2019-08-22, 01:38
Medlem
Hej Flashbackare!
Tänkte ha en efterlängtad uppesittar natt eller 2 med amfetamin, som väl är min ”drug of choice” o är invand på det.

Saken är den att jag har en hel godispåse med olika tabletter jag sparat några av efter varje tjack-köp och nu är jag nyfiken på vad ni hade tyckt va kul att blanda!

jag vet inte ens om det här är rätt tråd att fråga i, men då jag för en gångs skull är sj hemma o sambon är bortrest, skulle det bara va kul att bli lite skev om möjligt! Släppa allt o bara gå in i div. rus två dar eller tre.
Glad för kombo-förslag om någon har det!! :-D

Huvuddrogen är då:
Nåt gram av mitt vanliga tjack
& ~2 g av nåt nytt brunt tjack (spännande!)

Följande tabletter har jag till godo:
1. Ksalol 1 mg (Xanor)
2. Imovane 7,5 mg
3. Stilnoct 10 mg
4. Tramadol Depot 200 mg
5. Iktoviril (Roche kryss 2r)
6. Metylfenidat (ADHD-med.)
7. Några få Lyrica (aldrig testat!!)
8. Någon Oxascand ja fått av mamma men sparat..
9. Sist men inte minst, burkvis med Lergigan Comp!

(Vet det är många som inte tror på hallisar på Lergigan, men med Efedrin innehållet blir man nästan piggare ju fler man tar o trippar på Lergigan folk skrivit hör på Flashback är förmodligen helt sant. De kan vara riktigt sköna!! Gäller ej för övriga antihistaminer. Men så gjordes ju Lergigan på 50-talet med.

Nån tips på blandning?:-)
Ja hade gärna fått lite hallisar som med Z-analoger/ eller känna nåt nytt bara.
Brukar slinka ned 1 g Xanor och 50-100 mg Tram varje gång ja tar tjack (njae rätt lugnt med kramprisken) så öppen för skitkul förslag!!

:-D
Citera
2019-08-24, 13:11
Medlem
Jag äter klozapin och regila mot min schitzofren, kan jag ta ecstasy?
Citera
2019-08-25, 15:27
Medlem
Kristoffer-Robins avatar
Kan jag blanda det här? Har tidigare (flera års) erfarenhet av diverse droger osv.

Bk-ethyl-k
4F-ADB
Lustgas
Poppers
Phenibut

Är detta möjligt eller kan någon säja med säkerhet att det blir rena psykos/dödsblandningen.
Någon med tidigare erfarenheter gällande blandning av liknande substanser?

Anledningen till att jag kör rc´s osv är för att jag är i ett sådant läge där riktiga droger inte kan brukas bl a pga urinprov osv.

Mvh
Citera
2019-08-26, 15:49
Medlem
FolsomPrisonBluess avatar
Ta 1 mg xanor kl 17 om man ska ta MDMA kl 22? Kommer jag inte känna något på md:t då eller är det bara att ta lite extra md?
Snabbt svar uppskattas
Citera
2019-08-29, 13:23
Medlem
Tänkte kolla om nån kunde svara lite snabbt på min fråga..
Jo frågan är då att jag har tagit 5st 20mg elvanse för ca 4 timmar sedan och tänkte nu ta en utländsk tramadol 225mg
Borde jag avstå eller funkar det .?
Kan tillägga att jag har tagit tramadol dagligen i ett halv år doser på upp till 600mg

Tacksam för snabbt svar
Citera
2019-08-30, 17:38
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kush571
Tänkte kolla om nån kunde svara lite snabbt på min fråga..
Jo frågan är då att jag har tagit 5st 20mg elvanse för ca 4 timmar sedan och tänkte nu ta en utländsk tramadol 225mg
Borde jag avstå eller funkar det .?
Kan tillägga att jag har tagit tramadol dagligen i ett halv år doser på upp till 600mg

Tacksam för snabbt svar

Du bör inte blanda Elvanse/Tramadol. Blanda inte Tramadol med någon centralstimulerande drog då Tramadol kan ge epileptiska anfall och CS-droger sänker kramptröskeln ytterligare. Benzo däremot (helst något muskelavslappnande) är bäst enligt mig att blanda med Tramadol och självklart lite röka.
Citera
2019-08-30, 20:07
Medlem
Tram + mdma några timmar efter

Jag tog 200mg tram förut vid 10 tiden och min polare tog 400mg (ruset gick ut runt ~15 tiden), vi tänkte ta mdma nu, är det safe eller riskerar man ss/krampanfall eller något?
Citera
2019-08-31, 15:41
Medlem
Käkade 4mg alprazolam+2mg lorazepam igår kväll och för några timmar sedan 0,5mg alprazolam+1mg lorazepam, min undran är ifall det är värt att käka meskalin idag? Tänkt inta det runt 20-21, kommer jag känna av meskalinet nämnvärt eller kommer benson döda allt?
Citera
2019-09-01, 23:35
Medlem
Obnoxius1s avatar
Slår atarax ut tjack eller går de bra att blanda??
Citera
2019-09-02, 00:35
Medlem
Hejsan
En snabb fråga bara tog 140 mg elvance vid 10 imorse sen 3 glas vin under dagen har lite problem med ryggen ikväll korta versionen är ramlade över en blind man påtänd på benso och viftade sin stav som han var Gandalf THE Grey iallafall resultatet blev en liten spricka i armens ben och en liten smäll i ryggen och kan inte komma över några smärtstillande ikväll men min tjej polare gav en röd 200 mg tram hon påstår från Danmark är det ok att splittra den i tv eller tre bitar och ta den ikväll??
Citera
2019-09-02, 00:40
Medlem
Lowlyfes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antebjork
Hejsan
En snabb fråga bara tog 140 mg elvance vid 10 imorse sen 3 glas vin under dagen har lite problem med ryggen ikväll korta versionen är ramlade över en blind man påtänd på benso och viftade sin stav som han var Gandalf THE Grey iallafall resultatet blev en liten spricka i armens ben och en liten smäll i ryggen och kan inte komma över några smärtstillande ikväll men min tjej polare gav en röd 200 mg tram hon påstår från Danmark är det ok att splittra den i tv eller tre bitar och ta den ikväll??

Just 200 mg röda som cirkulerat har det varit något skumt med många gånger. Äter inte Tramadol nu men vet att de funnits sådana som innehåller något giftigare. Klarar du dig utan så satsa på det och spara till imorgon och dela då istället.
Nu låter jag som sjukvårdsupplysningen och det skulle säkert gå bra men eftersom jag varit med om skumma röda Tramadol och kombinationen du intagit samt att jag inte vet din tolerans skulle jag säga nej.
Citera
2019-09-02, 01:03
Medlem
Ok tackar så mycket för rådet för hade en svår period för ett år sen från idag på nåt sjukt sött clean på opiater och Benzo ett år idag osså korta versionen var jätte deprimerad försökte ta livet av mig med en cocktail på kola amfe och tram och massa öl jag bara svepte i mig men efter allt detta har reste mig igen stöd från tjejen lojal vid sidan av mig plus var hon som återuppliva mig osså med professionella kunskaper inom vården. Därför jag e försiktig och fråga runt om detta innan jag glr nåt jag kanske ramla tillbaka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in