Citat:
Ursprungligen postat av
pothead_no1
Snabbt svar uppskattas
Tog 2 mg sub imorse vid 09 tiden tillsammans med 3 mg xanor. Sen vid
11 tiden tog jag 2 mg xanpr till sen .12tiden ca 2 mg +2 mg sub o ksalol till... har druckit nåra , 1st 50cl 6% och 2 st 5.2or 50 cl och en 50 cl prippsb5.0 detta utspritt sedan kl 10.. men är inte alls nöjd och nu 3 och en halv timme kanske 4 timmar sedan senaste intaget av ksalol/xanor har jag gjort en typ 70-100 mg + lika mkt tjo i en rövpanna. Ska skita klart å se om det ger nåt alls hehe. Min fråga spontant. Vad tror ni om denna blandning. Sist jag tog en stav 2 timmsr före mdma så tycker jag inte så mycker gick förlprat. Nu är det ändå ett tag sen. 3nhalveringstider på benso e inte bra helst 5 men proviant nu då om vi ska märka ord.
Vad tror nu? Blir jag nå Ead eller jobbigt speedad bara. Har benso och starkt indica hasch att landa på om det är så snabba svar uppskattas!
Vid 16 tiden tog jag en rövpanna med uppskattningsvis 100 mg tjo och 100 mg mdma... tog en javrt sen var de full fart...
Kanske en gnutta mer mdma räkna på 150-200 mg där ( hade bara tänkt ta lite grann ovesäntligt) :P och allt slog på precis som det skulle GNGER 5. blev kvar på toa 2 timamr denna gång sen umgicks jag litee sen spenderade jag resten av tiden i duschen typ. as nice, nu är de dock mindre nice att man fortfarande är igång lite på tjacket, men har man benso å bra röka så ska man väl inte klag 20:01 på kvällen, hinner ju köra e vända till

Eller v ad säger panelen?

hehe nedå jag vet mkt väl att tjack och e är toxiskt därför tog jag en liten dos av båda, det br vara lugnt.. kör inte så ofta länge.. 1g (2 ggr i månaden) kanske 4 månader sen paus till sommarn igen. men tog e för 3 dagar sen, ordentligt. tog mindre nu uppskattade det nästan mer, fast hade ju lite tjo i idag med och benso :P men allt slog mdman igenom med vobbel å hela kittet ändå