2016-10-16, 21:27
Medlem
Tja igen! Inte första gången ja skriver i denna tråden haha

Igår tog ja ca 15mg Oxynorm vid 5 tiden tror jag, först 10mg, sen vid 10-11 tiden tog jag en refill på en 5milligrammare

Nu ikväll klunka jag i mig 2 halvliter 5,3 öl och en 33cl 4,6cl, och kom på först nu att jag tog Oxy igår, är det farligt om jag går och lägger mig nu? Är väldigt rädd om min hälsa faktiskt haha

Tack på förhand!
Citera
2016-10-16, 22:11
Medlem
Retarderad-Indians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gyllensten-Von-Lax
Tja igen! Inte första gången ja skriver i denna tråden haha

Igår tog ja ca 15mg Oxynorm vid 5 tiden tror jag, först 10mg, sen vid 10-11 tiden tog jag en refill på en 5milligrammare

Nu ikväll klunka jag i mig 2 halvliter 5,3 öl och en 33cl 4,6cl, och kom på först nu att jag tog Oxy igår, är det farligt om jag går och lägger mig nu? Är väldigt rädd om min hälsa faktiskt haha

Tack på förhand!

Det är toooooklugnt, 24 timmar sedan !
Lägg dig å sov så gott du!

Mvh
Citera
2016-10-16, 22:32
Medlem
Flusons avatar
Äre lugnt att ta lite sub, 1mg ungefär, 2-3 timmar efter man tagit en lina tjack? Notera endast 1 lina. Tog även en hel Ikto tidigare idag men känner mig inte flöddrad, bara lite speedad och pårökt!
Citera
2016-10-16, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retarderad-Indian
Det är toooooklugnt, 24 timmar sedan !
Lägg dig å sov så gott du!

Mvh

Tack som faaan, är lite smått paraoind haha
Citera
2016-10-16, 23:45
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Äre lugnt att ta lite sub, 1mg ungefär, 2-3 timmar efter man tagit en lina tjack? Notera endast 1 lina. Tog även en hel Ikto tidigare idag men känner mig inte flöddrad, bara lite speedad och pårökt!
Äh, de ska nog gå bra de
Citera
2016-10-19, 07:40
Medlem
JihadJoes avatar
Hur ser det ut med Propavan 1-2 dagar innan intag av Ecstasy? Mitt minne säger att det ska vara lugnt men vill ändå dubbelkolla för säkerhets skull.
Citera
2016-10-19, 09:33
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JihadJoe
Hur ser det ut med Propavan 1-2 dagar innan intag av Ecstasy? Mitt minne säger att det ska vara lugnt men vill ändå dubbelkolla för säkerhets skull.
De är kolungt,även om du tar propavan för att somna efter ecstasy'n
Citera
2016-10-19, 10:30
Medlem
JihadJoes avatar
Måste även passa på att fråga åt polarna som käkade Tramadol igår då jag skummade runt lite förut och såg att tram och ecstasy inom kort tidsram inte var bra. Polare 1 har käkat tram drygt 4-5 gånger på 2 veckor, dosen har aldrig överstigit 400mg per gång. Polare 2 har bara testat tram en gång (igår) och dosen låg på 100mg bara.

När är det safe för dom att ta ecstasy och få effekt av knapparna? Som ni märker är det ju inga höga doser och ingen av dom äter det kontinuerligt men dessvärre är jag inte insatt nog i tramadol för att ge dom ett ärligt svar.

Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
De är kolungt,även om du tar propavan för att somna efter ecstasy'n
Härligt att inte minnet sviker en än.
Tack för svar!
Citera
2016-10-19, 11:25
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JihadJoe
Måste även passa på att fråga åt polarna som käkade Tramadol igår då jag skummade runt lite förut och såg att tram och ecstasy inom kort tidsram inte var bra. Polare 1 har käkat tram drygt 4-5 gånger på 2 veckor, dosen har aldrig överstigit 400mg per gång. Polare 2 har bara testat tram en gång (igår) och dosen låg på 100mg bara.

När är det safe för dom att ta ecstasy och få effekt av knapparna? Som ni märker är det ju inga höga doser och ingen av dom äter det kontinuerligt men dessvärre är jag inte insatt nog i tramadol för att ge dom ett ärligt svar.
När tog polare 1 sin senaste dos?5~ (?) dagar skulle jag nog vänta innan jag skulle våga ta xtc
Polare 2 är det nog lungt för om han tar de till helgen.
Citera
2016-10-19, 11:39
Medlem
Tjenare!

Är der lugnt/ofarligt att inta 50/100mg dagen efter tjack och xanor? Tog sista tjackdosen runt 19-tiden igår, och jag fick i mig totalt 2 mg xanor undee kvällen/natten, varav sista 1mgaren intogs runt 6 imorse. Jag känner mig fortfarande väldigt vinglig då jag inte har tolerans gällande någon drog.

Hur länge kan jag vänta innan jag intar tranadolen? Eller ska jag skita i det och ta det någon annan dag?

Tack på förhand
Citera
2016-10-19, 14:36
Medlem
tjena, är det lugnt att blanda lorazepam + cocillana etyfin och ta några tabletter citodon 500/30 tror ni?
Citera
2016-10-21, 12:44
Medlem
Jag går på 24mg subutex dagligen och har ni tradolan. Undrar hur det blir när man blandar dessa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in