2018-03-07, 23:01
Medlem
sminkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sminkad
Hur är det med att blanda tjack och metylfenidat?
Har hört att det skulle förstöra tjacket. Kan det stämma? Jag gillar ju båda så är sugen att blanda båda och snorta och testa på liksom.

Dock har jag även hört att det kan vara farligt pga det här med ser serotonergt syndrom då jag medicineras med Litium dessutom. Någon med erfarenheter eller kunskaper?

BUMP!

Skulle verkligen behöva lite hjälp med det här om det finns någon som har någon aning.
Citera
2018-03-08, 03:09
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
BUMP!

Skulle verkligen behöva lite hjälp med det här om det finns någon som har någon aning.

Jag har blandat tjack o metylfendidat flera gånger. Har inget negativt att säga om det.

Risken flr serogent syndrom ökar ju när du blandar tjack o litium.
Men här använder man ord som ”kan”.
Att det ska går inte att säga.
Ingen kombination som kan rekommenderas iallafall.
Kan du inte bara hoppa litiumbehandlingen när du tar tjack?
Senast redigerad av Peyz 2018-03-08 kl. 03:12.
Citera
2018-03-08, 19:26
Medlem
sminkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
Jag har blandat tjack o metylfendidat flera gånger. Har inget negativt att säga om det.

Risken flr serogent syndrom ökar ju när du blandar tjack o litium.
Men här använder man ord som ”kan”.
Att det ska går inte att säga.
Ingen kombination som kan rekommenderas iallafall.
Kan du inte bara hoppa litiumbehandlingen när du tar tjack?

Okej tack så mycket för infon!
Tagit tjack massa gånger och fortfarande tagit mina doser varje dag, inget har hänt inte ens nåt symptom. Men visst nångång kanske det gör det...
Citera
2018-03-08, 22:31
Medlem
Xanox tabletter med fentanyl? Effekt?
Citera
2018-03-08, 23:30
Medlem
sminkads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej321123
Xanox tabletter med fentanyl?

Gör det inte!
Citera
2018-03-08, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej321123
Xanox tabletter med fentanyl? Effekt?
Alltså jag menar fejkade xanox med fentanyl i
Citera
2018-03-09, 10:15
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Okej tack så mycket för infon!
Tagit tjack massa gånger och fortfarande tagit mina doser varje dag, inget har hänt inte ens nåt symptom. Men visst nångång kanske det gör det...

yes det är en fråga om dosering.
Vad klarar din kropp av?
För det är ju helt personligt. Vissa klarar rätt mycket andra är känsligare.
Citera
2018-03-10, 12:48
Medlem
Kan jag dra ladd om jag äter zoloft?
Citera
2018-03-11, 03:23
Medlem
Hade jag kunnat däcka efter ett amfetaminrus som har pågått sen i fredags då jag tagit dunderbra typ 1,5g, kan jag med hjälp av en eller kanske flera Rivotril 2mg (Clonazepam) - tryckt i mig två redan. Jag har även tillgång till ett antal Ksalol 1mg (Xanor) och till sist, Zolpidem 10mg (Stilnoct). Går dessa att kombinera utan att det finns några chanser att man får tex. Andningsdeppresisson eller dyl.? Skippar gärna att ta Stilnocten bara, får så äckliga otroligt verliga hallisar som man kan få av det.. Är fruntansvärt seg och utmattad så en liten tupplur hade inte suttit fel.. Jag ber er, ett snabbt svar, pleeeeease..

Vänliga hälsningar från en förstörd tjej..
Citera
2018-03-11, 08:14
Medlem
robertlus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schwiftykitty
Hade jag kunnat däcka efter ett amfetaminrus som har pågått sen i fredags då jag tagit dunderbra typ 1,5g, kan jag med hjälp av en eller kanske flera Rivotril 2mg (Clonazepam) - tryckt i mig två redan. Jag har även tillgång till ett antal Ksalol 1mg (Xanor) och till sist, Zolpidem 10mg (Stilnoct). Går dessa att kombinera utan att det finns några chanser att man får tex. Andningsdeppresisson eller dyl.? Skippar gärna att ta Stilnocten bara, får så äckliga otroligt verliga hallisar som man kan få av det.. Är fruntansvärt seg och utmattad så en liten tupplur hade inte suttit fel.. Jag ber er, ett snabbt svar, pleeeeease..

Vänliga hälsningar från en förstörd tjej..

Alltså allt är ju individuellt, men jag skulle inte ha några som helst problem med att trycka i mig allt detta på en gång. Så länge du ger fan i att supa dig full eller göra som jag gör just nu, kör xanor, GABA och sub Det är väl inget jag skulle rekommendera till någon som inte ätit in sig på det först och känner sin kropp ganska väl. Men jag vet av erfaraenhet att jag har svårt att somna på bara klonazpam/rivotrilen då jag oftast blir mest mysig o hypnotisk på dom. Jag skulle hört i mig stilnocten först hoppas på att den gör sitt (jag föredrar imovane, men är oftast bara en smaksak). I sista fall skulle jag ta alpran (samma som med rivotrilen, inte alls säker att du somna på alpra utan blir skev i huvudet och får för dig att knapra flödder i 1-2 dagar till och sen börjar du få hallisar. haha. Nu skrämmer jag säkert upp dig bara. Kör Zolpidem först iaf tycker jag och kläm kanske en xanor 1mg så ska du nog somna skönt utan att det är speciellt farligt. Det är oftast blandningar av opiater, lyrica/GABA och alkohol som är eller kan vara farligt ihop om man inte fattar vad man håller på med och bara väller i sig allt o för mkt på en gång. Sov lugnt nu. Du skulle haft en fm1 (roppe). En halv sådan på en ovan brukar få vem som helst att sova som ett barn
Senast redigerad av robertlu 2018-03-11 kl. 08:16.
Citera
2018-03-12, 21:32
Medlem
cipramil + extacy ikväll

Tjena. Som rubriken lyder så har jag gått på cipramil stada i 3 dagar nu och tog en extacy för 4 timmar sen och en till för 40 minuter sen. Märke att jag fick en dålig effekt eller ingen effekt alls.

Läste efteråt att det är ingen ide att ta extacy med cipramil. Även druckit 3 bärs om det säger något.

Men nu är det försent.

Finns flera forum men alla skriver en massa olika.

Tänkte kolla vad som kan hända under kvällens ''rus'' eller är det bara leva kvällen ut och vakna imorgon normalt igen?
Citera
2018-03-13, 10:55
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Vad händer om man blandar 200mg Tegretol med 2mg Iktorivil? Eller om man knaprar t.e.x. 200mg Tegretol morgon och kväll och knaprar 8mg Iktorivil på ett dygn? Tacksam för svar. MVH Mysteriousstranger

Har nämligen en polare som går på just exakt den dosen när det gäller Tegretol. Han har inget FB konto så jag får skriva i hans ställe och meddela svar till honom.

MVH Mysteriousstranger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in