2015-10-25, 02:47
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Hejsan alla! Blanda nu 1 o 1/2 kork GHB med 2mg ikto, 2mg subutex och 800mg tramadol. Har tolerans på allt utan gobben, är det en jättefarlig blanding tror ni? Isåfall gäller det o bara hålla sig vaken? Börjar må riktigt fint men snurrigt nu iaf
Mvh

Jag skulle ta det jävligt lugnt om jag var du! Farlig blandning
Citera
2015-10-26, 16:22
Medlem
Tog morfin kanske 40mg i fredags. Kan jag idag ta subutex (norspanplåster) idag måndag. Kan någon berätta hur sub och opiater funkar då jag inte riktigt förstår det.

Tack
Citera
2015-10-28, 13:50
Avslutad
Har dragit i mig lite tjack under natten, max 0.5g. Tog nyss 2mg ikto för att landa lite. Är det okej att ta lite lyrica till detta? Om jag förstått det rätt är det små doser som gäller, någon som kan säga mer exakt dos?
Citera
2015-10-28, 13:54
Medlem
Softers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Hejsan alla! Blanda nu 1 o 1/2 kork GHB med 2mg ikto, 2mg subutex och 800mg tramadol. Har tolerans på allt utan gobben, är det en jättefarlig blanding tror ni? Isåfall gäller det o bara hålla sig vaken? Börjar må riktigt fint men snurrigt nu iaf
Mvh
Vill man dö i förtid så är det en bra blandning
Citera
2015-10-30, 02:38
Medlem
YeahBuddy3000s avatar
Tja!

Om man poppar en E på kvällen (22-23:00). Är det lugnt att droppa 10-20mg oxycontin för att varva ner efter ett par timmar peaken har lagt sig?

Oxycontin är väl inte särskilt farligt jämförelsevis mot tramadol? Tänker mest på serotogent syndrom..
Citera
2015-10-31, 19:37
Medlem
Kaminen6s avatar
Jag har tagit 300mg Lyrica och 300mg Tramadol kan jag då ta
3-HYDROXYPHENAZEPAM 1,5mg ??
Citera
2015-11-03, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacksvamp
du kan helt klart ta och kasta i dig dina mirtazapin be att få föregångaren "Mianserin" den har lite roligare effekt på vissa saker

http://www.mind.org.uk/information-support/drugs-and-treatments/antidepressants-a-z/mianserin/#.VibQOn7hDIW

här finner ni lite intressanta kombinationer klicka er ur anitideprisiva sidan så finns så klart mer att läsaa!
Hittar absolut ingenting om varesig korsreaktioner eller positiva biverkan av det läkemedlet. Enda jag hittar är lite skräpartiklar om en politiker...
Citat:
Ursprungligen postat av Kaminen6
Jag har tagit 300mg Lyrica och 300mg Tramadol kan jag då ta
3-HYDROXYPHENAZEPAM 1,5mg ??
RC är alltid vågspel, kanske slår det ut din andning eller annat skit, kanske inte. Skulle inte mixa...
Citera
2015-11-04, 19:19
Medlem
Softers avatar
Äta benzo dagen innan lyrica?

Hej! Jag vet ju att lyrica och benz har korstolerans.. det jag vet är att om man äter mycket lyrica så kan de va svårt att få ett starkt/skönt rus av benzo. Man måste ta mer för att få samma effekt.

Jag har käkat lite benz sista 2 dagarna men tänkte ta lyrica imorrn, kommer jag att behöva öka dosen nämnvärt? Hade tänkte ta runt runt 900mg lyrica.
MVH
Citera
2015-11-05, 22:45
Medlem
Tja, runt 18 idag drog jag en lina tjack och vid 19 liten bump till. När kl slår ungefär 20:30 käkar jag
300 mg lyrica och sedan en timma senare (21:30) åt jag 1mg iktrovil. Hade det varit någon fara att droppa e nu runt 24? Ska förövningen säga att det är rosa granater som jag fick höra var dem ganska dåliga och innehöll mycket amfetamin.

Snabba svar önskas! Tack på förhand
Citera
2015-11-05, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taminado
Tja, runt 18 idag drog jag en lina tjack och vid 19 liten bump till. När kl slår ungefär 20:30 käkar jag
300 mg lyrica och sedan en timma senare (21:30) åt jag 1mg iktrovil. Hade det varit någon fara att droppa e nu runt 24? Ska förövningen säga att det är rosa granater som jag fick höra var dem ganska dåliga och innehöll mycket amfetamin.

Snabba svar önskas! Tack på förhand

Eller kommer jag bara få ett sämre rus?
Citera
2015-11-06, 10:37
Medlem
DonaldDarkos avatar
det jag har till mitt förfögande är :

Rivotril 2mg 100st
Xanor Alprazolam 1mg 4 kartor
Xanor 2mg RX Canox
Lyrica Pzifer 150mg 20st
Svenska tramadol 50mg 1 karta
Svenska tramadol 100 mg 1 karta
Fruktansvärt bra gräs

hur ska jag blanda/kombinera detta för att få ett så sköönt rusnsom möjligt utan att riskera att dö?

Kan tillägga att jag har riktigt hög tolerans på tram! xanor eller lyrica har jag aldrig käkat!
Vilken kombo av dessa borde vara skönast?
Jättestort tack på förhand!
Citera
2015-11-07, 01:03
Medlem
Jag var osäker på om jag skulle framför min undran i Ecstasy-FAQn eller i den här tråden, valet föll på denna.

Det ska påpekas att det inte handlar om en mix av två olika droger vid samma tillfälle, mer en undran när det är säkert att inta en viss drog. Det är så att jag har tagit amfetamin i två dagar nu. Började vid 12-tiden i går och tog sista dosen ca. tio-elva timmar senare och sov runt fyra timmar efter mycket om och men. Vid elva-halv tolv-tiden i morse bombade jag de sista 300 mg:en. (Totalt intag under dessa dagar är 1,5 g)
Med den bakgrunden kommer nu frågan (som jag redan är ganska säker på hur svaren och rekommendationerna kommer te sig, men jag frågar ändå), när är det "säkert" att inta en knapp (Rosa Superman) som innehåller 150 mg MDMA?
Jag förmodar att det inte är en god idé att göra det i morgon, även fast jag har ett visst sug att göra så.

Vad säger ni? Jag borde vänta, va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in