2015-11-15, 21:33
Medlem
Igår tog jag 1200 mg gabapentin på fyllan, bör jag vara orolig? Får jag nån at?
Citera
2015-11-15, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Igår tog jag 1200 mg gabapentin på fyllan, bör jag vara orolig? Får jag nån at?
Nej då.
Citera
2015-11-16, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjfosmor
På morgonen tar jag 2 tabletter citodon och 100 mg sertralin. Sen efter någon timme tar jag 10 mg stesolid. Sen till lunch tar jag 2 citodon till. Och sen på eftermiddag tar jag ytterligare 2 citodon och vid fem tar jag 10 mg stesolid till. Och till middagen 2 citodon.
Sen till natten tar jag en stilnoct.
Kan man trycka in en oxynorm på 5 mg där någonstans? Kan avvara någon citodon eller någon stesolid...
Ingen som kan svara?
Citera
2015-11-16, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjfosmor
Ingen som kan svara?

Så länge du inte har någon tolerans alls mot opiater och snortar 5mg kommer du inte märka så stor skillnad annat än att smärtan minskar ett par timmar, har du mer ont på morgonen eller kvällen? Ta den när du brukar ha mer ont. Tror inte du behöver skippa någon så länge du har en tolerans mot opiater och benso. Man ska ju inte blanda benso och opiater egentligen men jag har själv gjort det i flera år utan problem.

/Thenewguy
Citera
2015-11-16, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy
Så länge du inte har någon tolerans alls mot opiater och snortar 5mg kommer du inte märka så stor skillnad annat än att smärtan minskar ett par timmar, har du mer ont på morgonen eller kvällen? Ta den när du brukar ha mer ont. Tror inte du behöver skippa någon så länge du har en tolerans mot opiater och benso. Man ska ju inte blanda benso och opiater egentligen men jag har själv gjort det i flera år utan problem.

/Thenewguy

Har ätit alla dessa i över ett år men aldrig oxy. Tror du jag kan skippa dosen citodon i eftermiddag och ta oxy istället?
Citera
2015-11-16, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenewguy

/Thenewguy

Jag blandar ju själv. Tänkte om man kunde ta på natten
Citera
2015-11-17, 10:31
Medlem
Hej kan man blanda voxra, medikinet och sobril?
Citera
2015-11-17, 20:47
Medlem
nokos avatar
Har tagit 27 mg xanor sammanlagt lör-sön, kanske mån också kommer inte ihåg, men 27 allt som allt iaf. Är det safe att ta lite GHB nu? Aldrig tagit det förut.
Citera
2015-11-17, 21:56
Medlem
Softers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noko
Har tagit 27 mg xanor sammanlagt lör-sön, kanske mån också kommer inte ihåg, men 27 allt som allt iaf. Är det safe att ta lite GHB nu? Aldrig tagit det förut.
Jag skulle ha väntat tills imorrn åtminstone.. livsfarlig kombination det där om du fortfarande har benzo i blodet vilket jag tror att du har ännu... vågar inte säga när jag tror att benzon är ute dock, ifall du skulle lyssna på mig och sen kolavippen... men jag tycker du ska vänta minst 24h till, det hade iaf jag gjort.. MVH
Senast redigerad av Softer 2015-11-17 kl. 22:01.
Citera
2015-11-20, 04:52
Medlem
Heroin o lyrica? Tar Heroin dagligen, 0.5G/dag intravenöst. Kan man boosta H med lyrica?
Om ja; Dos?
Citera
2015-11-20, 11:12
Medlem
Minns att jag var på festival för herrans många år sen och då testade Ritalin(?) och snackade med nån på fyllan om att ta en Benzo för o sova (värt att nämna jag hade bara testat gräs innan) varpå han sa till mig "Nej det är verkligen ingen bra idé".

Typ underförstått, det är farligt.

Nu har jag haft concerta/elvanse utskrivet och "blandat" (För o sova) med Benzo (iktorovil). Är detta något "dumt" inser jag nu kasnek? Tog för givet att det va chill men oansvarigt o inte kolla upp..

Sen lite annat; Har även kört såhnär:
Kvällen innan utgång: 2mg iktorovil
Kvällen: Alkohol intag + kokain + 2mg Iktorovil för o somna

Har jag slitit sönder på min kropp/hjärta/hjärna mer än vad jag själv tror? Eller är kombona i sig inte så farliga utan det är bara drogerna i sig som skadat mig som alltid?

Tacksam som fan för svar
Citera
2015-11-20, 12:59
Medlem
Kokain - 110mg runt 00:00 inatt
Ksasol 1mg ca 7-10st utspritt men mestadelen av dom svaldes igår förmiddags.
1+1/4 iktrovil mellan 04:00-09:00
Amfetamin okänd mängd kanske 1,5g stark skit (urbans från flugsvamp) fördelat mellan igår förmiddags och imorse senaste var kanske runt 12:00.
2mg xanax-stav ca kl 08:00
LSD 160ug (inte en susning om när men vart nog någon gång runt 01-02 inatt (sjävlklart utebliven effekt, vart lite för grottmänniska i huvudet vid tillfället för att komma till den slutsatsen.)
3-CMC ...... en hel del utspritt från igår förmiddags tills dess att jag drog en rövpanna på 0,5g vid ca.. 10:30 imorse

Nu kommer en polare med subutex, alldeles för väck för att göra efterforskningar själv men kommer jag dö? Enda jag snappat upp är att subutex och kola ska va mysigt.
Senast redigerad av berrisboy 2015-11-20 kl. 13:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in