Citat:
Ursprungligen postat av huvudpund
Hela grejen slutade i kras, eftersom jag blir dum i huvudet av alkoholen. Allting sköljdes ner efter en 6-8 åbro 7,3or

slutade med för mycket piller blandningar eftersom vi fick tag på mera grejer än vi väntat oss. Men hände itne så mycket mera. En lyckad kväll förrutom kramp anfallet på trammen då. Ska nog sluta bruka mera än 2 öl när jag har piller i kroppen. Får den smarta iden att ''boosta'' på allting då! Men men man lär sig av sina misstag bara dom inte kostar en livet!
Jag sa ju att man inte ska blanda tram och alkohol, inte heller tram med uppåtsaker

Ska man knarka ska man knarka smart och tänka efter/läsa på eventuella risker vissa kombinationer kan ge. Planera bättre nästa gång

Tur att det gick bra i alla fall(att du lever)!
Kan påminna dig lite mer om några kombinationer som funkar eller inte: Liten dos Lyrica + valfri annan drog är oftast ok. Alkohol + opioder är livsfarligt(spec Tram) risk för anddepp eller kramper. Uppåt och opioder ska man helst inte blanda och speciellt inte med tram. Alkohol + Uppåt funkar prima. Osv osv
Läs på!
Mvh