Hej Flashbackare!
Tänkte ha en efterlängtad uppesittar natt eller 2 med amfetamin, som väl är min ”drug of choice” o är invand på det.
Saken är den att jag har en hel godispåse med olika tabletter jag sparat några av efter varje tjack-köp och nu är jag nyfiken på vad ni hade tyckt va kul att blanda!
jag vet inte ens om det här är rätt tråd att fråga i, men då jag för en gångs skull är sj hemma o sambon är bortrest, skulle det bara va kul att bli lite skev om möjligt! Släppa allt o bara gå in i div. rus två dar eller tre.
Glad för kombo-förslag om någon har det!! :-D
Huvuddrogen är då:
Nåt gram av mitt vanliga tjack
& ~2 g av nåt nytt brunt tjack (spännande!)
Följande tabletter har jag till godo:
1. Ksalol 1 mg (Xanor)
2. Imovane 7,5 mg
3. Stilnoct 10 mg
4. Tramadol Depot 200 mg
5. Iktoviril (Roche kryss 2
r)
6. Metylfenidat (ADHD-med.)
7. Några få Lyrica (aldrig testat!!)
8. Någon Oxascand ja fått av mamma men sparat..
9. Sist men inte minst, burkvis med Lergigan Comp!
(Vet det är många som inte tror på hallisar på Lergigan, men med Efedrin innehållet blir man nästan piggare ju fler man tar o trippar på Lergigan folk skrivit hör på Flashback är förmodligen helt sant. De kan vara riktigt sköna!! Gäller ej för övriga antihistaminer. Men så gjordes ju Lergigan på 50-talet med.
Nån tips på blandning?:-)
Ja hade gärna fått lite hallisar som med Z-analoger/ eller känna nåt nytt bara.
Brukar slinka ned 1 g Xanor och 50-100 mg Tram varje gång ja tar tjack (njae rätt lugnt med kramprisken) så öppen för skitkul förslag!!
:-D
Tänkte ha en efterlängtad uppesittar natt eller 2 med amfetamin, som väl är min ”drug of choice” o är invand på det.
Saken är den att jag har en hel godispåse med olika tabletter jag sparat några av efter varje tjack-köp och nu är jag nyfiken på vad ni hade tyckt va kul att blanda!
jag vet inte ens om det här är rätt tråd att fråga i, men då jag för en gångs skull är sj hemma o sambon är bortrest, skulle det bara va kul att bli lite skev om möjligt! Släppa allt o bara gå in i div. rus två dar eller tre.
Glad för kombo-förslag om någon har det!! :-D
Huvuddrogen är då:
Nåt gram av mitt vanliga tjack
& ~2 g av nåt nytt brunt tjack (spännande!)
Följande tabletter har jag till godo:
1. Ksalol 1 mg (Xanor)
2. Imovane 7,5 mg
3. Stilnoct 10 mg
4. Tramadol Depot 200 mg
5. Iktoviril (Roche kryss 2
r)6. Metylfenidat (ADHD-med.)
7. Några få Lyrica (aldrig testat!!)
8. Någon Oxascand ja fått av mamma men sparat..
9. Sist men inte minst, burkvis med Lergigan Comp!
(Vet det är många som inte tror på hallisar på Lergigan, men med Efedrin innehållet blir man nästan piggare ju fler man tar o trippar på Lergigan folk skrivit hör på Flashback är förmodligen helt sant. De kan vara riktigt sköna!! Gäller ej för övriga antihistaminer. Men så gjordes ju Lergigan på 50-talet med.
Nån tips på blandning?:-)
Ja hade gärna fått lite hallisar som med Z-analoger/ eller känna nåt nytt bara.
Brukar slinka ned 1 g Xanor och 50-100 mg Tram varje gång ja tar tjack (njae rätt lugnt med kramprisken) så öppen för skitkul förslag!!
:-D