2018-12-28, 12:42
Medlem
Hej! Någon som har prövat kombiantionen kratom + phenibut? Farligt/ofarligt? Något att tänka på, dosering osv? Är ute efter en rekreationell effekt.
Citera
2018-12-28, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marleymind
Att blanda Lyrica med dessa substanser kan ha en dödlig utgång. Du kan inte vara rädd om livet om du blandar 3 centralstimulerande substanser under 1 kväll. Risk för EP-anfall, eventuellt död beroende på mängd. Ska du punda så gör det så ansvarsfullt du bara kan...

Jag kan ha fel, men då får någon rätta mig. Risken för grov EP-anfall är HÖG iallafall, så pass mycket vet jag. Det är långt ifrån ofarligt.

En vanlig fylla; då syftar jag väl på ca 12st 33cl 5.2% ungefär. Som du säger är det högst individuellt.

Jag har ätit minst 1200mg Lyrica i samband med alla möjliga substanser, och ofantliga mängder alkohol. Men jag stod sällan på benen, jag var inte speciellt rolig på dessa fester kan jag lova. Låg mest däckad och sov efter 1h. Mindre populärt. Allt är relativt.

Men 300-600mg per fylla räcker gott och väl. Det tar ju ca 5h innan det når sin peak också.

Mvh

Ah shit en 300s räcker gott och väl på en fylla. Blev bara helt fucked just denna kvällen och insåg inte förrän dagen efter hur dumt det var. Brukar blanda ansvarsfullt i vanliga fall så inlägget var mest pga nyfikenhet hur tur man hade.
Citera
2018-12-29, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bnztackarn
Hej! Någon som har prövat kombiantionen kratom + phenibut? Farligt/ofarligt? Något att tänka på, dosering osv? Är ute efter en rekreationell effekt.
Phenibut tar flera timmar innan effekt så det kan vara något att tänka på så du inte överdoserar i tron att det inte gav någon effekt. För rekreationellt bruk så ska phenibut doseras runt 1000mg (1g) åtminstone för bästa effekt men alla är olika när det kommer till dos.

Tillsammans med kratom ger det ett väldigt rogivande och euforifyllt rus. Kratomet går att dosera ungefär en gång i halvtimmen tills önskad effekt är nådd. Var försiktig så du inte når en nivå där du mår illa bara. Börja alltså smått med kratomet och öka långsamt vid behov.

Detta är ingen farlig kombination i normala doser men råkar du vara extra känslig för någon av substanserna så kan det så klart gå illa. Det är också väldigt lätt att bli hooked på GABA och opioidreceptor agonister så jag rekommenderar att köra på detta väldigt sällan.
Citera
2018-12-29, 21:07
Medlem
går det bra att ta kola när man går på paroxetin?
Citera
2018-12-31, 15:30
Medlem
bilmannen1s avatar
Concerta och Kokain. Bra blandning?

Hej folket och gott nytt år!
Ikväll ska jag och polaren ut på klubb och veva hela natten och vi har införskaffat oss kokain för kvällen. Jag har även en burk Concerta 54mg sedan tidigare och undrar hur det är att blanda med laddet helt enkelt. Min plan är att dra cirka en gubbe och dra i mig 1-2 54 milligrammare.
Vad tror ni om det?
Har ni några egna erfarenheter med dessa 2 tillsammans?
Ska även dricka mängder med alkohol och är väldigt erfaren med droger sedan tidigare.
Citera
2019-01-03, 16:17
Medlem
Tjabba, tänkte höra om någon vet vart "safe" gränsen går när man blandar xanor och Tramadol. Vet inte vad som skett men jag känner ju knappt av trammen längre.... Käkade en del förr men haft ett jävla uppehåll. Förr kund jag ta 600mg tram och 1mg xanor och nodda sönder.. hjälp?
Citera
2019-01-05, 14:39
Medlem
En enkel fråga, är det bra att blanda Strattera och Concerta?
Citera
2019-01-05, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juchepower
En enkel fråga, är det bra att blanda Strattera och Concerta?
Det ska inte vara någon fara!
Citera
2019-01-05, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepman
Tjabba, tänkte höra om någon vet vart "safe" gränsen går när man blandar xanor och Tramadol. Vet inte vad som skett men jag känner ju knappt av trammen längre.... Käkade en del förr men haft ett jävla uppehåll. Förr kund jag ta 600mg tram och 1mg xanor och nodda sönder.. hjälp?
Det finns ALLTID en risk när det kommer till att blanda opioider/opiater och benzodiasepiner. Hur mycket du kan ta beror helt på tolerans, kroppsstorlek osv. Testa att ta 0,5-1mg Xanor extra tillsammans med samma mängd tram och en fet spliff nästa gång. Sen finns det andra sorters benzo du skulle kunna testa att kombinera med trammen istället för alprazolam.

Lycka till!
Citera
2019-01-07, 04:06
Medlem
Sochics avatar
Undrar vad man kan ta för att sova om man käkar sibutramin? Jag har melatonin, paravan och imovane. Är det säkert att ta dessa när man tar sibutramin?

Läste något om att vissa mediciner som påverkar sertralinet kan i kombo med sibutramin vara dödligt.

Har tagit sib vid lunch och nu kan jag inte sova och tog precis melanotin. Kommer jag överleva?
Citera
2019-01-09, 14:07
Medlem
who-s avatar
Kan man blanda Buprenorfin med kratom? Tänkte testa på kratom men tarär Buprenorfin varje dag eftersom jag går i programmet.
Citera
2019-01-10, 21:39
Medlem
4 mg xanor är i överkant och jag bör spara amfetaminet? Org postat i fel tråd.
Varit uppe föregående natt hursom helst, men så kom min leverans av benso och tjack idag och, ja, vad tros.
Varit uppe en natt och tog 4 xanor 1mg nu på eftermiddagen vilket gjorde att jag trots att jag också dragit 0.3a av bra kvalitetsgrejer somnade och sussade sött i några timmar. Tror ni det är bättre att inte ta mer av amfetaminet idag? Vet att det här forumet formligen kryllar av amfetamin-experter. Tänker inte slösa upp bra grejer i onödan.
Senast redigerad av Spelemannen 2019-01-10 kl. 21:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in