2009-10-31, 23:33
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Vill bara på minna er alla horälskande f.... när bögen byter lag ingen.
Kommer ni att hålla på barca eller byter ni lag som alltid ?????

Har aldrig fattat att man kan byta lag, håller man på ett så gör man det

ROMA ROMA ROMA ROMA ROMA ROMA ROMA
Självklart så är mitt älskande D.I.F nr1
Shit, du är inte klok du. De flesta har väl en eller ett antal favoritspelare och då vill man oftast att det ska gå bra för laget den spelaren spelar i, är det för svårt för dig? Om en spelare från ditt dif skulle bli stor (ponera nu detta då det inte kommer hända) skulle du inte följt den spelaren då i dess karriär och önskat lycka till det lag denne spelade i?
2009-11-01, 18:52
Medlem
Marweens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotzen
Bojan lär aldrig lyckas i Barca, så det finns säkert en och annan som hade bommat sin chans i det laget.
Såg ju hur det gick för Bojan i U21. Värdelös var han. Men om man spelar i Barca så blir det ju klart lättare
2009-11-01, 18:55
Medlem
Marweens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Salo-
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/spanien/zlatan/article6039751.ab

Huh?

Har ju såklart inte bara att göra med Zlatan, men 50'e plats?
Något geni som sitter på förklaringen hur man räknar ut den där listan?

Edit: Fuck it, någon skapade en tråd i frågan...
Fotnot: Castrol Index mäter varje steg på planen och bedömer om det har en positiv eller negativ effekt. Spelarna får poäng för varje lyckad passning och poängavdrag för misslyckade. Antalet poäng för tacklingar, brytningar och blockerade skott beror även de på vilken zon de genomförs i. Frisparkar, straffar och gula respektive röda kort påvekar även de den totala poängen.

Zlatan har ju inte varit någon slitvarg direkt är nog pga det
2009-11-01, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Det är sällan man ser någon bli så ägd som Mexes blev i den situationen.

Ägd för han skämmer ut Zlatan genom att böja hans näsa? Zlatan när han skulle upp i situationen så tryckte han ner Mexes med sitt knä som ett äckel därför Mexes ville ge zigernaren en smäll på käften.
2009-11-01, 20:47
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.E
Ägd för han skämmer ut Zlatan genom att böja hans näsa? Zlatan när han skulle upp i situationen så tryckte han ner Mexes med sitt knä som ett äckel därför Mexes ville ge zigernaren en smäll på käften.

Mexes gör allt för att provocera Zlatte, dock utan att lyckas för att Zlatte vet att Mexes är en tönt. Och som grädden på moset blir han näsad av Zlatte. Snacka om ägd.
2009-11-02, 13:41
Medlem
Tre är svarets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adnanisH
Skitsnack. Han spelade i ett mycket bra lag, man hade Julio som målvakt som är en av de bästa målvakterna än om han inte är bäst, sen har vi världens bästa högerback Maicon, en av världens bästa balansspelare i Cambiasso, en bra defensiv mittfältare i Zanetti som kan spela vart som helst på plan samt två väldigt bra framtida stjärnor i Balotelli och Santon. Även Crespo och Cruz var något att ha ibland trots att deras bäst före datum hade gått ut länge länge sen. Tillsammans med Zlatan så kunde man nog till och med slå även de bästa lagen. Sen förstår jag inte det här med att allt spel skulle gå genom Zlatan, visst var han bra men man kunde mycket väl få ut mer av Inter ifall man spelade ett kompakt lagspel med kanske någon offensiv värvning som Deco eller annan playmaker behind Z. Att Inter inte hade resurserna till att slå något lag är ren och skär skitsnack, visst var dom inget Barcelona men bättre kunde det ha gått.

Var Inter ett lag som skulle ha chans i CL? Hade du sett alla deras matcher (som jag) så hade du absolut inte tyckt det.
2009-11-02, 13:50
Medlem
Tre är svarets avatar
Citat:

Jag håller på Zlatan inte något jävla fotbollslag. Varför ska jag hålla på något lag som spelar 1000 mil ifrån mig? Jag är svensk och mitt lokala lag spelar i div 2 så blir inget hejande på nå fotbollslag för mig.
2009-11-02, 14:38
Medlem
serbers avatar
Citat:

Vad fint du skriver...nu håller inte jag på Barca men jag gillar Zlatan så självklart vill man se Barca spela bra för då är sannolikheten att Zlatan spelar bra störst...

DIF i superettan nästa och guld till Gnaget, kunde inte slutat bättre.
2009-11-02, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jaochs
Mexes gör allt för att provocera Zlatte, dock utan att lyckas för att Zlatte vet att Mexes är en tönt. Och som grädden på moset blir han näsad av Zlatte. Snacka om ägd.

Näsad? Mannen, jag tror du måste testa synen. Om Zlatan näsa Mexes så varför gick hans huvud bak?! Mexes som tryckte framåt och gjorde Ibrahimobitchs näsa till en ny halvmåne.
2009-11-02, 22:38
Medlem
Fotzens avatar
Citat:

Haha, luktar apbur(SF).
2009-11-02, 23:19
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.E
Näsad? Mannen, jag tror du måste testa synen. Om Zlatan näsa Mexes så varför gick hans huvud bak?! Mexes som tryckte framåt och gjorde Ibrahimobitchs näsa till en ny halvmåne.

Oavsett hur det gick till så blev Mexes näsad av Zlatte. Det hade han nog inte räknad med.
2009-11-04, 15:46
Medlem
BabyJesuss avatar
Citat:

Haha EXAKT så tänker jag också

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto