2016-08-21, 11:36
Medlem
mutemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretzzz
Ok tredje gången nu då.
Testade lyrica, 900mg och sedan så hade jag för mig att stoppa i 5 generiska 5mg valiums..
Allt gick ok, e lite efterbäng bara. Men ville bara va säker för de som kanske har gjort blandningen tidigare...
Väldigt tacksam föör svar, (ingen tolerans.)
MVH

lugnt
Citera
2016-08-21, 14:01
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasabi84
Hur är det egentligen att ta meta (crystal meth) när man tar antidepressiva?
Funderar på serotonergt syndrom...då vad jag förstått meta påverkar serotonin medans vanligt tjack dopaminet?
Är absolut något du borde avstå, just av den anledningen du nämner!

Citat:
Ursprungligen postat av rassi
Hej jag har på mig ett norspan buprenorfin plåster 30 mcg i timmen. Är det farligt käka 2 mg iktorivil på det? Vet att det är väldigt små mängder men jag vill bara veta om det finns någon risk? Mvh
Är nog ingen fara. Har du tolerans till någon av substanserna skulle jag inte oroa mig det minsta.
Citera
2016-08-21, 16:19
Medlem
Sistachansennus avatar
Så här är det. Jag har typ tagit cirka 1.5-1.7 G av ett väldigt potent tjack, mins inte hur starkt de var men krävs inte mycket för att komma i gång. Varit så sen fredagskväll och senaste linan var för typ en timme sen med cirka 0.03-0.05 bara för att känna sig något någorlunda klar i huvudet.. Varit vaken sen halv 3 på Fredag's eftermiddag men lyckas iaf få i mig lite mat å vätska under tiden sen dess.

Har tillgång till ''Rivotril, 2mg, Klonazepam'' benso Och ''Propavan 25mg'' hemma men problemet är att jag har ätit cirka 3 kartor med 10 piller i varje karta i typ 10 dagar i sträck. Så har ju troligen tolerans mot bensot just nu.. intog 4 Mg av Rivotrilet när jag var på väg till sängen där vid halv 4 i morse ungefär, Men det gjorde ju ingen jävla verkan å spenderade många timmar med att försöka somna. Eller i alla fall få bort uppåt effekten av tjacket så man inte var hyper av sig.

Vilket kommer till min fråga: jag vill lägga mig snabbast som möjligt innan halv 7 på kvällen i kväll, Så hur många piller måste jag ta av varje för att få nån effekt så man somnar hyfsat snabbt? Såklart i säkra doser av bägge sorterna. har tillgång till 8 Rivotril piller, jäkla massa propavan och indica hasch om nån undrar över vilka verktyg man har till hands.

Visste ingen bättre tråd att fråga detta för övrigt å kändes onödigt att skapa en tråd för en sådan trivial sak. (Mina ursäkter till mods i så fall)
Senast redigerad av Sistachansennu 2016-08-21 kl. 16:25.
Citera
2016-08-21, 18:52
Medlem
Sistachansennus avatar
Blev en dubbel inlägg nu men har precis tagit 2 st Rivotril, tagit en Propavan och rökt en liten starkare joint än vad man gör vanligtvis. Behöver verkligen sova å tog en chans nu. Fast jag tror inget allvarligt kommer hända. Får ge en uppdatering i morn om hur det gick.
Citera
2016-08-22, 07:16
Medlem
Hej, undrar om någon vet/har erfarenhet av att ta psilocybin (toppisar,lsd osv.) Om man går på olika anidepressiva? Hardet någon påverkan eller om man bör undvika?
Citera
2016-08-22, 14:24
Medlem
mutemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sistachansennu
Blev en dubbel inlägg nu men har precis tagit 2 st Rivotril, tagit en Propavan och rökt en liten starkare joint än vad man gör vanligtvis. Behöver verkligen sova å tog en chans nu. Fast jag tror inget allvarligt kommer hända. Får ge en uppdatering i morn om hur det gick.

Kunde du somna tillslut? Propavan suger. Benso går inte av överdosera. Inte i den mån det är skadligt rent fysiskt (om du inte blandar med typ opis).
Citera
2016-08-22, 15:29
Medlem
wasabi84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Är absolut något du borde avstå, just av den anledningen du nämner!

Tack! tur man kollar upp grejer i förväg..än finns det några hjärnceller kvar
Citera
2016-08-22, 16:48
Medlem
Sistachansennus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muteme
Kunde du somna tillslut? Propavan suger. Benso går inte av överdosera. Inte i den mån det är skadligt rent fysiskt (om du inte blandar med typ opis).

Jo tog lite längre än vad jag tänkte, efter nån timme stirrandes i taket så tog jag ett extra piller benso, propavan å en till joint så somnade man tillslut där vid midnatt å vaknade för 2 timmar sen. Tog ingen skada förutom jag känner mig lika trött ändå. Men så är man ju inte på topp i psyket just nu.

Jo vet propavan suger men får inge bättre sömnmediciner utskriva än det för tillfället. Man fick göra det bästa av det man hadde.

Så ingen farlig kombo i alla fall, Som info för ert folk av nån anledning behöver inta dessa saker samtidigt. Förutom man inte var stadig på benen. Fick krypa till toaletten när allt kickade in för att inte ramla in i allt i kåken och göra sig illa.
Citera
2016-08-22, 20:10
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salmoncat
Hej, undrar om någon vet/har erfarenhet av att ta psilocybin (toppisar,lsd osv.) Om man går på olika anidepressiva? Hardet någon påverkan eller om man bör undvika?
Såvida du äter någon SSRI ska det inte ha någon större påverkan, möjligtvis att du behöver en lite högre dos. Har själv ätit svamp när jag gått på Sertralin och märkte ingen skillnad.
Citera
2016-08-23, 08:05
Medlem
rassis avatar
Hej jag tog lite klonazepam igår (typ 3 mg utspritt under dagen, sista 1mg vid 20 igårkväll) Och nu tog jag lite mer än 0,5 mg klonazepam direkt när jag vaknade vid 06:00..
frågan är om jag kommer kunna trippa på svamp i eftermiddag/kväll. Eller kommer 0,5mg förstöra för mig?

Kan som redan sagt tidigare att jag dessutom har på mig ett 30mcg/ timmen norspan subutex plåster

Jäva problemas att skriva på telefonen för tillfället ser typ dubbelt och har hela ögonen fyllda med ögonbajs
Senast redigerad av rassi 2016-08-23 kl. 08:16.
Citera
2016-08-23, 20:33
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rassi
Hej jag tog lite klonazepam igår (typ 3 mg utspritt under dagen, sista 1mg vid 20 igårkväll) Och nu tog jag lite mer än 0,5 mg klonazepam direkt när jag vaknade vid 06:00..
frågan är om jag kommer kunna trippa på svamp i eftermiddag/kväll. Eller kommer 0,5mg förstöra för mig?

Kan som redan sagt tidigare att jag dessutom har på mig ett 30mcg/ timmen norspan subutex plåster

Jäva problemas att skriva på telefonen för tillfället ser typ dubbelt och har hela ögonen fyllda med ögonbajs
Risken finns att du kommer känna av mindre effekt av svampen då klonazepam har så pass lång halveringstid. När det är en så pass låg dos (visserligen tog du klonazepam även dagen före) så kanske du kan köra en lite högre dos bara.
Citera
2016-08-23, 21:00
Medlem
Ortensnellys avatar
Kan man blanda stilnoct med ecstasy????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in