2017-10-24, 20:11
Medlem
MrWalldemars avatar
Har läst att lyrica boostar opiater/opioider på samma sätt som benso gör.
Men är det lika farligt att boosta med lyrica eller farligare gällande dom
andningsdeppressiva effekterna?
Citera
2017-10-24, 21:22
Medlem
16.20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalldemar
Har läst att lyrica boostar opiater/opioider på samma sätt som benso gör.
Men är det lika farligt att boosta med lyrica eller farligare gällande dom
andningsdeppressiva effekterna?
Har inga källor men verkar nästan vara ännu farligare då det boostar opis enormt mycket. Va försiktig!
Citera
2017-10-24, 21:26
Medlem
MrWalldemars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16.20
Har inga källor men verkar nästan vara ännu farligare då det boostar opis enormt mycket. Va försiktig!

A okej,men då tror jag att jag skippar lyrican till det syftet isf.

Tack för svar
Citera
2017-10-26, 16:22
Medlem
Tjena någon som vet hurpass bra Ecxtacy går att blanda med ketamin? Då syftar jag på E som innehåller tjack eller övrigt skit.
Citera
2017-10-26, 18:30
Medlem
Kommer ha en lång dag på lördag.
Dagsfest som lär börja tidigt men vara slut vid 21-22,
men efter det blir det "förfest" och sedan utgång/rave till sent på småtimmarna.
Har tillgäng till kola, E och cannabis.
Alkohol kommer jag att inta också.

Hur hade ni gjort med ert intag denna afton?
Citera
2017-10-27, 09:54
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valerishura
Kommer ha en lång dag på lördag.
Dagsfest som lär börja tidigt men vara slut vid 21-22,
men efter det blir det "förfest" och sedan utgång/rave till sent på småtimmarna.
Har tillgäng till kola, E och cannabis.
Alkohol kommer jag att inta också.

Hur hade ni gjort med ert intag denna afton?
Kola hela kvällen och natten, droppa E en timme innan utgång/rave och sen runda av med lite cannabis när du börjar känna dig redo att nanna kudden. Alkohol dricker du i stadig takt också såklart.
Citera
2017-10-28, 06:05
Medlem
jedimindshits avatar
Hallå. Har kört nån RC variant ikväll/natt (3cmc) samt lite amf, och 4 folköl under kvällens gång. Har att tillgå Zolpidem 5mg samt Alimemazin 20 mg. Hur ska jag bäst gå tillväga för att slagga safe? Någon med erfarenhet?

Tack!
Citera
2017-10-29, 08:10
Medlem
KringExs avatar
Vad säger ni om en blandning av Subutex och hög dos av Theralen? för att boosta subben tänker jag? Eller är det så illa att det är bättre att köpa folköl istället?
Citera
2017-10-29, 18:37
Medlem
KringExs avatar
Är det någon kramprisk om man blandar Lyrica och Concerta? Jag är inte så känslig men min flickvän har lite lägre kramptröskel än mig.
Citera
2017-10-31, 23:55
Medlem
rassis avatar
jag har tagit buprenorfin i nån vecka. det är thailändska 0,2mgare. jag tror min tolerans har gått upp rejält eftersom jag inte får nåt rus 2mg. Jag befinner mig på en flygplats så har ej möjlighet att snorta utan har lagt det under tungan. Jag har tagit 2 mg xanor och 2 mg lorazepam + 450mg lyrica tidigare idag. det var närmare 10 timmar sedan jag tog lyrica och benson likaså..jag har nog hyffsad tolerans mot bup och benso men vill gärna sänka mig själv på flyget. tror ni det är nån fara att köra 2 mg xanor och 2mg lorazepam nu när jag tagit åtminstone 3-4 mg buprenorfin under dagen? Har dessutom köpt en hamburgare som jag smulat på 2 gram thaistick på..kommer nog bli en trevlig resa ändå, men jag hade gärna tagit lite mer bens.. vågar jag trycka några och somna på flyget?
Citera
2017-11-01, 20:30
Medlem
Går på buspiron men blev jävligt sugen på flödder. Är det lugnt att ta benso trots att jag står på buspironet?
Citera
2017-11-04, 19:17
Medlem
MrWalldemars avatar
Vilken benso tycker ni är goast att blanda med opiater?

Har ikto och stess vilken skulle ni föredra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in