Intagit mellan 0,6-0,9g Tjack runt middags tid. Tog sedan 10mg valium och 1mg xanor för att landa fint på. Vilket jag gjorde x1000. Men jag började fundera över en sak. Hur hade lyrica passat in här under mitt nuvarande mysrus?
Har förövrigt stor jävla respekt för rävgiftet lyrica
Har tänkt testa en OZ (4f-pvp/5-meo-mipt) för första gången på krogen med alkohol och kanske nån xanax. Tror ni kombon är bra? Kan jag ta xanax typ samtidigt som OZ eller är det bättre att bara ta när jag ska varva ner?
Tog 200 mg Tramadol vid 12:00-tiden i dag och en påfyllning på 200 mg vid 20:00. Känner mig såklart rätt bra påverkad i nuläget och räknar med att det lär sitta i minst till runt 08:00 i morgon.
Men, i morgon kväll ca 24 timmar efter sista dos Tramadol har jag planer att inta NEB. Om jag fortfarande känner av tramadolruset, är det då dumt att köra på NEB?
Har tänkt testa en OZ (4f-pvp/5-meo-mipt) för första gången på krogen med alkohol och kanske nån xanax. Tror ni kombon är bra? Kan jag ta xanax typ samtidigt som OZ eller är det bättre att bara ta när jag ska varva ner?
En polare som senaste dygnet nasalt intagit 1,5-2 gram knappt mediokert sulfattjack, tre öl och några gräsjollar har två frågor, han har sökt och inte funnit ett övertygande svar.
Hur många blåa vallar roche 10mg vore lämpligast givet dessa omständigheter för en person utan Benzoerfarenhet för att säkerställa 12 timmars sömn I helgen?
Det heter väl att MDMA + tjack höjer neurotoxisticiteten(?)
Men är det någon som har personlig erfarenhet?
E-piller har ju definitivt cirkulerat innehållandes de båda substanserna, om inte annat värre upp I form av meta. Han råkar ha just en st 100mg kapsel mdma kristaller I kapsel så ingen risk att Han fuller på o låg dos.
Han hälsar att Hans pupiller inte är stora längre och att sista näsan intogs 10.00.
Tjackkuken är dock konstant och det är även tjacknojan samt de lätta skugg/weirdo- synrubbningarna.
Han har ätit nyttigt och tillräckligt.
Tacksamma för all hjälp han kan få!
Senast redigerad av Superstealth 2014-03-22 kl. 23:28.
Jag har blandat tjack o mdma vet dock inte hur farligt det är. Men, valium och tjack är ingen bra blandning för hjärtat, kör på ikto. Omöjligt att veta hur många eftersom ingen vet hur påtänd personen är.