2011-05-30, 00:37
Medlem
Har under kvällen tagit~1mg sub. för 30min sen tog jag 0,5mg flunitrazepam. Lugnt att ta en 0.5a fluni till ?
Känner att ruset inte är tillräckligt skönt just nu
Citera
2011-05-30, 01:27
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sTEWWAN
Har under kvällen tagit~1mg sub. för 30min sen tog jag 0,5mg flunitrazepam. Lugnt att ta en 0.5a fluni till ?
Känner att ruset inte är tillräckligt skönt just nu

Den där första flunisen har ju inte ens hunnit ge effekt än, så vänta du med den andra för att vara på den säkra sidan.

Speed kills!
Citera
2011-05-30, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpirituzSancti
Den där första flunisen har ju inte ens hunnit ge effekt än, så vänta du med den andra för att vara på den säkra sidan.

Speed kills!
Ojdå, jag är uppe i 1.5mg flun nu, men det känns ändo lugnt ?
Citera
2011-05-30, 08:30
Medlem
huvudpunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Ja gör det gärna. Har själv gjort liknande kombos om än olikt. Berätta hur det girck
Mvh

Hela grejen slutade i kras, eftersom jag blir dum i huvudet av alkoholen. Allting sköljdes ner efter en 6-8 åbro 7,3or slutade med för mycket piller blandningar eftersom vi fick tag på mera grejer än vi väntat oss. Men hände itne så mycket mera. En lyckad kväll förrutom kramp anfallet på trammen då. Ska nog sluta bruka mera än 2 öl när jag har piller i kroppen. Får den smarta iden att ''boosta'' på allting då! Men men man lär sig av sina misstag bara dom inte kostar en livet!
Citera
2011-05-31, 00:57
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huvudpund
Hela grejen slutade i kras, eftersom jag blir dum i huvudet av alkoholen. Allting sköljdes ner efter en 6-8 åbro 7,3or slutade med för mycket piller blandningar eftersom vi fick tag på mera grejer än vi väntat oss. Men hände itne så mycket mera. En lyckad kväll förrutom kramp anfallet på trammen då. Ska nog sluta bruka mera än 2 öl när jag har piller i kroppen. Får den smarta iden att ''boosta'' på allting då! Men men man lär sig av sina misstag bara dom inte kostar en livet!
Jag sa ju att man inte ska blanda tram och alkohol, inte heller tram med uppåtsaker Ska man knarka ska man knarka smart och tänka efter/läsa på eventuella risker vissa kombinationer kan ge. Planera bättre nästa gång Tur att det gick bra i alla fall(att du lever)!
Kan påminna dig lite mer om några kombinationer som funkar eller inte: Liten dos Lyrica + valfri annan drog är oftast ok. Alkohol + opioder är livsfarligt(spec Tram) risk för anddepp eller kramper. Uppåt och opioder ska man helst inte blanda och speciellt inte med tram. Alkohol + Uppåt funkar prima. Osv osv

Läs på!

Mvh
Citera
2011-05-31, 19:11
Medlem
Fråga om Sub dagen efter Oxy.
kollat runt i oxy faqen men hittade inget bra exempel så provar här..

Hur pass mycket eller Oxy krävs för att det ska bli en riktigt dålig mix om jag vill ta lite sub dagen efter?

Har sedan i fredags till igår tagit ca:50mg oxy utspritt under hela helgen, mest bara för det medicinska skäl och lite rus.. tog kanske 3-4mg Oxynorm igår morse och det var senast. så 50mg på 4 dagar.
Är det lugnt att prova på en lite lina sub nu ca:0,5mg tror ni?
jag vet att det påverkar effekten negativt med okikodon i blodet, det jag oroar mig för är att jag ska börja må riktigt illa som vissa verkar kunna bli.

Det är ju liten mängd Oxy men det kanske inte krävs mer för att man ska behöva sova i toastolen när det säkert finns lite som fastnat kvar i blodet.
Vill ju inte chansa och slösa på den fina subben på en gång. kan tillägga att det även intagits amf och Hasch under dagen om det nu gör någon skillnad.
/Mvh
Citera
2011-06-04, 10:29
Medlem
abc_abcs avatar
fel.........
Senast redigerad av abc_abc 2011-06-04 kl. 10:41.
Citera
2011-06-19, 15:15
Medlem
Psychoramas avatar
Alkohol + 20mg 4-AcO-DMT + 100-150mg 5-APB + Diazepam efter för att komma ner senare?
Vad tror ni om kombon, erfarenheter, bra eller anus?
MVH
Citera
2011-06-28, 21:45
Medlem
abc_abcs avatar
Cymbalta 60mg på morgonen, gått på dessa i ett antal månade , kan jag då ta Tramadol på kvällen ?
För rusets skull från tramen då ? =)
Citera
2011-06-29, 18:58
Medlem
Vad kan hända om jag blandar lyrica med alkohol?

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=20040607000755&DocTypeID =7&UserTypeID=2#

/ ?
Citera
2011-06-29, 21:30
Medlem
Wizls avatar
lustgas + stilnoct. redan testat men någon annan som kan ge lite info om denna combon? skev blev man ju iallafall
Citera
2011-06-30, 00:05
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jompa123
Vad kan hända om jag blandar lyrica med alkohol?

http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=20040607000755&DocTypeID =7&UserTypeID=2#

/ ?
Du får ett extremt dåligt balanssinne...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in