2016-12-30, 20:39
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neotrix88
Hej har en fråga. Har tagit 60 mg stess idag vid typ 16 tiden druckit ett par öl. Är det falrigt? eller tror nu till och med jag kan dricka nån mer öl utan nå oroligheter?
Ingen fara
Citera
2016-12-31, 12:06
Medlem
Kan jag blanda E och neuroleptika?

Äter fluanxol som stämningstabiliserande medel samt tryckte i mig 1,5mg iktorivil igår. Är det lugnt att ta en halv knapp idag eller är risken för skador för stor?
Help a sister out, jag vill börja 2017 påtänd
Citera
2016-12-31, 12:57
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerpekka
Äter fluanxol som stämningstabiliserande medel samt tryckte i mig 1,5mg iktorivil igår. Är det lugnt att ta en halv knapp idag eller är risken för skador för stor?
Help a sister out, jag vill börja 2017 påtänd
Nej jag tror inte du ska äta ecstasy överhuvudtaget efter som du äter fluaxol då du kan drabbals av malignant syndrome
& Serotonin syndrome
blanda annat kan du få krampanfall o hamna i koma o få hjärnskador
Senast redigerad av uh-huh 2016-12-31 kl. 12:59.
Citera
2016-12-31, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Nej jag tror inte du ska äta ecstasy överhuvudtaget efter som du äter fluaxol då du kan drabbals av malignant syndrome
& Serotonin syndrome
blanda annat kan du få krampanfall o hamna i koma o få hjärnskador

Jag har inte tagit någon idag och tog sista dosen tidigt igår (runt 12.00) är det fortfarande stor risk? Har ikto oxh stess till hjälp ifall det skulle gå illa
Citera
2016-12-31, 17:06
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Försöker sluta med droger, men sitter ensam på nyår och mår skit. Tog ett "återfall". 2gram lyrica, tänkte ta nån stimulant, mdma eller tjack eller etylfenidat. Sen avsluta kvällen med en näve morfin och lite benso. Har tolerans på allt typ men undrar om jag kommer dö? Skiter i men vad kommer hända?
Citera
2016-12-31, 17:13
Medlem
slokages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Försöker sluta med droger, men sitter ensam på nyår och mår skit. Tog ett "återfall". 2gram lyrica, tänkte ta nån stimulant, mdma eller tjack eller etylfenidat. Sen avsluta kvällen med en näve morfin och lite benso. Har tolerans på allt typ men undrar om jag kommer dö? Skiter i men vad kommer hända?

Var försiktig med lyrica och smärtstillande. Kramprisken ökas dramatiskt(samma med benso och smärtstillande).

Men lyrica och nån stimulant är ju trevligt.
Beror på din lyrica tolerans med, och kvaliten på lyrican(apotek eller kina)

Men så länge du hoppar morfinet ska allt vara okej. Om du har tolerans som du säger, annars säger jag chilla ner med en banan och nån benso.
Citera
2016-12-31, 17:30
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slokage
Var försiktig med lyrica och smärtstillande. Kramprisken ökas dramatiskt(samma med benso och smärtstillande).

Men lyrica och nån stimulant är ju trevligt.
Beror på din lyrica tolerans med, och kvaliten på lyrican(apotek eller kina)

Men så länge du hoppar morfinet ska allt vara okej. Om du har tolerans som du säger, annars säger jag chilla ner med en banan och nån benso.
Är ju bara lyrad nu, vill ta nån stimulant typ, för att sägta färg på världen. Men jag mår så dåligt när drogen gpr ur, då borde väl moffe eller benso funka?
Citera
2016-12-31, 17:37
Medlem
slokages avatar
Citat:
Är ju bara lyrad nu, vill ta nån stimulant typ, för att sägta färg på världen. Men jag mår så dåligt när drogen gpr ur, då borde väl moffe eller benso funka?

Säger benso till mycket av lyrican gått ut (8h halveringstid ungefär) Hjälper mot akut sjuka iaf.

Sen efter nått dygn funkar moffe bra mot lyrica avtänningen men ingen bra ide att mixa.
Citera
2016-12-31, 17:41
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slokage
Säger benso till mycket av lyrican gått ut (8h halveringstid ungefär) Hjälper mot akut sjuka iaf.

Sen efter nått dygn funkar moffe bra mot lyrica avtänningen men ingen bra ide att mixa.
Skiter i stimulanter, lite etylfenidat eller metylfenidat bara kanske. Men lyrican har verkligen slagit nu, jävligt skönt, tar morfin nu, har skithög tolerans satt de e lungt mannen. Sen för att sova blire benso, sen är jag full också. Fan, mitt liv är tragiskt
Citera
2016-12-31, 17:47
Medlem
slokages avatar
Citat:
Skiter i stimulanter, lite etylfenidat eller metylfenidat bara kanske. Men lyrican har verkligen slagit nu, jävligt skönt, tar morfin nu, har skithög tolerans satt de e lungt mannen. Sen för att sova blire benso, sen är jag full också. Fan, mitt liv är tragiskt

INTE ALKOHOL! fuck när det kommer in i bilden blir Benso / Morfin / alkohol mixen så jävla farlig, flera vänner som dött på det sättet som alla "Har gjort det 100ggr förut" Rysk rolette när alkoholen kommer in
Citera
2016-12-31, 18:30
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerpekka
Jag har inte tagit någon idag och tog sista dosen tidigt igår (runt 12.00) är det fortfarande stor risk? Har ikto oxh stess till hjälp ifall det skulle gå illa
Det sitter kvar i kroppen ett par dagar minst,ta ikto när du ligger o krampar på marken
Citera
2016-12-31, 18:46
Medlem
Neuroleptica (abilify) och tjack någon? Låg dos tjack dvs

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in