2015-09-02, 12:51
Medlem
MackinawPeachezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MackinawPeachez
Visste inte riktigt vart denna tråden skulle passa in men med tanke på att det är både benzo och opiater så är det en kombination.

I måndags tog jag 40mg Ikto och 80mg Valium, och igår en hel del Etizolam. Fick knappt ut något av det, bara lite småskön av Etizolamen men då snackar vi nästan 30-40mg på tom mage och kanske 25% av alla lät jag smälta under tungan (inte samtidigt givetvis ).

-------

Idag har jag slängt i mig 195mg Adinazolam, den "nya" RC-benzon, det motsvarar sex och en halv styck och kommer från affären med 24 i namnet.
Utöver detta har jag tagit 500mg Tramadol som går ut 2019 så det är inget fel på dem samt 8mg Etizolam.

Allting på tom mage och en del Adinazolam och Etizolam lät jag smälta under tungan.

Efter fyra timmar somnade jag i datorstolen i 40 minuter och vaknade lite piggare med lite kännbar effekt av Tramadolen men inte alls som jag brukar känna på 500mg.

Och idag ville jag fira lite så tog ÄNNU mer av allting men känner ändå knappt nånting. Somnade väl på grund av Adinazolamen då den är väldigt sederande.
Igår tog jag tre och en halv vilket motsvarar 105mg. Och ingenting annat, bara Adinazolam och fick den allra bästa body high och avslappnad jag nånsin fått av någon benzo, mådde så extremt jävla underbart. Men sen somnade jag framför TVn och när jag vaknade några timmar senare var all effekt borta.

Vill tillägga att utöver de Iktos, Vallar och Etizolam sedan i måndags och tisdags har jag inte rört benzos på flera månader.

Finns det någon logisk förklaring till varför jag inte känner av något? Det är ändå tillräckligt stora doser jag tagit. Särskilt de 40mg Ikto och 80mg Valium i måndags borde ha gett mig någonting men istället var allt som normalt förutom att jag sov underbart.

Och nej jag försöker inte skryta eller mäta penis här, jag vill bara komma till grund och botten av vad som är fel.

Tack på förhand
MackinawPeachez
Alltså det var ingen "kan jag blanda det här"-tråd innan den mergades med denna, jag undrar mest varför jag inte får någon till minimal effekt av de doser jag nämnde.
Jag har inte direkt "missbrukat" benzos. Lite sporadiskt till och från under ett år. Aldrig några extrema doser och när alkohol har varit med i bilden har det inte varit så mycket och aldrig slutat med blackout
Citera
2015-09-03, 21:58
Medlem
njaexss avatar
Är det någon idé att blanda hostmedicinen cocillana med alkohol om man vill ha en "mysigare" effekt? Har 250 ml cocillana utskrivet sedan långt tidigare och behöver det ej längre, sedan är det en del festande nu och jag gillar inte alkohol men tänkte man kunde köra någon nödlösning för mysigare fylla typ?

Någon som testat? Det behövs ju bara runt 10-15ml cocillana för att man ska bli lite varm o känna sig bekväm, så därifrån föddes min idé.
Citera
2015-09-03, 22:23
Medlem
Om man har en hög tolerans på benzo (lång halveringstid) hur påverkar det den dödliga blandningen med heroin?

Jag blir knappt påverkad av 5mg Xanax, om jag tar en låååg dos smack (inte samtidigt som benzon är aktiv men med det i blodet), minskar det risken för OD?
Citera
2015-09-04, 12:06
Medlem
champagne-showerss avatar
4mg ikto + 1mg xsnor igår kväll för att slappna av och sova bra. Tänkte köra tram i eftermiddag, brukar ligga på runt 350-400 när jag endast kör tram. Det borde bli en fin kväll idag ändå va fast jag tog ikto igår kväll?

Eller är ikto+tram dumt att blanda, även i små mängder?

tyty
Citera
2015-09-04, 19:40
Medlem
fjantjolles avatar
Någon här inne som vet om det går att blanda Subutex och ritalin?
Snortade i mig 1mg sub klockan 13 idag och polarna vill att man hänkar fest nu frammåt 10 tiden.

Alkohol är ju ett big no-no, men ritalin?
Citera
2015-09-04, 23:47
Medlem
MoveMes avatar
Jag har en blandning av tamagesic imovane och equasym, nu undrar jag om det är nån som har erfarenhet av om denna blandning går att injecera? självklart går det ...men är det ..ja ni vet..farligt typ mer än vanligt? jag orkar inte injecera tre olika saker...för dåligt blodtryck och tålamod.

men vågar man?

hoppas nån här vet...för jag är sugen NU
Citera
2015-09-05, 01:00
Medlem
MackinawPeachezs avatar
Tog 300mg Tramadol klockan 19 och tänkte ta ungefär 0.2-0.25 tjack eller dubbla den mängden 7-8 timmar senare för att hålla igång kvällen, det är ju trots allt fredag!

Är det någon vidare fara?

Är det inte så att om man blandar uppers och downers så ska man se till att uppern går ut först för att inte eventuellt sätta onödig press på hjärtat?
Till exempel om jag tar denna blandningen så som jag beskrivit det här ovan så lär ju Tramadolen gå ur först och då borde rent teoretiskt mitt hjärta öka i puls. Har läst eller hört att ska man blanda bör man göra tvärtom, eller har jag fel här? Hoppas ni förstår vad jag menar.

Om det jag skrev här stämmer så har jag diazepam och Ikto som väl borde lugna hjärtat igen?

Tram+tjack är väl nån typ av fattig-fattigmans speedball? Inte för att det är ofarligt för det men...
Citera
2015-09-05, 07:08
Medlem
MackinawPeachezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MackinawPeachez
Tog 300mg Tramadol klockan 19 och tänkte ta ungefär 0.2-0.25 tjack eller dubbla den mängden 7-8 timmar senare för att hålla igång kvällen, det är ju trots allt fredag!

Är det någon vidare fara?

Är det inte så att om man blandar uppers och downers så ska man se till att uppern går ut först för att inte eventuellt sätta onödig press på hjärtat?
Till exempel om jag tar denna blandningen så som jag beskrivit det här ovan så lär ju Tramadolen gå ur först och då borde rent teoretiskt mitt hjärta öka i puls. Har läst eller hört att ska man blanda bör man göra tvärtom, eller har jag fel här? Hoppas ni förstår vad jag menar.

Om det jag skrev här stämmer så har jag diazepam och Ikto som väl borde lugna hjärtat igen?

Tram+tjack är väl nån typ av fattig-fattigmans speedball? Inte för att det är ofarligt för det men...

Tänkte bara avlägga rapport om nattens festande på denna kombo, jag vågade inte köra på för hårt så fyllde på med 100mg tram till och tog 0.20-0.25g tjack på det och två Ikto samt några öl en underbar natt det blev!

Kände inte av några som helst besvär på kroppen. Tror inte trammen märktes så mycket men fick lite rysningar av tjacket och får väl anta att det gav mig lite bättre fokus men det förstörde nog benzon och ölen All-in-all en bra natt men nog något jag väntar med att göra om. Trots att jag inte kände av något "fel/konstigt" så kändes det inte helt bra mot kroppen.

Men nu jävlar lockar sängen som fan, god natt Flashback!
Citera
2015-09-07, 10:42
Medlem
Hejsan!
Tog sammanlagt 1500 mg tram igår/inatt mellan 20.00 och 05.00 och känner fortfarande av det.
Har sovit ca fem timmar & rökt lite grönt och brunt.
Är det lugnt att ta 3-Flouro-Phenmetrazin om typ fyra timmar? Tar också sertralin 100 mg/dag och olanzapine 5mg/dag.

Edit: stavfel.
Senast redigerad av Fbstk 2015-09-07 kl. 10:50.
Citera
2015-09-07, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fbstk
Hejsan!
Tog sammanlagt 1500 mg tram igår/inatt mellan 20.00 och 05.00 och känner fortfarande av det.
Är det lugnt att ta 3-Flouro-Phenmetrazin om typ fyra timmar? Tar också sertralin 100 mg/dag och olanzapine 5mg/dag.

Någon som vet?
Citera
2015-09-07, 14:18
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fbstk
Hejsan!

Jag hade inte gjort det!
Citera
2015-09-07, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag hade inte gjort det!

Ok jag tog ett litet allergitest på ca 10 mg, vad finns det för risker med att blanda dessa? Jag har förresten inte tagit mina sertralin och olanzapine på 1 och en halv dag om det gör någon skillnad. Kan SSRI tillsammans med 3-FPM leda till serotonergt syndrom eller nåt sånt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in