Citat:
Ursprungligen postat av
iiimpossible
Har inte tagit något mer ikto sedan igår.
Har inte känt av mdma överhuvudtaget. Så då borde det funka med en 150 mg bomb nu?
Hjärnan är väl lugnad av benson fortfarande, men kan man inte "väcka" dom delarna med mer? 😅
Lugnt är det ju definitivt. Benzon kommer knappast påverka eller påverkas på något vis.
Men om du tagit MDMA tidigare ikväll så finns det risk att de 150mg du funderar på att ta nu inte kommer att kännas öht även fast du inte fick effekt tidigare.
För några månader sedan poppade jag en halv E på max 120mg som.jag egentligen inte märkte av. Ett par timmar senare slängde jag i mig över 300mg MDMA av toppklass för att inte känna något då heller eftersom den halva knappen förmodligen redan ockuperat dem receptorerna.
Det är väl ganska allmänt vedertaget att du inte kan toppa ruset då du nått peaken oavsett mängd, bara förlänga ruset.
Å andra sidan så har jag hört fler hävda det att bara man vräker i sig tillräckligt många så kan du få ett önskvärt rus trots att du poppat tidigare under kvällen. Dock aldrig lika euforiskt.
Varje gång jag köper en gubbe MDMA så blir det att jag slänger i mig en 0.2 och får ett underbart rus för att efter att ruset lagt sig sopa i mig de övriga 0.8g då jag inte vill att det ska ta slut. Någon eufori blir det aldrig men många jobbiga biverkningar och en sjuhelvetes AT.
Men var det bara några smulor du tog tidigare så kanske det funkar. Bara att pröva och se, blir knappast farligt.
Men jag skulle vänta några dagar för att det inte ska gå till spillo. 150mg är ju iofs inte så mycket att spara på.