Citat:
Ursprungligen postat av Foulkes
med experter tror jag snarare han menar typ journalister. etoo har redan bevisat att han passar in i lagbygget, har faktiskt svårt att se någon annan än david villa eller kanske forlan passa bättre in i lagbygget än vad etoo gjort. jag tror zlatan kommer vara bra i barcelona, men nu saknar dem ju den där riktiga snipern i boxen som etoo hade varit. nu är det faktiskt risk för att man har för många spelare som vill hålla i bollen för mycket, men det blir nog bra ändå tror jag. men få spelare passar bättre in än etoo, men den stora anledningen var nog att han var en bitch i omklädningsrummet eller eventuellt att han inte kom överens med guardiola.
mvh
Nah jag menade på experterna i ledningen, och de ritkigt insatta barcafansen i spanien.
Barca's ledning har nog studerat zlatan bra mycket mer än vad någon på flashback har. De sa ju att de kollat in Zlatan sen han kom till Inter och att de haft planer på att värva honom i över 1 år. Att de gjorde det nu beror kanske på att Etoo's kontrakt snart löper ut.
Men i alla fall, de har nog studerat zlatan in i minsta detalj och de lär nog vara bra säkra på att denna affär är bra för dom när de lägger ut så mycket pengar.
Hur kommer det sig att du vet bättre? Vad är det som du vet som barcelonas ledningen nu då skulle ha missat? Vad är det du ser som Iniesta inte ser? Vad är det du ser som Real Madrids president missat? Vad ser du som alla dessa överglada barcafans missar? Vad ser du som barcas tränare missat?