2009-11-09, 23:51
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joel^_^
Varför står dom med skägget i brevlådan för att Zlatan nobbar landslaget?

Man kan väl säga att deras häpnad och hjälplöshet togs på bar gärning... ahhhh... skadeglädje... backen för svensk landslagfotboll är brant. Mycket brant.
2009-11-09, 23:53
Medlem
Joel^_^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoogBeat
Man kan väl säga att deras häpnad och hjälplöshet togs på bar gärning... ahhhh... skadeglädje... backen för svensk landslagfotboll är brant. Mycket brant.

Du kanske ska vänta med dom där uttalande tills landslaget har spelat några matcher utan Zlatan
2009-11-09, 23:58
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joel^_^
Du kanske ska vänta med dom där uttalande tills landslaget har spelat några matcher utan Zlatan

Så. Det har varit ett sånt jävla daltande med Zlatan i flera år nu ifrån både medias och förbundets sida... och det hela kulminerade ikväll med fotbollsgalans och Zlatans nobb... jag minns med fasa när Lagrell, Lagerbäck och drogtorsken Hedman spelade in den där jävla smörsångsvideon för att få tillbaka Zlatan vid förra bojkotten... så jävla patetiskt. Det som händer nu är ren och skär rättvisa och skadeglädje...
2009-11-09, 23:59
Medlem
Tills avatar
Citat:

Den är inte mycket brantare nu än innan. Se det som ett break från landslagsspel ett tag. Han gör en Henke fattar du väl??
2009-11-10, 00:03
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Till
Den är inte mycket brantare nu än innan. Se det som ett break från landslagsspel ett tag. Han gör en Henke fattar du väl??

Vi vet alla att Zlatans stora dröm är att vinna Champions League. Han vet att han troligtvis aldrig kommer att vinna EM eller VM, men nu har han kommit till en klubb där han har sitt livs chans att vinna något riktigt stort. Så om det inte sker i år, så kommer han med all säkerhet att satsa ännu hårdare på Barca nästa år. Vilket säkerligen innebär fortsatt landslagsbojkott...
2009-11-10, 00:09
Medlem
Tills avatar
Citat:
Vi vet alla att Zlatans stora dröm är att vinna Champions League. Han vet att han troligtvis aldrig kommer att vinna EM eller VM, men nu har han kommit till en klubb där han har sitt livs chans att vinna något riktigt stort. Så om det inte sker i år, så kommer han med all säkerhet att satsa ännu hårdare på Barca nästa år. Vilket säkerligen innebär fortsatt landslagsbojkott...

Den som lever får se. Vill han inte, ska han inte så enkelt är det. Men att det skulle få otroliga biverkningar för landslaget tror jag inte. 10 medelmåttor och Zlatan gör inga underverk i alla fall.
2009-11-10, 00:12
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Den som lever får se. Vill han inte, ska han inte så enkelt är det. Men att det skulle få otroliga biverkningar för landslaget tror jag inte. 10 medelmåttor och Zlatan gör inga underverk i alla fall.

Jag vet inte varför ha sa som han gjorde inför VM, inte kan det väl vara så att han tror på det själv? Nej, naturligtvis vet han om att det aldrig kommer att hända under hans karriär.
2009-11-10, 00:21
Medlem
Tills avatar
Citat:
Jag vet inte varför ha sa som han gjorde inför VM, inte kan det väl vara så att han tror på det själv? Nej, naturligtvis vet han om att det aldrig kommer att hända under hans karriär.

Vinna VM menar du eller? Nä det lär nog inte hända under någon svensk fotbollskarriär så den pressen behöver han inte känna. Har han spelat sin sista landskamp så lämnar han med flaggan i topp. Tror nog han lärt sig en hel del under åren i landslaget och är tacksam över tiden med laget, sen att dom sportsliga framgångarna uteblev är inte så mycket att göra åt, han spelar ju inte för Brazzzzzzzzzzzzilien eller Italien.
2009-11-10, 00:26
Medlem
Casabas avatar
Var det inte så att Henrik Larsson slutade i landslaget efter VM 2002 för att sedan komma tillbaks till EM-slutspelet 2004? Så det är ju knappast så att detta är första gången något sådant här har hänt. Kallade folk Henke för ego då och att han gott kunde åka tillbaks till sitt "ursprung"? Henke sket alltså till och med i kvalet till EM utan gick direkt in i slutspelet.

Vilket liv det hade blivit alltså...
2009-11-10, 06:26
Medlem
zizacons avatar
Citat:

Nej han är som sagt fel spelartyp. Vi kan väl byta honom mot iniesta eller Xavi istället så skulle det nog ha betydligt större vikt för landslaget.

Nej jag hoppas att Hamrén inte tänker Zlatandalta, vi har fler anfallare om det nu är så. Tänker han vara med fullt ut så är han naturligtvis välkommen.
2009-11-10, 07:27
Medlem
sleinads avatar
Det man hoppas mest på är ju att Hamrén lyckas så pass bra att Zlatan självmant kommer tillbaka när det går bra (som Henke brukar göra).
2009-11-10, 07:31
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
Tänkte på det jag med. Vad gillar Zlatan hos lagerbäck?! LL's defensiva sida borde inte passa zlatan

Det var väl framför allt daltandet han gillade......Lagerbäck smörade ju som f-n med Zlatan på slutet (dvs efter avstängningen i Gbg efter "festkvällen")

Det här uttalandet om att inte spela i landslaget ska nog bara ses som ett försök att få Hamrén att också börja dalta. Dessutom har väl Sverige inga tävlingsmatcher nästa år? Då spelar det ju mindre roll om Zlatan koncentrerar sig på Barcelona.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in