
Medlem
SpiritualCitys avatar
Hej.

Har sökt igenom tråden lite. Det jag undra är om jag kan blanda dexofen och iktorivil med alkohol. Och om det blir bättre effekt om jag helt enkelt låter dexofenet vara och bara köra på iktor?

Jag vet att det är farligt att blanda dexo med alkohol. (Har gjort det misstaget förut.) Därför undrar jag också om ni har några förslag på dosering.
Senast redigerad av SpiritualCity 2009-10-17 kl. 20:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in