2016-12-28, 14:23
Medlem
Hej.

Hittade ingen som kört denna kombo varken på Flashback eller någon annanstans.

Fick hem mitt brev med lite RC (3-MMC/CMC) och jag vet att man inte ska blanda Tramadol och andra droger då Tram oftast inte spelar så bra med annat skit. Nu till frågan...

Jag intog 100mg Tramadol innan jobbet idag då jag var så jävla seg när jag vaknade (Runt 11.00). Jag tänkte köra ner snoken i lite 3-MMC runt 10-11 ikväll, (11-12 timmar efter Tramadolen.) i och med att jag bara tagit 100mg Tramadol, tror ni det kommer vara någon större fara? Vet att Tram + 3-MMC inte är det smartaste då 3-MMC också är serotonergt, men då jag tog en sådan låg dos Tram och väntar 12 timmar innan så tänker jag att det borde va soft? Brukar Tramadol 4-5 gånger i månaden med doser mellan 100mg-300mg så har ju erfarenhet av Tram sen innan.
Tacksam för svar!
Citera
2016-12-28, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.
Jag antar att det är safe att blanda olika benso? Tänkte på xanor och stesolid.

Snackar inte om några gigantiska doser.

det gör jag dagligen i alla fall så allt för illa kan det inte vara
Citera
2016-12-28, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
det gör jag dagligen i alla fall så allt för illa kan det inte vara
'OKej, tack för svar.

Ytterligare än fråga: Jag har nu tagit 20mg diazepram, 3mg alprazolam samt 3 druckit tre små starkökl. Under 10 timmar. Är såklart påverkad, men ingen i min omgivning har kommenterat att jag skulle vara konstigare än nån annan av de som knäppt ett par bira.
Är det safe att klippa någon mer stesolid och eventuellt nån mer xanor?

Kanske nojjiga frågor av mig men jag använder mig inte av andra droger än alkohol särskilt frekvent.
Citera
2016-12-28, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sir.
'OKej, tack för svar.

Ytterligare än fråga: Jag har nu tagit 20mg diazepram, 3mg alprazolam samt 3 druckit tre små starkökl. Under 10 timmar. Är såklart påverkad, men ingen i min omgivning har kommenterat att jag skulle vara konstigare än nån annan av de som knäppt ett par bira.
Är det safe att klippa någon mer stesolid och eventuellt nån mer xanor?

Kanske nojjiga frågor av mig men jag använder mig inte av andra droger än alkohol särskilt frekvent.

Du borde va rätt påverkad av det där om du inte är van vid benso. fast om du tagit det under 10 h så kanske inte. Vad är det du vill uppnå? har du ångest eler vill du bara känna dig bäng eller så?
du kommer ju inte falla död ner om du tar ett par till men finns alltid risk att man gör nåt dumt när blandar bnso och alkohol.
Citera
2016-12-28, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kenozoikum
Du borde va rätt påverkad av det där om du inte är van vid benso. fast om du tagit det under 10 h så kanske inte. Vad är det du vill uppnå? har du ångest eler vill du bara känna dig bäng eller så?
du kommer ju inte falla död ner om du tar ett par till men finns alltid risk att man gör nåt dumt när blandar bnso och alkohol.
'Jag känner faktiskt fortfarande av en mild ångest konstigt nog. Mådde inte särskilt bra innan intag. Men å andra sidan är är det väl vanligt att man inte inser hur flöddrad man är när man tagit benso. Jag tar en 10 mg diazepram till sen går jag och lägger mig för säkerhet skull. Blir lättare att utvärdera ruset i morgon i guess.
Cheers.
Citera
2016-12-30, 16:44
Medlem
Kanske fånig fråga jämfört med vissa andra frågor här, men tog 54mg concerta depot för 1h sen och känner inte av någon större effekt. Körde ladd+alkohol igår och för några dagar sen och ska köra ladd och alkohol imorgon också.

Är det dumt att ta en till 54mg concerta? Det är INTE i russyfte utan i att kunna sitta till 04 och jobba.

Uppskattar allt svar (hade nästan kunnat betala för svaren haha), både här och i PM.

Peace
Citera
2016-12-30, 17:03
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyphr
Kanske fånig fråga jämfört med vissa andra frågor här, men tog 54mg concerta depot för 1h sen och känner inte av någon större effekt. Körde ladd+alkohol igår och för några dagar sen och ska köra ladd och alkohol imorgon också.

Är det dumt att ta en till 54mg concerta? Det är INTE i russyfte utan i att kunna sitta till 04 och jobba.

Uppskattar allt svar (hade nästan kunnat betala för svaren haha), både här och i PM.

Peace
De måste tuggas för bäst och snabbast effekt, eller göras iordning genom att ta bort de delerna av tabletten som tillgängliggör depoteffekten.

En svald 54mg Concerta är inget att hurra över iallafall.
Citera
2016-12-30, 17:17
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:

Peace
Ja du kan ta concerta idag,ingen fara och bara svälj dom,läs nedanför så förklara jag varför.
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
De måste tuggas för bäst och snabbast effekt, eller göras iordning genom att ta bort de delerna av tabletten som tillgängliggör depoteffekten.

Nej men en svald 54mg concerta är något man känner sig stadig på i 12 timmar istället för 4-6 timmar som man fått om man hade tuggat sönder dom.
Citera
2016-12-30, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson

Det är INTE i russyfte utan kunna koncentrera sig och snöa in på jobbet vilket jag INTE gör. Det är sånt jobb jag skjutit på för det är så jävla tråkigt.

Känner mig stadig på 36mg i max 6h när jag svalde dom.
Citera
2016-12-30, 17:42
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Det är INTE i russyfte utan kunna koncentrera sig och snöa in på jobbet vilket jag INTE gör. Det är sånt jobb jag skjutit på för det är så jävla tråkigt.

Känner mig stadig på 36mg i max 6h när jag svalde dom.
Concerta är depot-tabletter som sakta smälter i magen,till skillnad från ritalin som verkar snabbt och försvinner snabbt.
Citera
2016-12-30, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Concerta är depot-tabletter som sakta smälter i magen,till skillnad från ritalin som verkar snabbt och försvinner snabbt.
Ja, jag vet och är helt med på det (menar ej låta dryg). Men jag verkar fått en tolerans på det för jag sitter liksom och är trött och gäspar. Kan det vara för jag kört mycket ladd och alkohol senaste dagarna? Att det inte går kräma ur mer ur huvudet?
Citera
2016-12-30, 19:20
Medlem
Hej har en fråga. Har tagit 60 mg stess idag vid typ 16 tiden druckit ett par öl. Är det falrigt? eller tror nu till och med jag kan dricka nån mer öl utan nå oroligheter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in