2017-03-13, 08:08
Medlem
Kan man blanda oxynorm och dexofen?
Citera
2017-03-15, 20:28
Medlem
Byks avatar
Kan man blanda 250mg modafinil med typ 80mg oxynorm eller mer om man är van vid oxy.
Första gången jag tar modafinil, är relativt van oxy
/opiat (miss)brukare.

(Modafinil togs ca 06.00 imorse, oxy 40 mg togs runt 18. Fick en otrolig seg och noddig effekt UTAN eufori... känns sjukt tråkigt..
Senast redigerad av Byk 2017-03-15 kl. 20:34.
Citera
2017-03-16, 17:46
Medlem
Thraxxs avatar
Kan jag blanda Roche 2mg & Tramadol ?
Citera
2017-03-16, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx

Det går bra men ta det lugnt med doserna om du inte har tolerans. Vill du endast njuta rekommenderar jag dig att ta 0,5mg ikto och 200-300mg tramadol (utan tolerans). Behövs inte mycket ikto alls för att boosta trammen!

Jag undrar över hur säkert det är att kombinera phenibut och 2fl-ketamin?
Citera
2017-03-17, 04:02
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx

Yes, men ta det lugnt med doserna bara ☺
Citera
2017-03-17, 04:05
Medlem
Manozs avatar
Jag tar subutex dagligen, dom utan naloxon i har jag nu. Vet att Tramadol går att blanda. Men hur är det med kodein då?
Citera
2017-03-17, 14:48
Medlem
Hejsvejs! Intog precis 2mg alprazolam för ca 1 timme sedan, och nu tog jag precis en 2cl 30% sprit och har precis kokat upp 5g kratom (red strain, nedåt) som jag ska hälla i mig nu direkt det svalnat.

Hur tror ni mitt "mode" kommer vara under dagen och kommer jag vara körduglig ikväll? En liten edit var att jag även tog en liten lite bonghit precis för att bli lite små fnissig, inte så att jag är superstenad eller så, bara en liten hit liksom, lagom småmysig.

Ska bara köra en kort sväng och hämta upp min dam nångång i kväll, runt senare middagstid.

Anledningen till att jag tänkte experimentera med lite olika droger under dagen var att jag plötsligt blev ledig idag då jag trott jag skulle jobba. Så nu får vi se.. Hade lite ångest imorse och den är ju som bortblåst, har redan märkt att de är lite småsvajigt att stå på ett ben, men inget vidare rus såvidare..

Men 2cl sprit och 5g kratom tror jag kan ge en mysig effekt kombinerat.

Jag vill även tillägga att jag har rätt bra koll och kommer inte äta mer alprazolam förens efter bilfärden är över men den borde ju ha lagt sig nog för att jag ska kunna köra bil vid 21 typ (7 timmar senare).

Hur tror ni i övrigt att jag kommer må? Just nu mår jag väldigt fint, men inte något direkt rus.. Funderade på att ta en whiskey också men är lite osäker då jag just ska köra bil och tagit två mg alpra, även om så en kort sväng.

råd, tips, spekulationer och diskussion?

Lämnar självklart en beskrivning av hur dagen sett ut, kommer nog ta 2mg Alpra och 5g kratom till samt kanske en fin whiskey och en pipa röka efter att bilfärden är uträttad och det bara är TV-Soffan som gäller.

Så vad tror ni? Myskväll eller häktet?

ps. Ska slå på en dokumentärfilm nu så de kan ju leda till att jag typ slocknar och inte vaknar förens de är dags att köra bil... haha.. tycker de ibland händer att man sluter ögonen en minut även efter bara 2mg alpra utan tolerans och sen har man sovit bort halva dagen, haha.
Må väl!

Edit: Har även lyrica hemma, tänkte bara kolla om jag på något vis kan blanda in dessa också för att bli ännu mer go? Bara tagit 100mg åt gången förut och har inte någon riktig uppfattning om just den drogen, eller ska jag spara den till imorgon om jag känner mig lite efterseg på tex alprazolamen? hört att Lyrica ska vara bra för benzo AT. Inte för att jag kommer ha någon men ändå.
Senast redigerad av Nemmirc 2017-03-17 kl. 14:52.
Citera
2017-03-17, 18:40
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemmirc
Hejsvejs! Intog precis 2mg alprazolam för ca 1 timme sedan, och nu tog jag precis en 2cl 30% sprit och har precis kokat upp 5g kratom (red strain, nedåt) som jag ska hälla i mig nu direkt det svalnat.

Hur tror ni mitt "mode" kommer vara under dagen och kommer jag vara körduglig ikväll? En liten edit var att jag även tog en liten lite bonghit precis för att bli lite små fnissig, inte så att jag är superstenad eller så, bara en liten hit liksom, lagom småmysig.

Ska bara köra en kort sväng och hämta upp min dam nångång i kväll, runt senare middagstid.

Anledningen till att jag tänkte experimentera med lite olika droger under dagen var att jag plötsligt blev ledig idag då jag trott jag skulle jobba. Så nu får vi se.. Hade lite ångest imorse och den är ju som bortblåst, har redan märkt att de är lite småsvajigt att stå på ett ben, men inget vidare rus såvidare..

Men 2cl sprit och 5g kratom tror jag kan ge en mysig effekt kombinerat.

Jag vill även tillägga att jag har rätt bra koll och kommer inte äta mer alprazolam förens efter bilfärden är över men den borde ju ha lagt sig nog för att jag ska kunna köra bil vid 21 typ (7 timmar senare).

Hur tror ni i övrigt att jag kommer må? Just nu mår jag väldigt fint, men inte något direkt rus.. Funderade på att ta en whiskey också men är lite osäker då jag just ska köra bil och tagit två mg alpra, även om så en kort sväng.

råd, tips, spekulationer och diskussion?

Lämnar självklart en beskrivning av hur dagen sett ut, kommer nog ta 2mg Alpra och 5g kratom till samt kanske en fin whiskey och en pipa röka efter att bilfärden är uträttad och det bara är TV-Soffan som gäller.

Så vad tror ni? Myskväll eller häktet?

ps. Ska slå på en dokumentärfilm nu så de kan ju leda till att jag typ slocknar och inte vaknar förens de är dags att köra bil... haha.. tycker de ibland händer att man sluter ögonen en minut även efter bara 2mg alpra utan tolerans och sen har man sovit bort halva dagen, haha.
Må väl!

Edit: Har även lyrica hemma, tänkte bara kolla om jag på något vis kan blanda in dessa också för att bli ännu mer go? Bara tagit 100mg åt gången förut och har inte någon riktig uppfattning om just den drogen, eller ska jag spara den till imorgon om jag känner mig lite efterseg på tex alprazolamen? hört att Lyrica ska vara bra för benzo AT. Inte för att jag kommer ha någon men ändå.

Är du en idiot eller? Varför tar du droger om du ska köra bil? Hoppas på häktet.
Citera
2017-03-17, 19:24
Medlem
Det var sju timmar innan jag skulle köra samt 2 cl 30% sprit liksom.. och 2mg alpra som jag helt lagligt får köra bil på. Kratom ger mig bara bättre uppmärksamhet så tror inte det skadade heller.

ps. Bilresan gick jättebra och ingen kom till skada.

Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Är du en idiot eller? Varför tar du droger om du ska köra bil? Hoppas på häktet.
Citera
2017-03-20, 22:04
Medlem
40mg oxy klockan 16.00, 20mg klockan 20.40. lurre om jag tar en xanor 1mg nu? klockan är 220.. har tait oxy i fyra dagar. och benzo van
Citera
2017-03-20, 22:17
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yrarren
40mg oxy klockan 16.00, 20mg klockan 20.40. lurre om jag tar en xanor 1mg nu? klockan är 220.. har tait oxy i fyra dagar. och benzo van

Vänta med benson tills imorgon.
Citera
2017-03-21, 18:14
Medlem
Byks avatar
Kan man blanda tapentadol med tramadol?
Känslan säger att det inte borde vara några problem med tanke på att tapentadol är en utveckling av tramadolen.

Precis fått tag på tapentadol, vilket jag är mycket nyfiken på.. någon som provat? Bättre än tramadol?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in