2020-04-04, 10:18
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Befelhafvarn
Nyss tagit ca 230mg concerta depot som.jag tuggat, hög cns tolerans så känns inte mycket, en shot sprit, rökt gräs och tog 30mg valium vid midnatt om det har betydelse.

Kan jag skicka i mig en 300mg Lyrica? Aldrig prövat Lyrica innan. Blir det roligare eller bara snurrigt?

Edit. Några gram L tyrosin i förmiddags också för att boosta Concertan.

Lyrica boostar många droger. Vet inte hur det är med conserta. Men hade testat utan att vara rädd.
Citera
2020-04-04, 11:07
Medlem
Intog immoven 25mg 06:30

Kan jag hölla i mig ett deilitermått cocce nu.
Utan tolerans
Citera
2020-04-06, 12:51
Medlem
totimom90s avatar
Går det att ta tramadol när man tagit elvanse 30mg för ca 5h sen?
Senast redigerad av totimom90 2020-04-06 kl. 13:48.
Citera
2020-04-06, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Lyrica boostar många droger. Vet inte hur det är med conserta. Men hade testat utan att vara rädd.

Jag prövade och efter en Sofiero 7.5 så mådde man riktigt fint. Blev lugn och skön men social och pigg och fick mycket välmående. Hallisarna efter Imovanen kom igång igen då också, ordentligt. Vet inte om det var Lyrren och ölen eller om det var för att jag började bli trött dock.
Får skitlätt hallisar på Imovane om jag är trött vid intag.

Var mest nojig för att det bara skulle sluta i ett krampanfall som jag hört många säga att stimulanter och Lyrica gör. Många säger också att man mest blir snurrig av Lyrica. Men kanske är bullshit.

Oavett så hade ju båda av dem sabbat det övriga ruset.
Senast redigerad av Befelhafvarn 2020-04-06 kl. 20:37.
Citera
2020-04-06, 22:03
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totimom90
Går det att ta tramadol när man tagit elvanse 30mg för ca 5h sen?

Hade väntat lite längre. Själv har jag aldrig blandat dessa två men tjack/tram är ju en förhöjd risk speciellt för kramper. Nu ska du ju inte direkt blanda men hade ändå väntat på att effekten av elvanse gått ur någorlunda. Borde inte vara någon fara.
Citera
2020-04-06, 22:04
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Jag prövade och efter en Sofiero 7.5 så mådde man riktigt fint. Blev lugn och skön men social och pigg och fick mycket välmående. Hallisarna efter Imovanen kom igång igen då också, ordentligt. Vet inte om det var Lyrren och ölen eller om det var för att jag började bli trött dock.
Får skitlätt hallisar på Imovane om jag är trött vid intag.

Var mest nojig för att det bara skulle sluta i ett krampanfall som jag hört många säga att stimulanter och Lyrica gör. Många säger också att man mest blir snurrig av Lyrica. Men kanske är bullshit.

Oavett så hade ju båda av dem sabbat det övriga ruset.

Säkert en blandning av båda
Citera
2020-04-06, 23:07
Medlem
iiimpossibles avatar
Tog rivotril 2 mg vid 22 igårkväll.
Bombade just nu en pytteliten okänd mängd men tror det kan varit för lite. Kan man mäta upp en lina som blir bra att bomba på något sätt?
Hade velat ha 120 - 150mg mdma iallafall..

Och då fråga två, kan det krocka sen gårdagens roligheter?
Citera
2020-04-06, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iiimpossible
Tog rivotril 2 mg vid 22 igårkväll.
Bombade just nu en pytteliten okänd mängd men tror det kan varit för lite. Kan man mäta upp en lina som blir bra att bomba på något sätt?
Hade velat ha 120 - 150mg mdma iallafall..

Och då fråga två, kan det krocka sen gårdagens roligheter?

Tror knappast att effekten skulle påverkas. Effektem på en två mg ikto. Hade du tänkt att fylla på med MDMA efter peaken så får du fylla på ordentligt.

Men vill du bestämt köra på 150 mg så har du bild för referens här. https://www.alamy.com/stock-photo-150mg-line-of-cocaine-with-cigarette-and-ruler-for-scale-at-a-research-39963579.html
Citera
2020-04-07, 01:05
Medlem
iiimpossibles avatar
Citat:
Tror knappast att effekten skulle påverkas. Effektem på en två mg ikto. Hade du tänkt att fylla på med MDMA efter peaken så får du fylla på ordentligt.

Men vill du bestämt köra på 150 mg så har du bild för referens här. https://www.alamy.com/stock-photo-150mg-line-of-cocaine-with-cigarette-and-ruler-for-scale-at-a-research-39963579.html

Har inte tagit något mer ikto sedan igår.

Har inte känt av mdma överhuvudtaget. Så då borde det funka med en 150 mg bomb nu?
Hjärnan är väl lugnad av benson fortfarande, men kan man inte "väcka" dom delarna med mer? 😅
Citera
2020-04-07, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iiimpossible
Har inte tagit något mer ikto sedan igår.

Har inte känt av mdma överhuvudtaget. Så då borde det funka med en 150 mg bomb nu?
Hjärnan är väl lugnad av benson fortfarande, men kan man inte "väcka" dom delarna med mer? 😅

Lugnt är det ju definitivt. Benzon kommer knappast påverka eller påverkas på något vis.

Men om du tagit MDMA tidigare ikväll så finns det risk att de 150mg du funderar på att ta nu inte kommer att kännas öht även fast du inte fick effekt tidigare.

För några månader sedan poppade jag en halv E på max 120mg som.jag egentligen inte märkte av. Ett par timmar senare slängde jag i mig över 300mg MDMA av toppklass för att inte känna något då heller eftersom den halva knappen förmodligen redan ockuperat dem receptorerna.

Det är väl ganska allmänt vedertaget att du inte kan toppa ruset då du nått peaken oavsett mängd, bara förlänga ruset.

Å andra sidan så har jag hört fler hävda det att bara man vräker i sig tillräckligt många så kan du få ett önskvärt rus trots att du poppat tidigare under kvällen. Dock aldrig lika euforiskt.

Varje gång jag köper en gubbe MDMA så blir det att jag slänger i mig en 0.2 och får ett underbart rus för att efter att ruset lagt sig sopa i mig de övriga 0.8g då jag inte vill att det ska ta slut. Någon eufori blir det aldrig men många jobbiga biverkningar och en sjuhelvetes AT.

Men var det bara några smulor du tog tidigare så kanske det funkar. Bara att pröva och se, blir knappast farligt.

Men jag skulle vänta några dagar för att det inte ska gå till spillo. 150mg är ju iofs inte så mycket att spara på.
Citera
2020-04-07, 01:35
Medlem
iiimpossibles avatar
Citat:
Lugnt är det ju definitivt. Benzon kommer knappast påverka eller påverkas på något vis.

Men om du tagit MDMA tidigare ikväll så finns det risk att de 150mg du funderar på att ta nu inte kommer att kännas öht även fast du inte fick effekt tidigare.

För några månader sedan poppade jag en halv E på max 120mg som.jag egentligen inte märkte av. Ett par timmar senare slängde jag i mig över 300mg MDMA av toppklass för att inte känna något då heller eftersom den halva knappen förmodligen redan ockuperat dem receptorerna.

Det är väl ganska allmänt vedertaget att du inte kan toppa ruset då du nått peaken oavsett mängd, bara förlänga ruset.

Å andra sidan så har jag hört fler hävda det att bara man vräker i sig tillräckligt många så kan du få ett önskvärt rus trots att du poppat tidigare under kvällen. Dock aldrig lika euforiskt.

Varje gång jag köper en gubbe MDMA så blir det att jag slänger i mig en 0.2 och får ett underbart rus för att efter att ruset lagt sig sopa i mig de övriga 0.8g då jag inte vill att det ska ta slut. Någon eufori blir det aldrig men många jobbiga biverkningar och en sjuhelvetes AT.

Men var det bara några smulor du tog tidigare så kanske det funkar. Bara att pröva och se, blir knappast farligt.

Men jag skulle vänta några dagar för att det inte ska gå till spillo. 150mg är ju iofs inte så mycket att spara på.

Lite kärleksfull är jag väl allt då jag blev typ rörd över ditt utförliga svar, tack! (du får skratta)

Det var småsmulor förut och en rejälare i näsan mrn har inte märkt något, droppade en rejäl nu i hopp om att det går. Blev nog bra mycket mer än 150 men det får bära eller brista.

Tack!
Citera
2020-04-07, 01:35
Medlem
iiimpossibles avatar
[quote=iiimpossible|71080568]Lite kärleksfull är jag väl allt då jag blev typ rörd över ditt utförliga svar, tack! (du får skratta)

Det var småsmulor förut och en rejälare i näsan mrn har inte märkt något, bombade en rejäl nu i hopp om att det går. Blev nog bra mycket mer än 150 men det får bära eller brista.

Tack!

Edit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in