2009-09-05, 23:24
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
Den där Zlatan e inte så dålig ändå...
Så sant som det är sagt, men jävligt lustigt att han gjorde så in i helvete snygg mål sist mot Ungern
Och ett nu så fannatastiskt skitmål, dock rädda det målet min kväll, för jag var sur som faan när jag trodde det var kört.
2009-09-06, 01:12
Medlem
Sunrise01s avatar
Fy fan vilken tur Sverige har som har legenden Zlatan
2009-09-06, 01:42
Medlem
~HeInZ~s avatar
Citat:
Den där Zlatan e inte så dålig ändå...
så talar en zhid
2009-09-06, 02:01
Medlem
pirates avatar
Tycker vi ska tacka och ta emot med glädje att han ens spelade idag fastän nu han möjligtvis hade en liten skada.
Andra spelare hade inte haft samma kraft eller känsla för ett sådant mål.
Visst i landslaget kan han göra det bättre och det andra bättre men i slutändan så klarar landslaget inte sig utan honom.
2009-09-06, 04:59
Medlem
Trillskes avatar
Gråter inte ens när jag är ledsen längre, men var så jävla nära tårar där. Så jävla oväntat, men ändå så jävla väntat.

Är som en perfekt skräckfilm, när skaparen lyckas bygga stämning så långt att man inte pallar att sitta på nålar längre, och precis när man ger upp kommer ett fanskap och hugger en i ryggen.

Intressant nog misslyckkas zlatan med friläget. Mål ändå dock. Förvånande?
Inte stora tillfällens man? Gå och lägg er bögjävlar. Ärligt talat.

Zlatans bevis är klart. På samtliga fronter, om man nu inte gör ansptråk på BDO, vilket förhoppningsvis hinner inträffa nåt år.

I övrigt är det VM-sikte nu.
2009-09-06, 05:07
Medlem
Brum8s avatar
fan vilken lättnad det målet var men jag fattar fan inte på intervjun efter
matchen var han stundtals rädd och sen smilia han till med bredaste leendet lite
då och då

spekulationer men inte första gången jag får dessa intryck
så kan det vara så att han har tagit en muta för att inte göra mål men sen råka
fabbla in bollen iallafall? jag skulle se honom som ett lovligt byte med den
inställningen och bakgrunden han har, men som sagt rena spekulationer
2009-09-06, 05:23
Medlem
HjarterDams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brum8
fan vilken lättnad det målet var men jag fattar fan inte på intervjun efter
matchen var han stundtals rädd och sen smilia han till med bredaste leendet lite
då och då

spekulationer men inte första gången jag får dessa intryck
så kan det vara så att han har tagit en muta för att inte göra mål men sen råka
fabbla in bollen iallafall? jag skulle se honom som ett lovligt byte med den
inställningen och bakgrunden han har, men som sagt rena spekulationer

Ja jävlar i min lilla låda, där har du någonting. Förstår helt hur du tänker här, han gör mål fast han försökte missa och nu kommer maffian att jaga honom och vilja döda honom och det är därför du upplever honom som rädd. Hur mycket pengar tror du maffian har mutat honom med? Måste nog vara ett par millar för att det ska locka Zlantan, eller vad tror du?

Nej imorgon gör vi slag av saken och lämnar in en polisanmälan mot de dumma maffioserna som vill döda zlatan. Ring mig!

Idiot eller bara rent av jävligt efterbliven?
2009-09-06, 05:34
Medlem
Trillskes avatar
Ok så inte ens maffian kan stoppa zlatan. Han rår inte för det!
2009-09-06, 05:37
Medlem
Brum8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HjarterDam
Ja jävlar i min lilla låda, där har du någonting. Förstår helt hur du tänker här, han gör mål fast han försökte missa och nu kommer maffian att jaga honom och vilja döda honom och det är därför du upplever honom som rädd. Hur mycket pengar tror du maffian har mutat honom med? Måste nog vara ett par millar för att det ska locka Zlantan, eller vad tror du?

Nej imorgon gör vi slag av saken och lämnar in en polisanmälan mot de dumma maffioserna som vill döda zlatan. Ring mig!

Idiot eller bara rent av jävligt efterbliven?

haha i am teh poker shark
Avslutningen av tv kommentatorerna var också roliga, nu kan ni sova bra inatt... eller? och sen en liten blick av den andra + när dem intervjua han holländska managern, så hadde han INTE sett hans mål när dem möttes tidigare, och han skojjeri om zlatan passar klockrent in på mina spekulationer + att han sa att ungern ville vinna medans sverige va tvungna att vinna vilket inte är sanningen, men de e standard iofs tycker mig se ett mönster och hur jävla mycket tror du inte de är värt för ett land att komma till VM?

sorry för skrivningen orkar inte skriva bra för tillfället
Senast redigerad av Brum8 2009-09-06 kl. 05:39.
2009-09-06, 09:39
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ~HeInZ~
så talar en zhid

Vad är en zhid?
2009-09-06, 09:56
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Vad är en zhid?

Mindre smickrande slang för jude har jag för mig, vad kan man förvänta sig på fb

Annars funderar jag över varför Zlatan fortfarande är så långt från fysisk toppform, han tränade för fullt innan handskadan med Inter och har vart i full träning med Barca ett tag också. Har han nått virus i kroppen eller?
2009-09-06, 10:46
Medlem
Brum8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Mindre smickrande slang för jude har jag för mig, vad kan man förvänta sig på fb

Annars funderar jag över varför Zlatan fortfarande är så långt från fysisk toppform, han tränade för fullt innan handskadan med Inter och har vart i full träning med Barca ett tag också. Har han nått virus i kroppen eller?

tror inte han e så långt från fysisk topform, behöver nog bara mer match träning i barca, menar han har juh kutat som en häst

kommer nog snart se ut som en svulten somalier
Senast redigerad av Brum8 2009-09-06 kl. 10:48.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in